Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Proszę o pomoc

Witam wiem że to nie miejsce na tego typu rzeczy ale: w tym tygodniu sprawiłem sobie piękną BMW 335 E32 seri 7 (kupiłem ją od faceta który chciał ją sprzedać na części więc kilka pierdół z niej zabrał). Jest problem z odpaleniem silnik kręci, ale nie dostaje paliwa więc myślałem, że to wina zatartej pompy (bo idioci nie mając nic w baku próbowali ją odpalić), ale przez przypadek zajrzałem do puszki gdzie są bezpieczniki i sterowniki i po prawej str patrząc od przodu chyba brakuje sterowników i teraz pytanie czy te sterowniki mają coś wspólnego z nie działającą pompą? Może ona wcale nie jest zatarta tylko prąd nie dochodzi? proszę o odpowiedź w komentarzach i z góry Dziękuje KubaE30Drift
by KubaE30Drift
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Marcin_E30
2 2

U mnie w E34 jest przekaźnik od pompy ale z lewej strony patrząc od przodu. Nie wiem jak w E32 ale podejrzewam że tak samo jest.

Odpowiedz
avatar Marcin_E30
1 1

Bo u mnie są po obu stronach takie puszki właśnie. Po prawej jest komp silnika i komp ABS i 3 przekaźniki (w tym od pompy paliwa właśnie), A w puszce po lewej bezpieczniki i inne przekaźniki ( od wyposażenia elektr. chyba). Może to Ci w czymś pomorze :)

Odpowiedz
avatar KubaE30Drift
0 0

chodzi mi o puszke po prawej stronie tam są dwa rzędy przekaźników i mam tylko ten rzad po lewej a ten po prawo jest pusty. po której str z dwóch rzedów przekaźników masz przekaźniki od pompy?

Odpowiedz
avatar KubaE30Drift
0 0

kurcze to lipa jest. ale Dzieki za pomoc :D

Odpowiedz
avatar Marcin_E30
1 1

To w E32 jest inaczej pod maską z tymi puszkami ? bo aż ciekawy jestem. :P

Odpowiedz
avatar KubaE30Drift
0 0

no na to wychodzi kuchwa... ale dzięki za dobre chęci :D

Odpowiedz
avatar konto usunięte
8 10

Ta strona to jak najbardziej miejsce na tego typu rzeczy, powstała aby łączyć pasjonatów, także też aby sobie pomagali

Odpowiedz
avatar bunio
4 4

ja bym Ci proponowal wziac do reki multimetr i sprawdzic napiecie na pompie, ewentualnie wyjac pompe i sprawdzic ja na krotko :)

Odpowiedz
avatar browar1946
2 2

Zapraszam cie na stronę www.7er.pl tam na pewno ktoś ci pomoże.

Odpowiedz
avatar KubaE30Drift
1 1

będe musiał się pobawic z prądem i dojsc do czego są które przekaźniki :D

Odpowiedz
avatar bambus1121
1 1

poszukaj książki z serii sam naprawiam, tam znajdziesz wszysko.

Odpowiedz
avatar marek1653
1 1

a ja mam takie pytanie do Ciebie, ile za nią dałeś ? :)

Odpowiedz
avatar KubaE30Drift
1 1

bez wydechu od katalizatora do końca i sterownika od świateł i bez radia 2450zł. Jeden właściciel 55 letni facet sprowadzona z austri serwisowana i jest wszystko udokumentowane nie ma nawet grama rdzy ani szpachli :D trafiłem prawdziwą okazje a tak poza tym udało mi się ją odpalić chodzi jak marzenie pompa nie działała bo przewód się przetarł ;)

Odpowiedz
avatar marek1653
1 1

no to trafiłeś na fajny okaz :) dzięki za odp.

Odpowiedz
avatar filipfil
1 1

Prosta konstrukcja, komputer silnika po przekręceniu kluczyka podaje napięcie na przekaźnik pompy paliwa, pompa startuje ( słychać ją doskonale pod tylną kanapą) i jest paliwo. Jeżeli pompa pracuje ale nie podaje paliwa trzeba ją wyjąć za zbiornika i szukać przyczyny w pompie. Jeżeli jest cisza to najpierw trzeba sprawdzić, czy na przekaźniku pompy jest napięcie sterujące. Jak jest, trzeba rozebrać i naprawić lub wymienić przekaźnik. Jeżeli nie ma napięcia sterującego na przekaźniku, jest problem z komputerem. UWAGA: Czasem tzw odcinki montuje się właśnie na zasilaniu pompy, sprawdź, czy gdzieś nie ma ukrytego wyłącznika. Aftermarketowy alarm również może odcinać pompę, nie wiem jak z fabrycznym alarmem. Bez miernika nie podchodź :)

Odpowiedz
avatar KubaE30Drift
0 0

pompa w bmw e32 nie włącza się po przekręceniu kluczyka tylko dopiero przy odpalaniu. aaa i bak jest pod bagażnikiem a nie pod siedzeniem ;)

Odpowiedz
avatar filipfil
1 1

No tak, masz rację, ja miałem m30b35 w e30 :)

Odpowiedz
Udostępnij