Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Passat B6 Variant

Mój Passat B6 Variant z 2007 roku. 2.0 TDI, 140 KM.
by kamilkwiatek03
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar DexterMB
0 0

Jeśli to jest 2.0 Tdi to radzę Ci się tego pozbyć jak najszybciej,bo ten silnik to bardzo nieudana konstrukcja i sypie się na potęgę.

Odpowiedz
avatar kamilkwiatek03
0 0

Każda rzecz, która miałaby się popsuć została już wymieniona. Autko serwisowane tylko i wyłącznie w ASO Volkswagena w okolicach Tarnowa. Ten silniczek wraz z sześciostopniowym DSG sprawuje się naprawdę świetnie. :)

Odpowiedz
avatar DexterMB
0 0

Chyba,że tak to wygląda.Jeździłem kiedyś Touranem 2.0 TDI mojego znajomego.Silnik naprawdę sobie radził jeśli chodzi o osiągi,lecz niestety się psuł.Życzę bezawaryjnego użytkowania. :)

Odpowiedz
avatar kobi
1 1

Czyli wymieniłeś już turbinę i pompę oleju ? w silnikach BKD pęka prowadnica łańcucha pompy oleju czego oczywistym efektem jest zatarcie silnika. A turbiny niby garet ale robione w Rumuni i cos felerne im wyszły. ja bym to sprzedał czym prędzej. Już pomijam sam fakt ze to VW.

Odpowiedz
avatar kamilkwiatek03
0 0

Pompa oleju wymieniona, turbina po regeneracji, pompowtryskiwacze też wymienione :)

Odpowiedz
avatar kobi
0 0

Ale regenerowana przez garretta czy przez mietka w garażu ? Garrett w związku z dużą awaryjnością tych turbin dopuszcza ich regeneracje ale tylko przez garretta na oryginalnych częściach.

Odpowiedz
avatar kamilkwiatek03
0 0

Regenerowana w ASO VW, więc podejrzewam, że raczej na oryginalnych częściach, choć pewien być niestety nie mogę.

Odpowiedz
Udostępnij