Istnieją dwa rodzaje replik - pierwsza to superprecyzyjne odwzorowanie samochodu, zarówno jeśli chodzi o wygląd jak i o technikę, w większości przy użyciu metod produkcyjnych z lat produkcji danego auta. Drugi rodzaj to taki, gdzie samochód posiada jedynie nadwozie i wnętrze identyczne z zabytkiem, natomiast pod maską i w podwoziu królują nowoczesne rozwiązania techniczne, zapożyczone z dzisiejszych, seryjnych aut. Pierwszy rodzaj replik jest godny polecenia purystom oraz stosuje się go w przypadku bardzo rzadkich, pojedynczych egzemplarzy o bardzo wysokiej wartości, jest to niezwykle czaso, praco i kasochłonna metoda, drugi rodzaj replik jest już w miarę dostępny dla przeciętnego zjadacza chleba, patrz choćby produkowane w Polsce repliki Porsche 356.
Racja, w ten sam sposób robi się u nas - lub robiło, nie wiem czy ta firma dalej istnieje - repliki Cobry. Ale jest wiele osób, które replik po prostu nie uznają i dostają wysypki na ich widok, stąd moje pytanie o Wasze zdanie na ten temat.
Istnieją dwa rodzaje replik - pierwsza to superprecyzyjne odwzorowanie samochodu, zarówno jeśli chodzi o wygląd jak i o technikę, w większości przy użyciu metod produkcyjnych z lat produkcji danego auta. Drugi rodzaj to taki, gdzie samochód posiada jedynie nadwozie i wnętrze identyczne z zabytkiem, natomiast pod maską i w podwoziu królują nowoczesne rozwiązania techniczne, zapożyczone z dzisiejszych, seryjnych aut. Pierwszy rodzaj replik jest godny polecenia purystom oraz stosuje się go w przypadku bardzo rzadkich, pojedynczych egzemplarzy o bardzo wysokiej wartości, jest to niezwykle czaso, praco i kasochłonna metoda, drugi rodzaj replik jest już w miarę dostępny dla przeciętnego zjadacza chleba, patrz choćby produkowane w Polsce repliki Porsche 356.
OdpowiedzRacja, w ten sam sposób robi się u nas - lub robiło, nie wiem czy ta firma dalej istnieje - repliki Cobry. Ale jest wiele osób, które replik po prostu nie uznają i dostają wysypki na ich widok, stąd moje pytanie o Wasze zdanie na ten temat.
Odpowiedz