Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jazda na LPG

Często czyta się opinie na temat instalacji gazowej LPG, napisane przez ludzi, którzy nie mieli z tym kiedykolwiek styczności.Jestem ciekaw ilu motokillerów jeździ na LPG i sobie chwali?
by Badzajek
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar michal8146
8 12

ja jeżdzę na gazie, co prawda ok pół roku i jest w porządku, rzadnych awari, koszt jest niższy. Polecam

Odpowiedz
avatar mag_magik_1
0 14

Ja miałem 1 generacje. Kręcenie do czerwonego pola to była norma, a i tak osiągi marne w porównaniu z pb. Uciążliwa procedura przełącznia z pb na lpg, a w zimę trzeba było startować z pb bo na lpg nie szło. No i ten złom pod maską i w bagażniku. Ogólnie nie polecam 1 generacji, co do innych się nie wyopowiadam bo nie jeździłem.

Odpowiedz
avatar szyna
1 1

To dobrze, że się nie wypowiadasz. A jak nie mogłeś odpalić na gazie w zimę to, albo miałeś źle wyregulowane, albo nie miałeś I gen, tylko II gen, albo przejściówkę jakąś z czujnikiem temp., bo jak każdy wie, palenie samochodu na gazie, szczególnie zimą jest szkodliwe dla samej instalacji...

Odpowiedz
avatar kopas123
3 3

odpalanie na samym gazie jest przede wszystkim bardzo szkodliwe dla silnika, jeszcze w dodatku w zimie. Później się ludzie dziwią, i latają do mechaników z wystrzeloną uszczelką pod głowicą.

Odpowiedz
avatar matiqq
2 2

Szyna, widzę, że coś się znasz :) Poprawka malutka: Niektóre budżetowe instalacje LPG w v1.0 nie posiadały czujników temperatury, Map-sensorów ani regulatora wstępnego ciśnienia, także samochód można było odpalić na gaz nawet, jeżeli kliknęło się przypadkowo przełącznik (manualny, taki duży) i po kilku razach można było zniszczyć silnik i zamrozić Płyn chłodniczy. Obecnie procedura przełączania na LPG odpalenie samochodu i przejechanie paruset metrów, a instalacja automatycznie się uruchomi. Magmagik@ Polecam tobie zainteresowanie się obecnymi instalacjami BRC, Nie ma mowy o stracie mocy (czasem przybywają koniki), przełączanie to tak jak w/n odbywa się automatycznie, tankowanie w klapkę, tam gdzie masz wlew PB. Jak coś, to napisz PW, Zawodowo się zajmuję Instalacjami LPG.

Odpowiedz
avatar brojek_88
0 0

matiqq tak z ciekawości to są już instalacje LPG do silników FSI? Ale takie onstalacje które będa chulać :D

Odpowiedz
avatar matiqq
2 2

Jasne, że są... Już 2 lata temu zakładałem Instalację do Passata b6 2.0 FSI i śmiga do tej pory bez najmniejszego problemu. Minusy to zaporowa cena (ale tej Ci nie podam, nie znam cen w Polsce) Poza tym ponadprzeciętna regulacja i spadek na hamowni wynosi 0.5% (klient zadzwonił i tak powiedział, osobiście nie sprawdzałem)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 7

Ja mam sekwencję w dwóch samochodach Oplu Astrze G Coupe 1.6 16v 150 KM jazda na gazie pozwala mi jeździć 400 KM za 80 zł, z autem się nic nie dzieje ani jednym ani drugim :) polecam , sekwencja kosztuje 2500 zł a samochód wcale nie gorszy.

Odpowiedz
avatar Marcinx
2 2

która astra g z silnikiem 1.6 ma 150KM ? Wątpie abyś to 1.6 tak stuningował bo to raczej nie możliwe. Bliżej 150 jest 2.2 co ma 147KM oraz X20XER o mocy 160KM ale to OPC.

Odpowiedz
avatar michu_B5
0 0

Kolega myli jednostki... A jeśli chodzi o 150 KM to chciałbym zobaczyć wykres hamowni... I projekt oczywiście, mogę? :)

Odpowiedz
avatar kopas123
1 1

czepianie się jednostek jest bez sensu, chyba każdy się domyślił o co kaman. I pewnie się da zrobić 150 KM z 1.6 wiecie sportowe wałki, namieszanie w ECU, sportowy kolektor a nitro to już w ogóle zrobiłoby robotę, ale dziwi mnie to jak wtedy taki silnik ma palic średnio około 8 litrów LPG na 100? (zakładając ze lpg jest po 2.80 zł) a tu już zaczyna się bajka jakaś.

