Proszę o poradę zastanawiam się nad kupnem Audi A6 z silnikiem 2,5 tdi z 6 biegową skrzynią manual(1998-2004) słyszałem różne opinie ale proszę o wasze rady, opinie z góry dzięki
Jak masz kasę na drogi serwis, wymianę dobrego oleju i filtrów co 8 tyś km i na oku naprawdę zadbany egzemplarz(nie taki z przebiegiem 180 tyś który w rzeczywistości ma ponad 400) to kupuj ;)
Ten silnik to istny nie wypał,bardzo podatny na awarie,wycierają się krzywki wałków rozrządu (drogi interes) proponuje słabszego diesla 1.9 tdi 130km,albo benzyniaka 2.4 lub 2.8 .
Auto musi byc po tzw. lifcie od 2002 roku polecam quattro 180 koni. 2.5 tdi 150 koni mial problemy z pompa paliwa i walkami rozrzadu ktore wycieraly sie dosc mocna w granicach ponad 200tys km, motory 155 koni 163 (oba z napedem tylko na przod) oraz 180 koni to motory z nowszej generacji w ktorych zostaly usuniete usterki znane z przedliftowego modelu. pozdrawiam
TAK tam nie ścierały się wałki i krzywki. Natomiast za mocno utwardzili materiał i tam najczęściej pękały wałki rozrządu. A i każdy V6 TDI jak postawisz go mocno pod górkę (JA nie wjde qyattrem?... da się) to można zaliczyć przykrą niespodziankę po ponownym odpaleniu silnika.
Koledze spadła jedna krzywka z popychacza i zablokowała wałki i kolizja.
Przyczyną był niski stan oleju i duży skos podjazdu - efekt brak cisnienia i luzik wypuścił krzywkę.
POLECAM 2.8 QUATTRO. Miałem - był dobry.......
Jak masz kasę na drogi serwis, wymianę dobrego oleju i filtrów co 8 tyś km i na oku naprawdę zadbany egzemplarz(nie taki z przebiegiem 180 tyś który w rzeczywistości ma ponad 400) to kupuj ;)
OdpowiedzTen silnik to istny nie wypał,bardzo podatny na awarie,wycierają się krzywki wałków rozrządu (drogi interes) proponuje słabszego diesla 1.9 tdi 130km,albo benzyniaka 2.4 lub 2.8 .
OdpowiedzAuto musi byc po tzw. lifcie od 2002 roku polecam quattro 180 koni. 2.5 tdi 150 koni mial problemy z pompa paliwa i walkami rozrzadu ktore wycieraly sie dosc mocna w granicach ponad 200tys km, motory 155 koni 163 (oba z napedem tylko na przod) oraz 180 koni to motory z nowszej generacji w ktorych zostaly usuniete usterki znane z przedliftowego modelu. pozdrawiam
OdpowiedzTAK tam nie ścierały się wałki i krzywki. Natomiast za mocno utwardzili materiał i tam najczęściej pękały wałki rozrządu. A i każdy V6 TDI jak postawisz go mocno pod górkę (JA nie wjde qyattrem?... da się) to można zaliczyć przykrą niespodziankę po ponownym odpaleniu silnika. Koledze spadła jedna krzywka z popychacza i zablokowała wałki i kolizja. Przyczyną był niski stan oleju i duży skos podjazdu - efekt brak cisnienia i luzik wypuścił krzywkę. POLECAM 2.8 QUATTRO. Miałem - był dobry.......
OdpowiedzBardzo ciekawie test tego samochodu przedstawiono tutaj https://www.facebook.com/pages/Autowizjer-prostsze-spojrzenie-na-%C5%9Bwiat-motoryzacji/705686412797847?ref=tn_tnmn
Odpowiedz