Be like GTi-R
jeszcze nie skończony, w sumie ledwo zaczęty1.6L 120KM w serii.Plan na minimum 143KM (seria GTi)EcuMaster DET2, LC-1 AFR, reg. ciś. paliwa Tomei, wydajniejsza pompa paliwa (replika Wallbro).Oprócz tego wydech 4-2-1 2" zawężony do 1,75" i zakończony twinloopem. Dolot na razie prosty na stożku Fijita
by
~DubSon
Mógłbyś nagrać jak "gada" ten twinloop? Fajny projekcik skroiłeś, planujesz jakiś swap czy zostaje 1.6?
OdpowiedzNajpierw muszę to poskładać, bo wydech jeszcze nie kompletny, czekam na części :) W każdym elemencie staram się szukać momentu obrotowego, na koniach mi aż tak nie zależy ;) dlatego, że to nadal będzie dupowozem. Oczywiście jak już będzie ogarnięte to nagram i wydeszek i jak jedzie :) Swap już był ;) Seria miała 90KM, silnik jest z Sentry USA. posiada VTC na wałku ssącym, inny (dużo lepszy) kolektor dolotowy. Obecnie jest na przepustnicy 60mm (seria 50mm) z P11 GT. Planuję jeszcze wydajniejsze wtryski i instalację LPG na zwieńczenie. Dodam tylko, że na LPG planuję wyciągnąć większą moc niż na benzynie :) No i jeszcze kompletne blacharka + lakier itp. :)
OdpowiedzZmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 grudnia 2013 o 12:36
Szkoda, że nie poszedłeś w stronę sr20de/ve, ale chociaż będziesz mógł pokazać jaki potencjał ma ga16de.
OdpowiedzGA16 na dupowóz wystarczy :) Na weekendy będzie inne auto :)
Odpowiedzmoże się pochwalisz jakie auto ma być/jest tym "weekendowozem"? Na pewno zmodzone GA16 pojedzie żwawiej, niż połowa samochodów na polskich drogach, więc na pewno będzie odpowiedni.
OdpowiedzJeszcze nie wiem jakie. Marzy mi sie seryjne S13 :)
Odpowiedzseryjne s13, można powiedzieć, że już rarytas.
OdpowiedzNiestety wiem... ;(
OdpowiedzZapraszam na forum NISSANZONE.pl! Auto jest tam opisane trochę szerzej niż tutaj!
Odpowiedz