Odpowiedz
avatar Chlebek
1 3

raczej te 150KM to jest mityczny wynik i nikt nigdy nie zobaczy wykresu.

Odpowiedz
avatar sars20x
0 0

No fazis masz racje. Ostatnio byla o tym mowa na glownej. Wracajac do LPG to mialem pierwszej generacji w golfie II 1.6PN i bylem bardzo zadowolony. Teraz mam sekwencje w e36 1.8is ale jakos mi zbytnio nie lezy. Moze to kwestia regulacji. Sam nie wiem

Odpowiedz
avatar Panczo
2 2

najlepiej zainwestować w sekwencje, stare generacje według mnie nie są dobre.Mam 2 generacje i osobiście nie polecam. Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar Spoon8
-2 12

takie kółko wewnętrznej adoracji, dobrze że mnie nikt nie zmusi do założenia gazu i do kupowania benzyny innej niż nitro + (nie chodzi o przechwałki, nie palę fajek, mam na wachę:D)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2014 o 23:26

avatar Mesjasz
2 2

E36 2.0 sekwencja robiona w autoryzowanym serwisie BRC. Koszy moze wiekszy niz u Pana Henka ale dostrojenie mistrzowskie. Roznicy w ogole nie czuc miedzy lpg, a pb. Dobry gazownik i nawet nie wiesz ze na lpg jezdzisz :)

Odpowiedz
avatar speedy_med
2 2

Miałem w rodzinie 5 aut z instalacją (II i IV gen). Jedynie problemy jakie występowały to wynikające z zużycia i po części konstrukcji instalacji -po 10 latach falowały obroty bo silnik krokowy szwankował. Myślę że na wiosnę będę szukał auta, już teraz wiem że będzie napędzane Pb/LPG. Ponieważ zapewnia to piękny dźwięk, nieskomplikowaną konstrukcję oraz wysoką ekonomikę jazdy. Diesel miał sens np 4 lata temu gdy były inne ceny paliw, teraz LPG "bije go na głowę"

Odpowiedz
avatar Patryk1011
3 3

ja miałem Audi 80 b3 1.8S na gaźniku i coś tam sie porobiło i benzyna się lała z gaźnika, za to gaz działał jak powinien, nic nie parowało, nie lało i ponad 200tys km tylko na gazie(benzyny w gaźniku nie widziała), zima, lato itd. i co najważniejsze ani razu mnie nie zawiodła, zawsze odpaliła, nawet "samostart" nie był potrzebny :)

Odpowiedz
avatar Myra6667
1 1

ja też śmigam na gazie :) mam najprostrzy gaz z możliwych chyba i jestem z niego dumny :P nie narzekam bo wiem ze trzeba wymieniać różne rzeczy zeby dobrze chodził :P jestem młodym kierowcą sam sie samochodu dorobiłem i dlatego wybrałem lpg a moje auto nie musi zapie*** bo nie jestem głupi i nie zamierzam skończyć w piachu :)

Odpowiedz
avatar Szurkowski
3 3

Problem ludzi z instalacjami gazowymi polega na tym, że myślą, że skoro instalacje gazową montuje się w celu oszczędności to i na samej instalacji można oszczędzać, zakładając najtańsze komponenty (nie mówiąc już o zakładaniu niższej generacji niż wymaga auto), tam gdzie taniej i oczywiście unikając wszelkich przeglądów.

Odpowiedz
avatar dobsky
2 2

SAAB 9-3 AERO ok. 250KM, instalacja IV generacji strojona na sądzie AFR. Brak spadku mocy, brak problemów i spalanie w granicach 12l/100km LPG. Podstawą jest dobre dobranie komponentów i umiejętne wystrojenie i wtedy prócz finansowych nie widać innych różnic. Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar Volvoholic
-1 1

Mam pytanie. Z tego o napisałeś jeździsz nim jak "emeryt", jeśli tak to na co ci te 250 KM? Nie rozumiem... Kocham szwedzkie auta i wiem że Aero może palić 12l ale Pb.

