Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Pierwszy samochód

Który z tych trzech będzie najlepszy? Które silniki są najlepsze, chodzi oczywiście o awaryjność i spalanie? Które z nich ma najtwardsze zawieszenie? Proszę Was o pomoc drodzy Motokillerzy, i jeśli byście mogli to nie minusujcie wrzutki, tylko napiszcie o co chodzi w komentarzach.
by ~piotrek95
Dodaj nowy komentarz
avatar DaN0
0 0

Ja się kiedyś rozglądałem za Focusem. Dobre zawieszenie z tyłu, fajnie się prowadzi, tylko nie bierz przerobionych na gaz, bo te silniki źle go znoszą. Audi nieco wyższa półka cenowa i jakościowa.

Odpowiedz
avatar Legendyprl
1 3

Tylko nie Focus bo bardzo gnije i sliniki wielka lipa kup audi które to już nie wiem twoja decyzja tylko nie ford :D

Odpowiedz
avatar matC49
1 1

na 1 samochód polecał bym audi a3, silnik hmmm, 1.8 T (150 kucy daje rade ) tyle odemnie :D Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar szczygi
1 1

nie polecam turbina jako pierwsze auto, za bardzo by kusiło wdepnąć pedał a, i jak ktoś chce kupić 1 auto to raczej nie ma zbyt dużego budżetu na naprawy w tych silnikach jest sporo napraw jak coś nie zepsuje. polecam 1.8 bez turbiny ponieważ jest i zrywny a zarazem można na gaz przerobić ponieważ bardzo dobrze ten silnik przyjmuje lpg

Odpowiedz
avatar matC49
1 1

między 1.8 a 1.8T dużej różnicy cenowej nie ma, co do awaryjności to wiadomo że z turbo jest więcej rzeczy co zjeb*ania, wersja z turbiną nawet mniej pali jak się odpowiednio używa :D

Odpowiedz
avatar szczygi
0 0

wiem że mniej pali ale jak coś sie zepsuje to ciągnie po portfelu

Odpowiedz
avatar The_Mechanic
1 1

A3 nie ma wielowahacza, co jednak obniża koszty w użytkowaniu, Focus jak wyżej napisane blachy sa strasznie słabe, szczególnie tył auta. a co do silników to zależy jak u ciebie z kasa na zalewanie auta ;)

Odpowiedz
avatar fazis
1 1

Wiele prawdy w poprzednich wypowiedziach, na pewno wykluczyłbym odrazu A4 ze względu na koszty zawiasu. Pod uwagę bym brał: - A3 z silnikiem 1.6 Dlaczego? Otóż dlatego, jak ktoś wspomniał brak wielowahaczówki z przodu i w porównaniu do A4 znacznie tańsze naprawy. Silnik 1.6 100KM wystarczający do dynamicznej jazdy i dogaduje się z LPG. Zakup 1.8 wolnossącego to kompletne nieporozumienie, ten silnik dużo więcej pali niż 1.6 i nawet niż 1.8T i co ciekawe jest najbardziej awaryjny z tych wszystkich jednostek. - Focusa 1.6 w sumie z podobnych względów jak A3 ten silnik też się całkiem dobrze z gazem dogaduje. No i bez dwóch zdań jest najlepszy z całej trójki pod względem prowadzenia. - Nie wspomniany ale warty do wzięcia pod rozważania - Astra II

Odpowiedz
avatar golgol
0 0

Ja miałem focusa 1.8 z gazem i przez 8 lat jeździł bezawaryjnie, także jak masz dobrą instalację do nic się dziać nie powinno, a co do blach no to cóż... 13 lat samochód a podnieść nie ma jak :)

Odpowiedz
Udostępnij