Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

BMW e32 Klasyk

Piękna limuzyna BMW e32E32BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).Wersje silnikowe:730i 2986 ccm 188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 4000 obr/min735i 3430 ccm 211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min 305 Nm przy 4000 obr/min740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/minB11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min 325 Nm przy 4000 obr/minB12 5.0 4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/minBMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.Alpina B11 W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h. W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund. Alpina B11 posiadała m.in.:ABSbodykit Alpinapodgrzewane lusterka i klamkielektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłupoduszki powietrzne dla kierowcy i pasażeranową, czteroramienną kierownicęantenę wmocowaną w tylną szybęsrebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numeremTopowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h. B12 posiadała m.in.:kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + TABSEMLbodykit Alpinanową, czteroramienną kierownicę Alpinaprzyciemniane szybyspryskiwacze przednich reflektorówogrzewane lusterka i klamkisystem antywłamaniowypoduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerasportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawieńwnętrze wyłożone skórąogrzewane przednie fotelecyfrowe wskaźniki temperatury olejudwustrefową klimatyzacjęradio BMW BAVARIA z systemem głośnikówantenę wbudowaną w tylną szybęsrebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
by matio2pl
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Szucik
1 3

Dla mnie najpiękniejsze BMW. Do wersji silnikowych dodaj jeszcze: 3.0 L V8 2997 ccm 218 KM(160 kW) przy 5800 obr/min 290 Nm przy 4500 obr/min. Wszedł w 1992 roku.

Odpowiedz
avatar tomson_13
-1 3

brawo widze że kolega opanowal już CRTL+C ,CRTL+V z Wikipedii ale coś widze że M60B30 koledze ucieklo jak wiesz co to jest

Odpowiedz
avatar Szucik
3 3

Oznaczenie silnika który opisałem, nie rozumiem spiny...

Odpowiedz
avatar kocyk8000
-1 1

widzę ze wszyscy zasięgają wiedzy z wikipedii... moje zdanie jest takie ze lepiej już nic nie napisać niż kopiować

Odpowiedz
avatar ciechoo
1 1

A ja z przyjemnoscią przeczytałem, ten "kopiowany tekst" ;P Do zdjęcia też się przyczepicie? Sam miał sobie narysować ten samochód?

Odpowiedz
Udostępnij