Odpowiedz
avatar Patryk1011
1 1

@Volvoholic u wujka corsa b 1.0 paliła mniej gazu jak benzyny, to wszystko zależy od wystrojenia i jaki gaz się wleje

Odpowiedz
avatar matiqq
1 1

Volvoholic@ Różnica spalania PB=LPG+0.5 do 1 litra

Odpowiedz
avatar PrzeeMOC
1 1

matiqq - błąd logiczny zrobiłeś :D LPG = PB + 0,5-1,0l powinno być :P

Odpowiedz
avatar Volvoholic
0 0

Przepraszam za to, że nie uściśliłem o co mi chodzi i za to być może uraziłem tutaj właściciela Saab'a, zrobiłem to nieumyślnie. PS: Na takim zestrojeniu jak Patryk1011 tu pisał samochód traci na mocy, jest to możliwe i znam ludzi którzy jeżdżą z czymś takim ale nie rozumiem dlaczego ktoś miałby to robić ze sportową limuzyną, która z założenia miała być mocna i szybka... To bez sensu (przynajmniej według mnie)

Odpowiedz
avatar radzionam
1 1

Ja u sobie w Peugeocie 206 GTI założyłem gaz, koszt 2700 (droższe o 500zł od standardowej sekwencji bo wersja do silników turbo, większy parownik i mocniejsze wtryskiwacze, potencjał do około 300KM - z myślą o późniejszych modach samochodu) instalacja zwróciła mi się po 4 miesiącach bo b.dużo jeżdżę. Warto czasem wydać kilka stówek więcej i założyć u porządnego fachowca. Wiadomo że auto z lpg wymaga częstszych przeglądów, bo i świece szybciej padają, przewody zapłonowe (u mnie padły cewki) ale różnicy miedzy lpg a pb w jeździe nie ma, jeśli instalacja dobrze wystrojona to jest to bezproblemowe dla samochodu.

Odpowiedz
avatar grzechu282
0 0

na gaz z dupy :D

Odpowiedz
avatar dobsky
2 6

Pewnie, a ON do traktorów :)

Odpowiedz
avatar MoreDoor
2 2

..., a PB dla kosiarek . ;]

Odpowiedz
avatar grzechu282
1 3

tzeba jezdzic na wode :D

Odpowiedz
avatar matiqq
2 2

woda jest w kranie... ... i studni jedyna możliwość to powietrze :D

Odpowiedz
avatar kopas123
1 1

Fakt jest taki, że na LPG da się zaoszczędzić, ale trzeba pamiętać, że jest to paliwo suche i wytwarzające większą temperaturę niż normalna benzyna. Więc warto, nic nie mieszać z czujnikiem temp i dać pochodzić temu silnikowi na benzynie. Do tego trzeba pamiętać, że taka instalacja nie jest wieczna i warto podjechać co jakiś czas do swojego "Gazownika" na mały serwis. Producenci mówią, że co roku no ale aż tak bym tego nie przestrzegał :P

Odpowiedz
avatar Sobol_911
2 2

Ja miałem 14 aut z czego 10 z LPG. Instalacje były najróżniejsze, wszystkie sprawowały się DOSKONALE, trzeba jedynie umieć się z nimi obchodzić. Oczywiście można trafić na jakieś wyjątki ale są to zazwyczaj instalacje założone przez ludzi którzy nie mają o tym pojęcia, a nawet takie da się poprawić bardzo niewielkimi kosztami. Uważam ze LPG to zbawienie w obecnych czasach dla ludzi takich jak ja. którzy uwielbiają jazdę samochodem i nie mają bogatych rodziców którzy płacą im za benzynę! Bez obrazy dla tych, którzy mają takich rodziców ale nie szpanują ze jeżdżą na PB.

Odpowiedz
avatar DuDzio
0 0

Jak na razie po świeżym założeniu gazu narzekam na... spalanie. Nie mogą wyregulować Volvo mojego ojca ;/ wiec jak na tą chwilę wychodzi prawie to samo co na benzynie. Ale to świeżo założona instalacja więc nie ma co narzekać. Trzeba go dobrze wyregulować i będzie git :D A z samej jazdy na LPG jestem zadowolony. Nie czuć ubytku mocy, wręcz przeciwnie, autko zbiera się lepiej ;)

Odpowiedz
avatar kartonito
1 1

Dla mnie gaz super sprawa, założyłem miesiąc temu sekwencję z dość sporym rabatem u dobrego gazownika (1750 zamiast 2150). Jeżdżę miesiąc i już prawie 700 zł w kieszeni. I to nie jest kwota z palca wyssana tylko porównanie faktycznych poprzednich kosztów z obecnymi (uwzględniając zmianę spalania z 8,5 na 10,2 litra). Nie zamierzam się przesiadać na diesla ani też na benzyniaka bez gazu :) PS. Poprzednie auto też miałem zasilane paliwem alternatywnym LPG (3.2v6 Hondy). Prawda jest taka, że im większy piec tym bardziej się opłaca gaz zamontować i szybciej się wraca instalacja.

