Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Passat...

Witam,od dawna przeglądam MotoKillera,ale dopiero dziś założyłem konto. Prosiłbym was o jakieś rady względem mojego Passata 1.9 TDI. Paska kupiłem nie dawno chodził jak cacuszko aż tu nagle po wymianie rozrządu kiszka;/ jadąc do 110km/h ewentualnie 2500-3000 obrotów coś odcina moc,myślałem moze zawór EGR jednak nie;/ (kupilem nowy oryginal ale to nic nie zmienilo) Turbina również ładnie pracuje (sprawdzalem na postoju przy 3000 tys.obrotwo) wszystkie przewody wyglądaja wporządku,bylem na komputerze sprawdzić ale okazalo się że ktos wczesniej podniosl moc z 90 do 110 koni i komputer nie bardzo moze znalezc blad.... ( tak mi powiedziano na stacji djagnostycznej) moze ktos z was mial podobny problem i udalo sie go rozwiazac,bo zapewne sie domyslacie jak to jest jezdzic majac w miare dobra moc pomniejszona o polowe;/ sam juz nie wiem co to moze byc:( pomozcie....
by Adam91
Dodaj nowy komentarz
avatar vagfan
0 0

Po wymianie rozrządu? Może jest delikatnie coś przestawione, albo na przykład coś z pompą wysokiego ciśnienia.

Odpowiedz
avatar motomaniac
0 0

Moze byc zle spiety rozrzad, mogl sie mechanic pomylic o 1 zabka, ja to spradzil i dopierdo szukal dalej w dolocie, kompie czy turbinie.

Odpowiedz
avatar Cannabinol
0 0

Sprawdz cały dolot, może się któryś przewód rozłączył

Odpowiedz
avatar matiqq
0 0

To, że turbina wydaje się ok jest niemiarodajne. Czy jadąc na 3+ kick-down samochód przyspiesza do 2300RPM żwawo? a następnie czujesz wręcz szarpnięcie i tracisz moc? Czy pomaga zatrzymanie się i restart silnika? Jeżeli tak, to masz chwilowy błąd przeładowania a co za tym idzie turbinka do regeneracji.

Odpowiedz
avatar Charakterek
0 0

Kolego - po wymianie rozrządu pojedź do kogoś od pomp i niechaj ci ją wyreguluje. To taka mikroregulacja na pompie, ale bardzo potrzebna. Skąd jesteś?

Odpowiedz
Udostępnij