Przyczyn może być kilka. Mogły się już zużyć rolki napinaczy i zaczyna szumieć. Panewki na wałku rozrządu, wybite szklanki. W końcu łożysko alternatora, sprzęgiełko na alternatorze. Może nawet nieszczelny wydech być. Nie piszesz na czym polega głośniejsza praca. Bardziej kłapie? Zimą TDI stukają z rana dość donośnie. Ale jak się nagrzeją wszystko wraca do normy.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 stycznia 2014 o 19:30
Przyczyn może być kilka. Mogły się już zużyć rolki napinaczy i zaczyna szumieć. Panewki na wałku rozrządu, wybite szklanki. W końcu łożysko alternatora, sprzęgiełko na alternatorze. Może nawet nieszczelny wydech być. Nie piszesz na czym polega głośniejsza praca. Bardziej kłapie? Zimą TDI stukają z rana dość donośnie. Ale jak się nagrzeją wszystko wraca do normy.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2014 o 19:30
Ciezko mi jednoznacznie okreslic przyczyny szumu. Po rozgrzaniu nie jest tak bardzo glosno, ale nadal jest to dosyc uciazliwe podczas jazdy
Odpowiedzzły kąt wtrysku , zawory do regulacji, ew pompa wody rzadziej pompa wspomagania może alternator :) i tak można wymieniać :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2014 o 19:31
Dokladniej sie okresl, chociaz nikt na odleglosc nie jest w stanie w 100% zdiagnozowac usterke nie widzac auta.
Odpowiedza moze dwumasa ?
Odpowiedz