Dowiesz sie brachu po pierwszych grubych opadach sniegu. W najmniej oczekiwanym momecie zycie cie zweryfikuje jak przegniesz pałe.
Wszyscy sie nabijaja z fwd ja mam auto ktore ma tak lekki tyl ze czesciej bokami lata samo od siebie niz rwd. Ps wcale tak prosto sie nim nie jezdzi zima...
znam ten ból, moje auto do pracy to masakra jak jest mokro lub śnieg spadnie
wczoraj 15km do roboty jechałem bokiem w każdy zakręt, a jest tego po drodze ;/
a moze panowie cos z geometria? jedzcie na stacje bo to ze macie lekki typ nie powinno az tak czesto was wprowadzac w poslizg, w przednim napedzie predzej przod zacznie sie uslizgiwac niz tyl, w innym wypadku stawialbym na geometrie
@abuk888
niedawno miałem kompletny przegląd, znajomy się tym zajmuje i sprawdził co tylko można było i mówił że wszystko jest dobrze, lecz podejrzewał że może jakieś lipne opony kupiłem, opony pierwszy sezon więc nie opłaca mi się trochę kupić drugich
Na początek potrzebuje duży parking. Żeby można było jeździć po okręgu zwiększając prędkość. Przy tym poczuć jak auto się ślizga i jak starać się je wyprowadzić. Następnie będę starał się wyprowadzić auto z poślizgu którego sam zainscenizuje. Jak już opanuję podstawy to może zacznę myśleć o lataniu bokami. Na chwilę obecną chcę poznać auto w bezpiecznych warunkach.
dawny pas startowy, parking koło m1, parking koło ikei na opolskiej dużo jest takich miejsc :) Najlepiej jest na wsi mały ruch i dużo zakrętów :) A żeby było bezpieczniej bierzesz kolegę z CB który jedzie przed Tobą i Ci mówi kiedy możesz wpadać w zakręt bokiem :D
Dzięki, sprawdzę. :)
Na wsiach przeważnie drogi nie są zbyt szerokie. Wole w trochę bezpieczniejszych warunkach dla auta ćwiczyć. Za małe doświadczenie mam z Rwd.
Ostatnio lekko posypało i muszę przyznać, że ciekawie będzie sie jeździło. Trzeba bardzo lekko obchodzić się z gazem, bo zaraz znosi tył. W Fwd był aż tak nie trzeba było uważać. Nawet jak zerwało przyczepność to nie obracało mnie.
Mimo wszystko, jeszcze bardziej czekam na śnieg. Już czuję, że będzie zabawa. Ciekawe jak będzie się wyjeżdżało pod górki. :P
Teren toru powerkart przy ul. Nad Drwiną. Może będą w zimie coś organizować. Jeszcze można próbować na parkingu dawnego Hotelu Forum, za Lidlem przy ul. Pachońskiego, na pasie startowym na osiedlu studenckim PK - ul. Skarżyńskiego, a w kontrolowanych warunkach, w szkole jazdy Michała Kościuszko przy ul. Stella Sawickiego :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 grudnia 2013 o 17:20
Opanować auto czy latać bokiem ? :D
OdpowiedzNie wykluczam. Jednak na początku chcę zobaczyć czym różni się od FWD oraz jak będę sobie dawał radę.
Odpowiedzpowiedz że chcesz poupalać na ręcznym a nie biadolisz o opanowaniu auta
OdpowiedzPierwsza zima z RWD - nie potrzebuje ręcznego. Pomijając, chcę zobaczyć jak auto się zachowuję.
OdpowiedzDowiesz sie brachu po pierwszych grubych opadach sniegu. W najmniej oczekiwanym momecie zycie cie zweryfikuje jak przegniesz pałe. Wszyscy sie nabijaja z fwd ja mam auto ktore ma tak lekki tyl ze czesciej bokami lata samo od siebie niz rwd. Ps wcale tak prosto sie nim nie jezdzi zima...
Odpowiedzznam ten ból, moje auto do pracy to masakra jak jest mokro lub śnieg spadnie wczoraj 15km do roboty jechałem bokiem w każdy zakręt, a jest tego po drodze ;/
Odpowiedza moze panowie cos z geometria? jedzcie na stacje bo to ze macie lekki typ nie powinno az tak czesto was wprowadzac w poslizg, w przednim napedzie predzej przod zacznie sie uslizgiwac niz tyl, w innym wypadku stawialbym na geometrie
Odpowiedz@abuk888 niedawno miałem kompletny przegląd, znajomy się tym zajmuje i sprawdził co tylko można było i mówił że wszystko jest dobrze, lecz podejrzewał że może jakieś lipne opony kupiłem, opony pierwszy sezon więc nie opłaca mi się trochę kupić drugich
OdpowiedzNa początek potrzebuje duży parking. Żeby można było jeździć po okręgu zwiększając prędkość. Przy tym poczuć jak auto się ślizga i jak starać się je wyprowadzić. Następnie będę starał się wyprowadzić auto z poślizgu którego sam zainscenizuje. Jak już opanuję podstawy to może zacznę myśleć o lataniu bokami. Na chwilę obecną chcę poznać auto w bezpiecznych warunkach.
Odpowiedzdawny pas startowy, parking koło m1, parking koło ikei na opolskiej dużo jest takich miejsc :) Najlepiej jest na wsi mały ruch i dużo zakrętów :) A żeby było bezpieczniej bierzesz kolegę z CB który jedzie przed Tobą i Ci mówi kiedy możesz wpadać w zakręt bokiem :D
OdpowiedzDzięki, sprawdzę. :) Na wsiach przeważnie drogi nie są zbyt szerokie. Wole w trochę bezpieczniejszych warunkach dla auta ćwiczyć. Za małe doświadczenie mam z Rwd. Ostatnio lekko posypało i muszę przyznać, że ciekawie będzie sie jeździło. Trzeba bardzo lekko obchodzić się z gazem, bo zaraz znosi tył. W Fwd był aż tak nie trzeba było uważać. Nawet jak zerwało przyczepność to nie obracało mnie. Mimo wszystko, jeszcze bardziej czekam na śnieg. Już czuję, że będzie zabawa. Ciekawe jak będzie się wyjeżdżało pod górki. :P
OdpowiedzTeren toru powerkart przy ul. Nad Drwiną. Może będą w zimie coś organizować. Jeszcze można próbować na parkingu dawnego Hotelu Forum, za Lidlem przy ul. Pachońskiego, na pasie startowym na osiedlu studenckim PK - ul. Skarżyńskiego, a w kontrolowanych warunkach, w szkole jazdy Michała Kościuszko przy ul. Stella Sawickiego :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2013 o 17:20