To jest replika rajdowego Poloneza 2000, wykonana tak jak kiedyś w Ośrodku Badawczo Rozwojowym FSO budowano fabryczne rajdówki, z wykorzystaniem jednego z najlepszych w tamtym czasie silników Fiat 2,0 DOHC, moc ok. 170 KM. Jedyna różnica w rajdówce Pana Zaleskiego jest taka, że jego wóz jest wykonany perfekcyjnie pod każdym względem, w przeciwieństwie do fabrycznych Polonezów 2000, które budowane naprędce, miały mnóstwo niedoróbek. Nie dziwota, miały jeździć w rajdach a nie stać na wystawie. Jest moc:)
To jest replika rajdowego Poloneza 2000, wykonana tak jak kiedyś w Ośrodku Badawczo Rozwojowym FSO budowano fabryczne rajdówki, z wykorzystaniem jednego z najlepszych w tamtym czasie silników Fiat 2,0 DOHC, moc ok. 170 KM. Jedyna różnica w rajdówce Pana Zaleskiego jest taka, że jego wóz jest wykonany perfekcyjnie pod każdym względem, w przeciwieństwie do fabrycznych Polonezów 2000, które budowane naprędce, miały mnóstwo niedoróbek. Nie dziwota, miały jeździć w rajdach a nie stać na wystawie. Jest moc:)
Odpowiedz