Zegary wymieniałem ze względu na to że w poprzednich był zegarek zamiast obrotomierza. Wiązka była puszczona więc wystarczyło tylko je podmienić. U mnie osobiście kilka miesięcy wstecz opadła wskazówka prędkościomierza więc i dystans nie był nabijany. Powodem tego był czujnik prędkości znajdujący się w skrzyni (koszt 40zł).
Z tego co mi wiadomo to głównym problemem w zegarach są zimne luty.
Majozen problem z zegarami występuje tylko w wersjach D8 czyli przedliftowych. Zostały wyprodukowane przez Sagema, najczęstszą usterką sa zimne luty tak jak kolega PA06 napisał.
W poliftach zostały zastosowane zegary wyprodukowane przez firme VOD
Widzę nawet udział renault, ta czarna dokładka to espace/laguna :D
OdpowiedzJak się sprawują te Peugeoty? Słyszałem, że mają problem z elektroniką w Zegarach.
OdpowiedzZegary wymieniałem ze względu na to że w poprzednich był zegarek zamiast obrotomierza. Wiązka była puszczona więc wystarczyło tylko je podmienić. U mnie osobiście kilka miesięcy wstecz opadła wskazówka prędkościomierza więc i dystans nie był nabijany. Powodem tego był czujnik prędkości znajdujący się w skrzyni (koszt 40zł). Z tego co mi wiadomo to głównym problemem w zegarach są zimne luty.
Odpowiedzdokładnie brat w 406 też wymieniał ten napęd ze skrzyni i wróciło do normy. a co do zdj troche podobne do TAXI I ;)
OdpowiedzMajozen problem z zegarami występuje tylko w wersjach D8 czyli przedliftowych. Zostały wyprodukowane przez Sagema, najczęstszą usterką sa zimne luty tak jak kolega PA06 napisał. W poliftach zostały zastosowane zegary wyprodukowane przez firme VOD
OdpowiedzKolejny Klubowicz ;D zapraszam do siebie ;) http://motokiller.pl/154023/Przejazdzka
Odpowiedz