Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Drodzy MotoKillerzy

Co sądzicie na temat tego samochodu.Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 km 2006 r. Proszę o opinie
by jaro934
Dodaj nowy komentarz
avatar Kicajek
-1 1

Ło matko... Gdyby nie fakt że znienawidziłem ten samochód bo mam na tych autkach egzaminy na prawko to myślę że 1,9 to jest dość jak na tą masę :D a autko sympatyczne mimo wszystko :)

Odpowiedz
avatar mati12394
0 0

to ile już tych egzaminów miałeś, że znienawidziłeś punciaka?

Odpowiedz
avatar jaro934
0 0

Jeździłem już tym autkiem i moje wymagania pod względem osiągów spełnia. tylko chcę się dowiedzieć coś więcej na temat

Odpowiedz
avatar Autofil
1 1

Punto 1.9 multijet. Cóż samochodzik z żwawym dieslem, trzeba uważać w mieście na filtr DPF, bo to zaraz diesli. Ogólnie przyjazny wóz o ładnym wyglądzie i przyzwoitym wyposażeniu ( w niektórych wersjach nawet panoramiczny dach). Jeśli chodzi o usterki to, głównie elektryka, przełączniki, złączki czujniki itp. Zazwyczaj do wyeliminowania niewielkim kosztem. Oczywiście trzeba uważać na turbinę. Pozdrawiam. ;)

Odpowiedz
avatar TriXt3r
1 1

Co do DPF to zależy który rok kupisz z tego co mi wiadomo to chyba od 2008 roku były w grande punto. Silnik jednym słowem "zajeb*sty" mam ten silnik aktualnie w Alfie Romeo 156 tylko że 16 zaworów :) i miałem go w poprzedniej 147, silnik ciągnie od 1800rpm (z zaślepionym EGR) do 4500rpm to nie jest co typowy VW, Audi, Seat że zacznie 1500rpm i kończy na 2500 rpm, na drodze żaden VAG w 1.9 i standardzie bez chipów nie ma szans z Tobą. Na pewno może się pojawić problem z poduszką, jak go rozwiązać bardzo łatwo, podpinasz komputer sprawdzasz która poduszka jeżeli przednie lub te w fotelach to na 100% będzie to kostka pod fotelem którą musisz rozłączyć i zapsikać jakimś kontaktem i będzie git :) Turbiny nigdy nie katuj na zimnym silniku i jak lubisz dobrze przycisną gaz na trasie to jak już staniesz po ostrej jeździe nie gaś go od razu niech turbina się schłodzi bo to nie zdrowe dla niej. co do czujników, przełączników to nie jest tak strasznie jak nie którzy piszą, najczęściej są to opinie ludzi którzy nie mieli do czynienia z Fiatem/Alfą Romeo/ Lancią i mówią to VAG'owcy. Jeżeli chcesz się poradzić najlepiej pogadaj z właścicielem oto tego samochodu bądź z ludźmi którzy tym jeździli :) Podstawa do tego auta to dbać o nie jak o każde bo nie psuję się tak jak mówią wszyscy, pilnuj wymiany oleji, filtrów i płynów i będzie wszystko ok. Części eksploatacyjne nie są drogie w nie których kwestiach Fiat jest najtańszym autem do utrzymania ale zdarzają się części trochę droższe. Najczęściej pęka obudowa alternatora w fiatach ale nawet jak pęknie i działa tak jak powinno działać nie ruszaj, mogę ci podać mój własny przykład z życia :) miałem Fiata Palio Weekend 1.2 pękła obudowa już chciałem zmieniać ale brakło funduszy i nie zmieniłem do tej pory alternatora i działa :) Jeżeli chcesz czegoś się dowiedzieć na temat silników 1.9/2.4 JTDM z grupy Fiata pisz na PW :) Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Udostępnij