Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Audi A6 C5?

Piszę do was Motomaniacy, po kilku problemach z moim obecnym samochodem doszedłem do wniosku żeby kupić coś z wyższej półki i z większym silnikiem, po namysłach padło na Audi A6 C5, obojętnie w jakiej budzie, czy sedan czy kombi, kombi zawsze może się przydać, ale nie w tym rzecz, czytałem wiele opinii na temat silnika 2.5TDI w wersji 150KM, że są bardzo awaryjne, a jego naprawy wiele kosztują, czy to prawda? Jaki możecie polecić najlepszy silnik w A6 C5? Stawiam na napęd Quattro
by 600V
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar DooLaaR
0 0

Ja osobiście wybrałem sedan'a V6 3.0 benzynka wolnosący .

Odpowiedz
avatar forest1111
0 0

polecam 2.4 chociaż obecnie mam 1.9 tdi 136 i jestem bardzo zadowolony lecz bez quattro

Odpowiedz
avatar 600V
0 0

@forest1111 w sedanie czy kombi masz to 1.9? jak w kombiaku to silniczek daje rade z taką budą?

Odpowiedz
avatar Cappy
0 0

Poleciłbym Ci 4,2 w benzynce ale pewnie powiesz, że oszalałem i że żłopie jak smok (czemu nie przeczę) skoro napisałeś, że rozmyślasz na 2,5 TDi. Według mnie Diesel odpada, a szczególnie w tym modelu dla mnie klekot ropniaka jest nie do zniesienia mój znajomy ma 2,5 TDi 180 km (wersja z wzmocnionymi wałkami) raczej mu się nie psuję nie wiem jak to jest przy 150 km, ale ten samochód nie ma za grosz mocy, a jest po remoncie Turbo... Na twoim miejscu wziąłbym 3,0 benzynkę i podpiął podtlenek LPG, mniejsza pojemność w tym autko raczej nie daje zwyczajnie rady, mam też kolegę który ma 1,8T B+G 180km, ostatnio na trasie Szczecin - Katowice spalił mu 16l benzyny przy prędkości 140-160 co dla mnie jest horendalnie duże ponieważ TrailBlazer mojego taty pali 18,5 na tej samej trasie z podobną prędkością, przy silniku 4,2 300km...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2014 o 15:32

avatar brojek_88
2 2

To właśnie potwierdza że nie zawsze mały silnik mało pali :D

Odpowiedz
avatar DBS
1 1

Polecam 1.8T 180KM B+G bardzo dobrze się spisuje , spalanie hm jak w każdym samochodzie im więcej dusisz tym więcej spali . Pozdrawiam ;]

Odpowiedz
avatar lukaszz2369
0 0

Zamiast silnika 2.4 poleciłbym 2.8 konstrukcyjnie jest to samo a większa moc i spalenie to samo będzie.

Odpowiedz
avatar antos90
2 2

2.5 TDI to faktycznie nie najlepsze rozwiązanie. Silniki sa awaryjne i paliwożerne. Dużo lepszym rozwiązaniem będzie zakup 1.9 TDI 130 koni najlepiej silnik AWX i zaprowadzenie go na Chipa. Silnik po takim zabiegu będzie miał około 16X koni i dopiero wtedy zobaczysz jak taka kupa żelastwa potrafi się odpychać.

Odpowiedz
avatar 600V
0 0

Tutaj zawsze można się czegoś dowiedzieć, a co byście powiedzieli na temat sprowadzenia takiego auta z niemiec? jaka by była różnica w cenie i w stanie egzemplarzu? :D

Odpowiedz
avatar 600V
0 0

Albo z Belgii czy coś?

Odpowiedz
avatar antos90
0 0

Różnica w cenie żadna - nawet drożej wychodzi auto z zagranicy. W to, że za granicą Niemiec czy Holender odda dobre auto za grosze nie wierz, ceny jeżeli porównać rocznik, przebieg i stan to są podobne jak w Polsce, tylko trzeba doliczyć jeszcze podatki i rejestrację. Za granicą jedynie łatwiej jest o dobry egzemplarz, typu nie cofnięty licznik, zawieszenie w dobrym stanie, serwisowany w ASO. Ale to jak już to będzie samochód z przebiegiem 300-400 tysięcy i w cenie wyjdzie Cię drożej niż krajowy. Tylko w Polsce masz taką możliwość, że kupisz złom w ładnym opakowaniu. Na rewelację cenową nie licz. To, że na zachodzie sie lepiej zarabia nie oznacza, że szastają oni kasa na lewo i prawo.

Odpowiedz
Udostępnij