Moje marzenie się spełniło.7 lat o nim marzyłem, a teraz jest w moich rękach. Silnik 2.3 rocznik 89 to prawdziwy klasyk. Już takich nie ma i nie będzie. Życzę wam spełnienia motoryzacyjnych marzeń.
Ja tu nie widzę nic do ratowania, ładny samochód, pojeździłby normalnie jeszcze z 10 lat. No chyba że zostanie u Cb na zawsze i będzie to Twoje oczko w głowie to można powiedzieć o "uratowaniu" ;) Gratuluję zakupu :)
no jest co w nim robić.z zewnątrz piękna maszyna lecz zawias przedni cały do remontu.
jesli chodzi o silnik to elektryka nawala,jest słaby.wewnatrz również elektryka,szyberdach,lusterka,licznik,wycieraczki nie działaja jak należy.jutro jade na przeglad i zobaczymy co zostało jeszcze
No niestety 2.3 w 80/90 te silniki nie udane. W nich zawsze coś w elektryce nawala i zazwyczaj jest to przepływomierz. Miałem do czynienia z tym silnikiem we własnym posiadaniu. Obecnie mam 80 z silnikiem 2.6 V6 Quattro. Leży do niej silnik już 4.2 V8 od Audi A8 D2 ale nie mogę dostać na chwilę obecną skrzynii z półosiami.
Silnik zakupiłem w Niemczech z pełnym osprzętem elektrycznym niestety bez skrzynii. skrzynię mam nadzieje że dostanę do końca marca bo czas ruszać z projektem. :)
Najlepiej jak chcesz stworzyć KLASYKA z tego AUTA to jak byś miał silnik 2.0 90KM to jest silnik który jest wieczny. 2.0E 115KM oraz 2.3E to silniki na elektrycznym WTRYSKU. A to jest problematyczne.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 grudnia 2013 o 0:29
Audi 90 B3? (czy tylko frot z 90..>?) A poza tym gratki, bo jak ktoś ma sprawne 80/90 to jeździ aż koła nie odpadną a tu proszę, widzę ładna sztuka, daj więcej foto.
Nie było ani 80 coupe ani 90 coupe... to jest oddzielny model - po prostu Audi Coupe typ89... też dopiero po głębszym szukaniu informacji do tego doszedłem... gratuluję egzemplarza, ja też niedawno spełniłem swoje takie samo marzenie:) rocznik 90 ten sam silnik:)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 grudnia 2013 o 23:14
Bardzo ładna sztuka, dbaj, a będzie toczyć się jeszcze kolejne kilkadziesiąt tyś. kilometrów.
Co do 2.3 bardzo odporny silnik, dźwięk jaki się wydobywa to prawdziwa muzyka :) już takich nie robią. Tylko nie odstawiaj na naprawy do Pana Janka z komórki bo do ładu nie dojdziesz.
zapomnialem dodac ze i tak go uratowalem poniewaz poprzedni wlasciciel w niemczech ze wzgledu na rocznik chcial go wyrzucic na złom.stał dwa lata na dworzu i nikt nie chcial go kupić.wiadomo niemcy patrza na rocznik i przebieg.tutaj przebiegu nie znam bo licznik kilometrow nie nabija ale zatrzymal sie na niewiele ponad 175 tys.po stanie silnika itd mysle ze nie ma duzo wiecej,bardzo duzo orginalnych podzespolow zostało
Blacha w tym aucie to mistrzostwo :) byleby tylko nie trafić na zakatowane silniki. Marzyłem o tym autku, ale niestety mi się nie udało go upolować :) życzę szerokości i bezawaryjności :)
Panowieeeee, a co za problem wstawić Quattro? Audi są przygotowane, kupić skrzynie, most z wałem znaleźć otwory, zmontować i upalać. :) Kolego, świetna baza do modów, zderzak z S2 z spryskiwaczami, ładna felga, quattro i masz bryke na lata. Sam szukam Coupe ale 8B 2.8E Quattro. Dbaj, masz o co. :)
Nie da się tak łatwo wsadzić quattro :)
Jest inny bak oraz inaczej wyprofilowana podłoga, więc trochę trzeba pozmieniać. Wiem bo przerabiałem ten temat i poniosłem porażkę
@kobi Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.