Odpowiedz
avatar Krafcik
1 1

Ja jeżdżę na gazie od 5 lat i jest dobrze. Auto chodzi czasem tam ma małe problemy ..... nie zmniejszają się osiągi ani nic. Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar kurdzielek
0 0

mój tata śmiga już drugim autem na gazie i nie miał nigdy problemów. Opel Kadet 1.3 Ford Focus 1.6

Odpowiedz
avatar xDKrystian
0 0

duzo juz przejechal focusem 1,6 na lpg ?

Odpowiedz
avatar Decu1405
2 2

mój brat miał gaz w C20XE, jeździł na nim ponad 5 lat (nie wiadomo ile czasu jeździł na gazie poprzedni właściciel), także na LPG startował w niewielkich lokalnych eventach. Teraz ja mam ten silnik, przed swapem zmierzyłem kompresję po 15.5 bar na każdym cyl. Mam już go 2 lata - bez żadnych nawet najmniejszych awarii. Głupotą jest mówienie, że LPG niszczy silnik. Może źle wyregulowana. A jak ktoś się nieumiejętnie obchodzi z autem to nawet "nieśmiertelne" TDI zajeździ. Taka prawda. Pozdrawiam :)

Odpowiedz
avatar Majozen
1 1

Obecnie jeżdżę dieslem i benzyniakiem, ale w przeszłości większość moich samochodów miała zamontowane LPG. Osobiście chwalę sobie LPG, bo koszty utrzymania pojazdu mocno spadają, a osiągi nie są gorsze, a nawet zdarzyło mi się, że były lepsze niż na benzynie. Jak tylko wejdzie w Polsce ustawa o ekologii, to wzrośnie przyrost samochodów z LPG, bo większe silniki nie będą spełniać normy emisji spalin, a na gazie spełnią normy bez problemu, ale to za kilka ładnych lat.

Odpowiedz
avatar adrian15x1
1 1

Jeżdżę na LPG od ponad 4 lat i bardzo sobie go chwale, nie zamieniłby, go na nic innego. Jak dobry gazownic ustawi to można bardzo dużo zaoszczędzić. POLECAM LPG

Odpowiedz
avatar kuba1606
-1 1

Mój dziadek miał je w każdym swoim aucie (od lat 80 począwszy) i każde bardzo sobie chwalił. Nigdy nie miał poważnej awarii, a auta sprzedawał z przebiegami 300-350 tys kilometrów.

Odpowiedz
avatar daneq239
1 1

Jeżdżę już trzy lata na lpg bez jakiejkolwiek awarii. Mam sekwencję (stag 200). Polecam jak najbardziej.

Odpowiedz
avatar audiol12345
2 2

Ja jeżdżę na gazie od 2 lat i przyznam że nie mam na co narzekać a jest on zamontowany w moim Audi 80 B4 2.3 NG niektórzy wiedzą że jest tam mechaniczny wtrysk i ten silnik jest "ciężki" do gazu ale nie mam z nim problemów w dodatku jest taniej a straty mocy na LPG nie czuć w porównaniu do benzyny. Polecam

Odpowiedz
avatar pasat274
0 0

Nie każdy silnik dobrze trawi gaz, moj dodge grand caravan 3.3 v6 2001r. jeździ na sekwencji praca na gazie jest wyjątkowo równa, kulturalna i w zasadzie niewiele się różni w jeździe codziennej od eksploatacji na benzynie.

