Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Audi A3. Silnik

Witam. Chce w nowym roku zakupić A3 ma być ona poliftowa czyli 2000+. I mam do was pytanie jakie silniki polecacie w gre wchodzi tylko bezyna bo samochód będzie użytkowany w mieście. Przejrzałem różne fora lecz nigdzie nie znalazłem jakiejś konkretnej wypowiedzi ponieważ każdy wymieniał zalety swojego silnika. Dodam jeszcze że może w przyszłości zainstalował bym tam LPG ale to się zobaczy jak będzie z spalaniem. Liczę na duży odzew.:)
by szczygi
Dodaj nowy komentarz
avatar witajlala
2 2

Ja bym ci polecał 1.8 lub 1.8t bardzo żwawe silniki i trwałe jeśli ktoś o nie dbał Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar bartekj
1 1

Mam w a4 quattro 1.8 i spisuje się bardzo dobrze.

Odpowiedz
avatar wolfpiotr
1 3

Ja Tobie napisze tyle; chcesz benzyniaka ? bardzo dobry wybór. Chcesz LPG ? bardzo zły pomysł. nawet jesli jest dobra instalacja to i tak trzeba co jakiś tam czas doglądać i szperac, podlączac pod kompa przestawiac i takie tam. kolejna rzecz, osoba ktora stoi za Tobą nie moze wytrzymac z tego odoru gazu... spalanie benzyny powiecmy 10 w miescie ale gazu 13 i zamin Ci sie zwroci roznica miedzy paliwem a gazem to sprzedasz auto z nerwow albo bedziesz dokladal wiecznie w to auto kase bo nie chodzi to czy tamto. mozesz sobie to wziac pod uwage ale nie musisz to juz Twoja sprawa i zapewne koledzy mnie zmunusuja,mnie to nie iteresi... nie lubie gazu w aucie i tyle... jezdząca bomba... Pozdowionka i dobrego szukania Samochodziku:)

Odpowiedz
avatar szczygi
0 0

gaz to jest bardzo daleki temat, więc tylko napomniałem o tym. Również nie jestem zwolennikiem gazu ale kusi to ze za 80 zl można zrobić ponad 400km

Odpowiedz
avatar fazis
-1 3

Straszne brednie i idiotyczne schematy powiela kolega wilk. Stary zanim coś "poradzisz" na forum to postaraj się o jakąś wiedzę dziedzinową. Smród? Występuje tylko w autach które mają raz że już z 15 lat instalację I lub II generacji i do tego źle wyregulowaną i nie wymieniony przez ten czas ani razu wydech. Regulacja? Tak raz po 1000km i potem co 15kkm przegląd i zero problemów, tym bardziej że mówimy o instalacji conajmniej III generacji. Dokładanie kasy? Jak będzie zdrowy bez LPG to i z LPG będzie zdrowy. Warunek - trzeba instalacje założyć u fachowca a nie u Edka w szopie. Oszczędności małe? Hmm 10l PB - 54zł (pi razy oko), 13l LPG 36,4 (2.8/litr) czyli różnica na poziomie 17,60zł co oznacza że wyjdziesz na 0 już po jakiś 15kkm. Dodam że spalanie na LPG będzie raczej na poziomie 11 a nie 13l/100. To tyle.

Odpowiedz
avatar Badzajek
0 0

wolfpiotr a miałeś kiedykolwiek dobry gaz w swoim aucie ? O smrodzie za zagazowanym autem pierwsze słysze, jeżeli auto ma cały katalizator, to nie żadnego smrodu. Nie rozumiem też dlaczego jest do dla Ciebie jeżdżąca bomba? Mógłbyś mnie oświecić? Do tego gaz jeżeli ma sprawne wszystkie podzespoły wymaga jedyne wymiany filtrów i małej korekcji ustawień w kompie co 10-15 tys. km . Instalacja zwraca się bardzo szybko. Nie cierpię, gdy ktoś hejtuje instalacje LPG, choć nie miał z nią styczności, nie każdego stać na jeżdżenie benzyną, a diesel wiadome do miasta średnio się nadaje.

Odpowiedz
avatar DaviDzGuetta
1 1

Tylko 1.8T a jak do miasta mozesz pomyslec nad 1.9 TDI byle by duzo jezdzic:P

Odpowiedz
avatar szczygi
0 0

nie potrzebuje diesla bo posiadam aż 2 (Vectre A 1.7 TD i Mondego MK3 2.0 TDCI 115km) vectra ja jeżdżę i robie dziennie do 20 km ale to zależy od dnie czasami zrobię 5km wiec bezyna jest optymalna na takie jeżdżenie, bo jak będę chciał jechać w trasę to biorę mondeo które pali 5l, vectra też tyle spali nawet mniej ale mondeo jest inny komfort jazdy

Odpowiedz
avatar szczygi
0 0

a w mieście jak jeżdżę z ciągle nie rozgrzanym silnikiem to i olej bierze i pali ponad 10l

Odpowiedz
avatar lupusrex
0 0

Do lpg to 1.6 8v 102KM Jeżeli 1.8T to dobra sekwencja (2,5tyś.pln) lub bezpośredni wtrysk gazu w fazie ciekłej (4 tyś.pln) w brew pozorom przy dłuższej eksploatacji zwróci się szybciej i nie uszkodzi głowicy

Odpowiedz
Udostępnij