To nie jest 80'tka tylko 90'tka. Różnią się one wyposażeniem, a z wyglądu można je rozpoznać po innym grillu, zderzaku i lampach zespolonych. To jest takie lepsze 80 :)
Ale on ma zakatowany silnik? Bo przed rdzą nie ma go co ratować - ocynk :)
OdpowiedzJa tu nie widzę nic do ratowania, ładny samochód, pojeździłby normalnie jeszcze z 10 lat. No chyba że zostanie u Cb na zawsze i będzie to Twoje oczko w głowie to można powiedzieć o "uratowaniu" ;) Gratuluję zakupu :)
Odpowiedzno jest co w nim robić.z zewnątrz piękna maszyna lecz zawias przedni cały do remontu. jesli chodzi o silnik to elektryka nawala,jest słaby.wewnatrz również elektryka,szyberdach,lusterka,licznik,wycieraczki nie działaja jak należy.jutro jade na przeglad i zobaczymy co zostało jeszcze
OdpowiedzNo niestety 2.3 w 80/90 te silniki nie udane. W nich zawsze coś w elektryce nawala i zazwyczaj jest to przepływomierz. Miałem do czynienia z tym silnikiem we własnym posiadaniu. Obecnie mam 80 z silnikiem 2.6 V6 Quattro. Leży do niej silnik już 4.2 V8 od Audi A8 D2 ale nie mogę dostać na chwilę obecną skrzynii z półosiami. Silnik zakupiłem w Niemczech z pełnym osprzętem elektrycznym niestety bez skrzynii. skrzynię mam nadzieje że dostanę do końca marca bo czas ruszać z projektem. :) Najlepiej jak chcesz stworzyć KLASYKA z tego AUTA to jak byś miał silnik 2.0 90KM to jest silnik który jest wieczny. 2.0E 115KM oraz 2.3E to silniki na elektrycznym WTRYSKU. A to jest problematyczne.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 grudnia 2013 o 0:29
Audi 90 B3? (czy tylko frot z 90..>?) A poza tym gratki, bo jak ktoś ma sprawne 80/90 to jeździ aż koła nie odpadną a tu proszę, widzę ładna sztuka, daj więcej foto.
Odpowiedzw kwitach jest audi coupe ale to jak 80 wyglada
OdpowiedzWidać po tyle że to 90 Coupe.
OdpowiedzNie było ani 80 coupe ani 90 coupe... to jest oddzielny model - po prostu Audi Coupe typ89... też dopiero po głębszym szukaniu informacji do tego doszedłem... gratuluję egzemplarza, ja też niedawno spełniłem swoje takie samo marzenie:) rocznik 90 ten sam silnik:)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 grudnia 2013 o 23:14
Ja chcę ten przód do mojej :(
Odpowiedzsilnik poezja:) mam też w swojej i może spalanie spore, ale ten dźwięk... śliczna sztuka:) dbaj!:)
OdpowiedzBardzo ładna sztuka, dbaj, a będzie toczyć się jeszcze kolejne kilkadziesiąt tyś. kilometrów. Co do 2.3 bardzo odporny silnik, dźwięk jaki się wydobywa to prawdziwa muzyka :) już takich nie robią. Tylko nie odstawiaj na naprawy do Pana Janka z komórki bo do ładu nie dojdziesz.
Odpowiedzczemu nie quaaaaatro? :(
Odpowiedzzapomnialem dodac ze i tak go uratowalem poniewaz poprzedni wlasciciel w niemczech ze wzgledu na rocznik chcial go wyrzucic na złom.stał dwa lata na dworzu i nikt nie chcial go kupić.wiadomo niemcy patrza na rocznik i przebieg.tutaj przebiegu nie znam bo licznik kilometrow nie nabija ale zatrzymal sie na niewiele ponad 175 tys.po stanie silnika itd mysle ze nie ma duzo wiecej,bardzo duzo orginalnych podzespolow zostało
OdpowiedzBlacha w tym aucie to mistrzostwo :) byleby tylko nie trafić na zakatowane silniki. Marzyłem o tym autku, ale niestety mi się nie udało go upolować :) życzę szerokości i bezawaryjności :)
OdpowiedzPanowieeeee, a co za problem wstawić Quattro? Audi są przygotowane, kupić skrzynie, most z wałem znaleźć otwory, zmontować i upalać. :) Kolego, świetna baza do modów, zderzak z S2 z spryskiwaczami, ładna felga, quattro i masz bryke na lata. Sam szukam Coupe ale 8B 2.8E Quattro. Dbaj, masz o co. :)
Odpowiedzz jednej strony masz racje ale ja chce miec 100% orginał
OdpowiedzNie da się tak łatwo wsadzić quattro :) Jest inny bak oraz inaczej wyprofilowana podłoga, więc trochę trzeba pozmieniać. Wiem bo przerabiałem ten temat i poniosłem porażkę
OdpowiedzAaaa a co do silnika to tak samo? w czym problem? Jak się bawić to się bawić, 2.3E wyjeb**ć 1.8T/2.8E wstawić. :) Pełen luz. :)
OdpowiedzPosłuchaj dźwięku 2.3E Posłuchaj dźwięku 1.8T Posłuchaj dźwięku 2.8E Osobiście wybieram 2.3E, za dźwięk pięciu cylindrów, który jest nioceniony
OdpowiedzJaki to klasyk ;).
Odpowiedzklasyk ? na motokilerze to same klasyki i same golfy passaty i 80 tki. Znacie w ogóle znaczenie tego słowa ?
Odpowiedz@kobi Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj. To nie jest 80'tka tylko 90'tka. Różnią się one wyposażeniem, a z wyglądu można je rozpoznać po innym grillu, zderzaku i lampach zespolonych. To jest takie lepsze 80 :)
Odpowiedz