Odpowiedz
avatar E30Tomas
0 0

Ja mam 405'ke 1.8 w gazie i relacje mierne, ale nie będę jak każdy Mietek ze wsi pluł na gaz, bo wiem, że są mierne bo instalacja używana wybebeszona z rozbitka. Średnio da się to wyregulować, silnik ma stuki. Ale ogólnie to jestem zwolennikiem gazu, mieliśmy kiedyś Fiata Bravo prawie od nowości, instalacja profesjonalna nowa i autko śmigało na gazie tak samo jak na benzynce :). Żadnych strat mocy, żadnych problemów :). Polecam :)

Odpowiedz
avatar VonFeim
0 0

Nie każdy samochód a raczej jednostka silnikowa się do tego nadaje :) Mój ojciec - Opel Meriva 1.6 benzyna (101kucy) - sam planował przejść na gaz bo ma taką pracę, że na benzynie w tych czasach nie bardzo się kalkuluje no, ale co... jednostka która akurat jest w naszym opelku zamieszczona nie nadaje się do gazu :( a szkoda. A np. mój wuj miał clio z 96 roku z gazem... tam jeździłeś wręcz za darmo tak mało palił :)

Odpowiedz
avatar vectraman80
-4 4

Ja miałem 2 auta na LPG i podziękowałem. Nawet nakleiłem na wlew paliwa naklejkę Fuck LPG. Jak jakaś awaria to tylko spychologia gazowników na mechaników i odwrotnie. W bagażniku mało miejsca bo zapas, a czekanie na łaskawą panią żeby podeszła zatankować LPG jest bezcenne. Jeżdżę na benzynie, szanuje i dbam o auto. Większość tych których znam mają roz..bane auta, cały czas powtarzają że się nie opłaca do nich dokładać ale jeżdżą na LPG bo taniej.

Odpowiedz
avatar Mesjasz
-1 1

Tak czytam wasze komentarze (Wypowiedziałem się wyżej na temat lpg)i patrząc na ceny sekwencji do silników 200KM+ po 2-2.5 tyś. Łapię się za głowę. Ja za komponenty(do 200KM) i montaż instalacji BRC zapłaciłem grubo ponad 3 tyś.

Odpowiedz
avatar kubeq121
1 1

Mondeo 2.5 v6 w gazie, lepszej alternatywy nie ma. Tych co się wypowiadają na temat gazu nie mając o nim zielonego pojęcia, turlających się z silnikiem 1.9 TDI zostawiam na światłach. Jeśli Cie stać na jazdę na czystej Pb lub na najtańszej ropie to się cieszę- mnie nie stać(Ty jesteś głupi i wyrzucasz pieniądze w błoto). Później chodzi i biadoli, ze mu wtryski poleciały. LPG-SŁUSZNE PALIWO

Odpowiedz
avatar pulawiak
2 2

Mam 2 swoje auta z LPG pierwszy Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 drugi Chrysler Voyager 3.3 V6 powiem tak nie ma ŻADNEJ różnicy pomiędzy PB a LPG wystarczy założyć dobrą instalkę i wszystko będzie ok a ci ludzie co się wypowiadaj że LPG szkodzi silnikowi i wogóle Fuck LPG to jeżdżą autami z silnikami 1.1 które gówno co palą ciekaw jestem czy jak by sie przejechali taką amerykańską krową z silnikiem V8 czy dalej by tak twierdzili

Odpowiedz
avatar Folley96
0 0

Mój tata ma gaz w swojej Astrze G silnik 1.6 z Astry H i nie jest to jakaś budżetowa bardzo instalacja tylko taka rozsądna pod ten silnik kosztowała gdzieś z 2,500. Mój tata robi codziennie z 25-30 km w jedna strone do pracy i to się opłaca. Oczywiście sekwencja na dobrych wtryskach wlew gazu schowany koło wlewu benzyny. Samochód nie miał żadnych problemów z gazem i to nie był pierwszy samochód taty z gazem nigdy nie miał z nim żadnych problemów. Samochód pali tyle samo, nie ma problemów z osiągami takie same jak na benzynie tylko tata go nie katuje na gazie do czerwonego pola :) Co do oszczędności to za 100zł zalewa cały bak i robi 400km :) (jak się nie mylę co do kwoty) pozdrawiam wszystkich co negują gaz jak się na nim nie znają :)

Odpowiedz
avatar kosarico
1 1

smigam na gazie od ok. 10 lat :) nie mam żadnych awari :) polecam :) auta w gazie jakie mialem : skoda favorit, opel kadet, VW passat B4, renault laguna I, rover 420 sli, nissan primiera i raczej na 100% nastepne auto tez bedzie zagazowane :)

Odpowiedz
avatar Broda80
2 2

Ja mam już trzecie autko w gazie i chwale sobie.

