Nie mam nic do innych marek tak samo jak do S4 bo jest to fajne auto ale po co tak mówić skoro nie wie się co siedzi pod maską :)
Równie dobrze, porobione S4 też potrafi zamiatać.
A jeżeli ktoś kupuje sobie zapierdzielaczkę lub ją sobie robi to nie patrzy się na komfort raczej prawda?
Chyba, że jest się bananowcem to wtedy inna gadka :)
Prawie nic nie zrozumiałem z Twojej odpowiedzi - to po pierwsze.
Po drugie - czy ja coś wspominałem o komforcie?
Po trzecie - nawiązanie do S4 ze względu na silnik pod maską i treść Twojego posta
Po czwarte - użytkownicy i nabywcy Nissana GTR raczej się nie zgodzą - mają "zapierdzielaczkę", która w drogowych warunkach jest mega komfortowym wozem.
I tak na zakończenie po piąte - moc to tylko jeden czynnik, jest jeszcze kwestia jej przeniesienia - tu Astra FWD przegrywa z S4 Quattro właściwie na każdej nawierzchni, kwestia hamulców no i charakterystyki zawieszenia. No i tego łącznika pomiędzy fotelem a kierownicą ;)
Ale wózek spoko. Zawsze miałem słabość do serii GSI.
4.2v8 to raczej silnik montowany w dużych autach a więc po to, żeby było wygodniej i bezpieczniej. Wybacz ale w takiej Astrze musisz trochę wachlować, a w 4.2 dajesz gaz i to po prostu jedziesz. v8 mają więcej momentu z dołu, więc wolę duży piec, większą masę.
Dobra, to ja też czekam :P jeśli zdjęcie wyżej przedstawia ten samochód, to z zewnątrz nie wygląda na takiego potwora. A i tarcza jakoś tak z tej perspektywy nie wygląda na taką co by mogła skutecznie wyhamować taką moc
Mimo wszystko wolałbym duży, wygodny i bezpieczny wóz, którego mocy używa się do dynamicznego przemieszczania, żwawego wyprzedzania oraz który pięknie brzmi niż nawet 400KM w takiej Astrze, bez urazy.
@patryczek82824 to jak masz seryjną Astrę, to opis dałeś z dupy, bo w takim razie twoje GSI się chowa 300 koniach. Poza tym jestem zdania, że chciałeś walnąć ściemę, że twoja Astra ma 400 koni, ale Ci nie wyszło.
GSI szatan
OdpowiedzNiewiedza boli... ;]
OdpowiedzTo chyba nigdy nie jechałeś S4 - z całym szacunkiem dla GSI bo Astrą nie miałem przyjemności ale brutalnym Kadett-em już tak.
OdpowiedzNie mam nic do innych marek tak samo jak do S4 bo jest to fajne auto ale po co tak mówić skoro nie wie się co siedzi pod maską :) Równie dobrze, porobione S4 też potrafi zamiatać. A jeżeli ktoś kupuje sobie zapierdzielaczkę lub ją sobie robi to nie patrzy się na komfort raczej prawda? Chyba, że jest się bananowcem to wtedy inna gadka :)
OdpowiedzPrawie nic nie zrozumiałem z Twojej odpowiedzi - to po pierwsze. Po drugie - czy ja coś wspominałem o komforcie? Po trzecie - nawiązanie do S4 ze względu na silnik pod maską i treść Twojego posta Po czwarte - użytkownicy i nabywcy Nissana GTR raczej się nie zgodzą - mają "zapierdzielaczkę", która w drogowych warunkach jest mega komfortowym wozem. I tak na zakończenie po piąte - moc to tylko jeden czynnik, jest jeszcze kwestia jej przeniesienia - tu Astra FWD przegrywa z S4 Quattro właściwie na każdej nawierzchni, kwestia hamulców no i charakterystyki zawieszenia. No i tego łącznika pomiędzy fotelem a kierownicą ;) Ale wózek spoko. Zawsze miałem słabość do serii GSI.
Odpowiedzpo co tobie wygoda ?
Odpowiedz4.2v8 to raczej silnik montowany w dużych autach a więc po to, żeby było wygodniej i bezpieczniej. Wybacz ale w takiej Astrze musisz trochę wachlować, a w 4.2 dajesz gaz i to po prostu jedziesz. v8 mają więcej momentu z dołu, więc wolę duży piec, większą masę.
Odpowiedzzgadzam się :) Lecz mając pod maską C20Let wykręcone na 400km to takie v8 już nie daje rady :)
OdpowiedzNo więc tradycyjnie - chyba chodziło o moc więc 400KM. A druga sprawa - chyba nie chcesz zasugerować tą odpowiedzią że masz C20LET wykręcony na 400KM?
Odpowiedz@patryczek82824 wrzuć zdjęcie silnika i wykresu z hamowni.
OdpowiedzPodpisuje sie pod tym. Zdjecie silnika i wykres z hamowni
OdpowiedzRównież czekam na wykres :)
OdpowiedzDobra, to ja też czekam :P jeśli zdjęcie wyżej przedstawia ten samochód, to z zewnątrz nie wygląda na takiego potwora. A i tarcza jakoś tak z tej perspektywy nie wygląda na taką co by mogła skutecznie wyhamować taką moc
OdpowiedzMimo wszystko wolałbym duży, wygodny i bezpieczny wóz, którego mocy używa się do dynamicznego przemieszczania, żwawego wyprzedzania oraz który pięknie brzmi niż nawet 400KM w takiej Astrze, bez urazy.
OdpowiedzMało bezpieczna opcja
OdpowiedzNie, nie, moja miała swoja fabryczna motorownie lecz mam na myśli cos takiego https://www.youtube.com/watch?v=OrOHWBZPlIQ Lub to https://www.youtube.com/watch?v=KYAdQI8vQnk Jeden woli wygodny dupowóz z zapasem mocy a drugi wykręconego staruszka :)
Odpowiedz@patryczek82824 to jak masz seryjną Astrę, to opis dałeś z dupy, bo w takim razie twoje GSI się chowa 300 koniach. Poza tym jestem zdania, że chciałeś walnąć ściemę, że twoja Astra ma 400 koni, ale Ci nie wyszło.
Odpowiedz