Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Nigdy nie próbuj palić gumy w ten sposób

by Fenek
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar KubaE30Drift
8 8

o Kur wa co za debil :D

Odpowiedz
avatar Toma22sz
11 11

Zdziwienie gościa jak wyszedł z samochodu jest bezcenne :)

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
1 1

Tytuł trochę nie trafny. Mam automat i bez problemu mogę spalić kapcia i nigdy nic się nie stało.

Odpowiedz
avatar Patryk1011
1 3

ale ty masz napęd na tył a tutaj ewidentnie miał na przód, nawet jak ma 100KM to i tak przynajmniej lekko przekręci kołem a tu nic :)

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
0 0

Co nie zmienia faktu, że nadal tytuł jest nie trafny :P

Odpowiedz
avatar Majozen
-2 2

Automat nie ma nic do tego, że mu nie wyszło, poza tym nie wiadomo, czy to automat. Chodzi o to, że baran próbował palić gume przednionapędowcem w taki sposób jak tylnonapędowcem. Zresztą trudno palić gumę przednionapędowcem, muszą być odpowiedni warunki (mokra nawierzchnia itp) i najlepiej mocny silnik, albo lekki samochód.

Odpowiedz
avatar wk89
-2 2

bzdura ośka pali gumę z łatwością , no chyba ze mówisz o cienko cienko

Odpowiedz
avatar Majozen
1 3

@wk89 problem z FWD polega na tym, że mają lekki tył i bardzo trudno zerwać przyczepność przednich kół, żeby palić gumę. Jeśli chodzi o ruszenie z przypaleniem gumy, to tak, ale palenie gumy w miejscu FWD jest zdecydowanie trudniejsze od RWD.

Odpowiedz
avatar PrzeeMOC
-1 1

Mój Escorcik 1.6 bez problemu palił w miejscu, a przecież to miało niby tylko 90KM... RWD z porównywalną mocą nawet by nie zakręciło, bo w FWD wystarczy rękaw zaciągnąć, a w RWD trzeba hamulec nadusić... Przecież, jak sam mówisz, problem jest ZERWAĆ przyczepność, więc jak już zerwiesz to nie rozumiem w czym byłby problem, żeby to tylko utrzymać... chyba, że myślisz o jakichś silniczkach 40-60KM, których konstruktorom nawet się nie śniło, żeby coś takiego zrobić :)

Odpowiedz
avatar Majozen
-1 1

@PrzeeMOC problem jest natury takiej, że ręczny nie zawsze wystarczy. Chodzi o to, że tył jest lżejszy od przodu, bo nie dociąża go silnik i często dochodzi do zerwania przyczepności, ale z tyłu. Często widać na filmikach w których ktoś pali gumę FWD, jak kilka osób usiłuję utrzymać samochód, żeby nie wyrwał do przodu jak na przykład na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=67boFXDMmOo

Odpowiedz
avatar PrzeeMOC
-1 1

Dobry ręczny i nic nie potrzeba :) Zobacz sobie inne filmiki :) Jak ręczny nie wystarcza to minimalne wzniesienie i już na 100% nie ruszy :) Tylko liczy się dobry stan, a tu nie wiemy czy ta Calibra miała jakikolwiek ręczny, a wcale bym się nie zdziwił gdyby nie, bo mało kto o to dba :)

Odpowiedz
avatar kuba1606
-1 7

Amerykanin...I wszystko jasne

Odpowiedz
avatar AdrianW124
4 4

Oooj tam od razu sprzęgło. I gen. LPG w kolektor strzeliła :D haha. Oczywiście mały joke :] Ale gość niezłą minę miał :)

Odpowiedz
avatar kondzio
0 0

hahaha jego mina po wyjściu bezcenna hahahha

Odpowiedz
Udostępnij