Jest to Vectra A, po liftingu z zacnym silnikiem 2,5 V6 pod maską seryjnie, nie jeden kozak już się zdziwił, jest to moje auto z którego dumny i nie zamienił bym na nic innego
Mam w troszkę świeższej wersji... ładnie zapier..la :) Z ciekawostek VA występowała w wersji 4x4... ze zwapem na x30xe musiało by to nieźle dziwić właścicieli bawarek :)
Byłeś na hamownii ile koni z serii zostało? Masz jakieś czasy na 1/4 mili? Możesz powiedzieć kogo objechałeś i czy na pewno wiedział, że się ściga? Nie, żebym miał coś do Ciebie, ale po prostu z tego co zauważyłem to właściciele takich aut (mam na myśli starsze auta z dużym silnikiem) bardzo często je zachwalają, a jak przychodzi co do czego to na hamownii okazuje się, że połowa koni uciekła, na 1/4 mają czasy jak autobus i jak przeciwnik wie, że się ściga to nie mają szans. Nie mówię tego o Tobie, mówię o ogólnych moich obserwacjach, mam nadzieję, jako, że Ty jesteś prawdopodobnie zainteresowany w motoryzacji to dbasz o te auto i utrzymujesz je w stanie fajnych osiągów i w sumie fajnie by było jakbyś był takim "wyjątkiem potwierdzającym regułę" ;D
Na hamowni nie byłem niestety jeszcze,coś na pewno uciekło ale nie dużo,mam porównanie gdyż to moja chyba piąta vectra z tym silnikiem wcześniej były VB,była też VB I500 która na hamowni wypluła 191km,a ta wcale osiągami odczuwalnymi nie odbiega dużo,z kilkoma hondami i bmw się goniłem po trasie więc nie była to przejażdżka powolna,auto fakt,jest moją pasjąi robię co mogę dla niego :)
Jakbym swoją poczciwą starą Vectrę widział, tyle że grill przedliftowy, rocznik '92 no i z silnikiem 2.0i 8V i te 115 kucyków jak na tak lekkie auto w zupełności wystarczało. Szerokości ;)
Też jestem właścicielem Vectry A ale 1.7 TD ISUZU nie powala w przyspieszeniu (pompa paliwa do wymiany i sterownik turbo) ale zawsze dowiezie do celu i pali nie wiecej niz 5/100
http://imageshack.us/photo/my-images/842/htmg.jpg/
@czakson to jak odwiedzisz jakąś 1/4 mili, zrobisz pomiar g-techem albo pojedziedz na hamownie to weź wrzuć tu materiały, okay? Chciałbym zobaczyć co może się dziać w takim aucie, bo powiem szczerze nigdy mnie nie ciągnęło do "starych niemców", ale jednak może warto się nimi zainteresować
Powiem ci że warto :) jest to moja kolejna vectra,należę do vectra klub polska,jest w klubie kilka perełek wartych uwagi,poza tym małym kosztem idzie podrasować te silniki,sama zabawa...Jak tylko mi się fundusze poprawią,wlatują wałki i soft z omy 3.0 i powinno do 200KM się zbliżyć...
Wrzuć jakiś filmik jak to lata :)
OdpowiedzNarazie nie mam czasu nagrać nic...
OdpowiedzMam w troszkę świeższej wersji... ładnie zapier..la :) Z ciekawostek VA występowała w wersji 4x4... ze zwapem na x30xe musiało by to nieźle dziwić właścicieli bawarek :)
OdpowiedzTylko z tego co się orientowałem słabe różnicówki były i nie było to trwałe...Ale fakt,auto jest fajne i nie doceniane przez większość :)
OdpowiedzMiałem w wersji 2.0 16V GT - też dawała radę. Tyle że gniła.
OdpowiedzWersje V6 maja polepszone blachy i rdzy prawie nie ma,drobne ogniska na progu,poza tym podłoga,progi,nadkola zdrowiutkie :D
OdpowiedzByłeś na hamownii ile koni z serii zostało? Masz jakieś czasy na 1/4 mili? Możesz powiedzieć kogo objechałeś i czy na pewno wiedział, że się ściga? Nie, żebym miał coś do Ciebie, ale po prostu z tego co zauważyłem to właściciele takich aut (mam na myśli starsze auta z dużym silnikiem) bardzo często je zachwalają, a jak przychodzi co do czego to na hamownii okazuje się, że połowa koni uciekła, na 1/4 mają czasy jak autobus i jak przeciwnik wie, że się ściga to nie mają szans. Nie mówię tego o Tobie, mówię o ogólnych moich obserwacjach, mam nadzieję, jako, że Ty jesteś prawdopodobnie zainteresowany w motoryzacji to dbasz o te auto i utrzymujesz je w stanie fajnych osiągów i w sumie fajnie by było jakbyś był takim "wyjątkiem potwierdzającym regułę" ;D
OdpowiedzNa hamowni nie byłem niestety jeszcze,coś na pewno uciekło ale nie dużo,mam porównanie gdyż to moja chyba piąta vectra z tym silnikiem wcześniej były VB,była też VB I500 która na hamowni wypluła 191km,a ta wcale osiągami odczuwalnymi nie odbiega dużo,z kilkoma hondami i bmw się goniłem po trasie więc nie była to przejażdżka powolna,auto fakt,jest moją pasjąi robię co mogę dla niego :)
OdpowiedzIle ma koni ?
Odpowiedz170KM przy 6000obr/min
OdpowiedzNiby blachy PKN a wyglada jak na targowisku we Wronkach :)
OdpowiedzBo to jest na targowisku we Wronkach,po prostu auto jeszcze nie zmieniło blach na PSZ :P
OdpowiedzVectra piękna, podobnie jak bliźniacza Calibra zresztą :) PS.Fajne fele.
OdpowiedzCali też miałem,niestety nie do uratowania już była...Dla mnie cali to po prostu Vectra coupe :P
OdpowiedzJakbym swoją poczciwą starą Vectrę widział, tyle że grill przedliftowy, rocznik '92 no i z silnikiem 2.0i 8V i te 115 kucyków jak na tak lekkie auto w zupełności wystarczało. Szerokości ;)
OdpowiedzTeż jestem właścicielem Vectry A ale 1.7 TD ISUZU nie powala w przyspieszeniu (pompa paliwa do wymiany i sterownik turbo) ale zawsze dowiezie do celu i pali nie wiecej niz 5/100 http://imageshack.us/photo/my-images/842/htmg.jpg/
OdpowiedzI jak na ten wiek bardzo wygodne auto :)
Odpowiedz@czakson to jak odwiedzisz jakąś 1/4 mili, zrobisz pomiar g-techem albo pojedziedz na hamownie to weź wrzuć tu materiały, okay? Chciałbym zobaczyć co może się dziać w takim aucie, bo powiem szczerze nigdy mnie nie ciągnęło do "starych niemców", ale jednak może warto się nimi zainteresować
OdpowiedzPowiem ci że warto :) jest to moja kolejna vectra,należę do vectra klub polska,jest w klubie kilka perełek wartych uwagi,poza tym małym kosztem idzie podrasować te silniki,sama zabawa...Jak tylko mi się fundusze poprawią,wlatują wałki i soft z omy 3.0 i powinno do 200KM się zbliżyć...
Odpowiedz