Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Czego nie robić z autem

by lukash1922
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Dieslowiec
0 0

Nigdy nie widziałem żeby ktoś w napisie honca zrobił tyle błędów.

Odpowiedz
avatar boneshaker
1 1

Ja do W124 zalałem zamiast diesla zalałem benzyny i wszystko przepalił tylko stracił troszkę mocy a nie silnik się zniszczył ;)

Odpowiedz
avatar MaYor
0 0

To jest Mercedes - Benz tego nie zajeździsz :)

Odpowiedz
avatar Tichon
0 0

To W124.....ON WSZYSTKO ZNIESIE !

Odpowiedz
avatar DuDzio
0 0

W125 można jeździć na oleju pozostałym po smażeniu frytek xD więc co się dziwisz :D

Odpowiedz
avatar VWVR6
5 5

A ten golf mógłbu jezdzić w Polsce ;)

Odpowiedz
avatar kszh19
15 15

I pewnie jezdzi :D

Odpowiedz
avatar raptor
2 2

I jak zwykle poczciwy golf II wszystko wytzymał :D

Odpowiedz
avatar dagmara2107
0 4

Aż się serce kraje jak ktoś tak katuje auto. To tak samo okrutne, jak znęcanie się nad zwierzątkami. Tak się nie robi...i do tego ten uśmiech na twarzy

Odpowiedz
avatar wasa_06
7 7

300 euro za tłumik hahaha 300 euro to za takiego Golfa bym nie dał.

Odpowiedz
avatar cinkal
0 0

a ile za silnik!? ja moge im za 500 zł pogonić

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

Powiem wam tyle, że ten odcinek był nagrywany 7-8 lat temu więc wtedy kurs euro nie był taki wysoki jak teraz, i przede wszystkim mówimy tu o nowych oryginalnych częściach a nie ze szrotu mało używane czy regenerowane.

Odpowiedz
avatar ckpro
0 0

hihi wariaty mk2 i escorda zetec szkoda heh ale reni wcale ;))golf nawet na żepakowym pojedzie;))

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 0

Na filmiku stwierdzono, że benzyna w dieslu zapala się prędzej, a nie jest to prawda. Starym samochodom z silnikiem diesla pokroju Golfa II, benzyna na pewno mniej szkodzi, niż diesel zalany do silnika benzynowego.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 5

Sądząc po nicku jesteś specjalistą od paliw? :D

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

ON w benzyniaku blokuje filtr i wtryski, bo jest gęstszy niż benzyna. Bena w diezlu powoduje zatarcie się tłoków- benzyna odtłuszcza. Tłoki stają też dlatego, że benzyna spala się w o wiele niższym ciśnieniu niż ON. Silniki benzynowe mają kompresję ok 9-10:1, a diesle 15-20:1. Nowsze silniki obu typów mają jeszcze większą kompresję, Ale Różnica "na korzyść" diesla jest jeszcze większa. Przecierpiałbym, gdybym musiał to tłumaczyć na kwejku, albo wykopie. Ale na MOTOKILLERZE?

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 0

Po prostu lubię dużo wiedzieć i nie lubię wciskania ciemnoty w TV. Jak ktoś nie wierz niech poszuka liczby cetanowej benzyny i zastanowi się dlaczego w starych dieslach jako dolewkę przeciwko wytrącaniu parafiny zaleca się benzynę 95 oktanową, lub naftę, a nie wysoko oktanową benzynę. Dla ułatwienia dodam że liczba cetanowa i oktanowa dają się w przybliżeniu przeliczać z jednej wartości na drugą. "Bena w diezlu powoduje zatarcie się tłoków- benzyna odtłuszcza."- Skoro według was tak szybko się zajmuje to jak zdąży odtłuścić coś przed spłonięciem? " Silniki benzynowe mają kompresję ok 9-10:1, a diesle 15-20:1.Nowsze silniki obu typów mają jeszcze większą kompresję"- Stopień sprężania w dieslu powyżej 20 był chyba raczej spotykany kiedyś, w erze komór wstępnych i wirowych. Obecne stopień sprężania w dieslu to okolice 16:1, więc jakoś wzrostu nie widać ;)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 stycznia 2014 o 14:32

avatar konto usunięte
0 0

Troszeczkę niedokładnie wytłumaczyłem - w dieslu benzyna nie tyle odtłuszcza, co nie smaruje. Zwłaszcza układu zasilania, co może prowadzić do uszkodzenia pompy wtryskowej i wtrysków. Co do stopnia sprężania w dieslu, to przyłapałeś mnie na błędzie - Nowsze diesle mają mniejszy, dzięki zastosowaniu Common Rail. Napisałem trochę bez zastanowienia. Wyższe ciśnienie dotyczy oczywiście wtrysku, nie sprężania.

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 0

A udało się znaleźć liczbę cetanową benzyny? Szybciej dojdzie po wtrysku w silniku diesla do samozapłonu benzyny czy ON??? :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2014 o 7:51

avatar Alchemik
0 0

Przy nieświadomym operatorze i domieszce 30% niewłaściwego paliwa w starszym dieslu silnik dostanie paliwo jakie producenci dopuszczali na mrozy i raczej nie ucierpi. Silnik benzynowy za to "nabawi się" spalania stukowego i przy ostrzejszym potraktowaniu nie będzie czego naprawiać.

Odpowiedz
avatar shater
1 1

haha, 400 euro za szczęki, cylinderki i płyn hamulcowy :D

Odpowiedz
avatar asadolewski
1 1

Nie wiem czy wiecie ale to są ceny oryginalnych części z serwisu w Niemczech to nie na się co dziwić że to takie drogie. I takie części wytrzymują 10 takich części jakie kupimy u nas w sklepie. A po2 przy niemieckich zarobkach to tak jak byśmy my za nasze 1600 brutto kupowali zamienniki

Odpowiedz
avatar kalimski
0 0

szkoda mi trochę tego golfa :/

Odpowiedz
avatar szczygi
0 0

on był już tak zgnity ze nie było im go żal

Odpowiedz
avatar Patryk82
0 0

WYKŁADZINA HAMULCOWA, SERIO?

Odpowiedz
avatar asadolewski
0 0

Zwykłe przejęzyczenie w tłumaczeniu. :) Ewidentnie było słychać jak został użyty rzeczownik auskleidung

Odpowiedz
avatar saleen
1 1

a bałam się, że podczas jazdy wbiję wsteczny, na szczęście to nie takie łatwe :D

Odpowiedz
avatar IloveBMW
0 0

jestem ciekaw kto wyciaga kluczyk podczas jazdy

Odpowiedz
Udostępnij