Niby Mercedes ma adaptacyjne zawieszenie sterowane komputerem które skanuje drogę i monitoruje zachowania auta a podczas upalania (w końcu do tego też jest AMG) buja nim cholernie. Drogi zawias a w sumie nie spełniający zadania na torze ;/ Lepszy standardowy gwint :P
Właśnie wówczas powinno zmienić tylko nastawienie że zamiast wybierania płynności zrobić z siebie dechę i tyle. Aktywne zawieszenie działa ciągle jak nie w wybranym przez nas trybie to automatycznie
Bulgot Mercedesa zawsze rozpie*dala!
OdpowiedzNiby Mercedes ma adaptacyjne zawieszenie sterowane komputerem które skanuje drogę i monitoruje zachowania auta a podczas upalania (w końcu do tego też jest AMG) buja nim cholernie. Drogi zawias a w sumie nie spełniający zadania na torze ;/ Lepszy standardowy gwint :P
OdpowiedzPo wciśnięciu guzika z napisem AMG wszystkie systemy wspomagające jazdę wyłączają się, więc skanowanie drogi pewnie jest ni aktywne.
OdpowiedzWłaśnie wówczas powinno zmienić tylko nastawienie że zamiast wybierania płynności zrobić z siebie dechę i tyle. Aktywne zawieszenie działa ciągle jak nie w wybranym przez nas trybie to automatycznie
Odpowiedz