Odpowiedz
avatar 600V
0 0

Mam w swoich instalacje sekwencyjną firmy lovato, przez pewien określ nie narzekałem bo tylko lać i jeździć i od czasu do czasu wymieniać filtry itp, teraz zaczyna się tragedia, instalacja chodzi jak chce a gazownicy rozkładają ręcę

Odpowiedz
avatar ManieK
1 1

Może nie ja, ale mój ojciec owszem. 16-letni samochód z 9-letnią instalacją LPG. Od 6 lat u nas - ani jednej awarii :) . Jedynie raz trzeba było coś tam wyregulować, bo auto słabło na gazie, ale koszt był 50zł za właśnie samą usługę regulacji :) . A koszta? Wiadomo, jak ktoś jeździ dłużej to miesięcznie ma 2x więcej złotówek w kieszeni, niż przy jeździe na benzynie :) . A gadanie że gaz niszczy silnik, śmierdzi itd.. Bujdy. Ktoś kto tak gada nigdy w życiu nie jechał samochodem z LPG, nie mówiąc już o jego posiadaniu :)

Odpowiedz
avatar sylwek
0 0

1 samochód z gazem Laguna 1 2,0 tam były trochę problemy jak była zimna. obecnie VW Jetta mk2 1,3 gaźnik i zwykła instalacja z przyciskiem do tzw. strzała gazu, lato zima problemu ni ma jeśli się to opanuje jeśli nie to trzeba przełączać na benzynę.

Odpowiedz
avatar daniello_d4
2 2

3 Samochody na gazie miałem Mazda 626 1.8 II gen. jedźiła bez problemu, Mercedes W202 C220 150KM na sekwencji Zavoli Alisei bez problemu i wiem że dalej jeżdzi ten co kupił go odemnie a teraz Subaru Impreza WRX 225KM sekwencja KING i kolejny samochód też bedzie na gazie i niech sobie mówią, że gaz jest do zapalniczek czy kuchenek a ja mam juz doświadczenie z gazem i nie zgodze się z tym stereotypem.

Odpowiedz
avatar Badzajek
0 0

Osobiście jeżdżę A4 B5 1.8 125 KM na Stag IV Q-BOX BASIC, instalacja jest bardzo ciekawa, bo ma funkcję dotrysku benzyny przy większych przeciążeniach silnika. Dbam o regularne przeglądy i nie mam najmniejszych problemów, auto ma bardzo porównywalną moc jak na pb, może troszkę mniej elastyczne, nigdy nic nie szarpie, nie czuć przełaczenia na LPG.

Odpowiedz
avatar tomasson55
1 1

gaz lpg ma lepsza kalorycznosc niz Pb tylko jezeli jest lipna instalacja to pali wiecej, jedyny minus lpg jest taki ze wlacza sie ja( a przynajmniej powinno) na zagrzanym silniku. jezdzilem 2 generacja paliła 2l wiecej niz benzyny bo nie wymienialem filtrow ale zawsze odapalała a mocy nie było wiele mniej. polecam w 100% lpg!!

Odpowiedz
avatar SunnyPB
0 0

Posiadam instalację 2 generacji, lepiej chodzi niż na benzynie, spalanie PB 8l/100 LPG 8.5-9l/100 także jest progess :) zero awarii.

Odpowiedz
avatar kamillo0303
0 0

Mam druga generacje. Stag 200 :D stary ale jary. Zrobiłem na nim już 15 tysięcy km i nie było awarii ani przykrych niespodzianek typu ze samochód dużo pali albo śmierdzi gazem lub nawet braku mocy :) Instalacja jest w Oplu Tigrze z 95 roku kiedyś zrobiłem test powtarzałem go 3 razy na tym samym odcinku rozpędzałem auto raz na Pb 95 raz na LPG na Pb wychodziło 180km/h a na LPG 175 km/h :) Tyle od mnie :)

Odpowiedz
avatar jacek199315
1 1

580tyś km na gazie bez remontu silnika przebieg 752tyś km auto to audi 80 2.0 115KM abk ja się dba tak się ma

Odpowiedz
avatar matiqq
2 2

Twoje (idiotyczne) myślenie. Nie będę wchodził w dyskusję.

Odpowiedz
Udostępnij