Miałem takiego w sedanie, nigdy mnie nie zawiodl, mialem w nim 1.6L 112KM szedł ladnie a i dzwiek piekny, czesci dostepne, ceny przyzwoite. Smiali sie ze to Honda dla ubogich ale mnie to nie ruszalo. Niestety moja przygoda z tym autem zakonczona zostala przez jelenia
Rover 400 zbudowany jest na Hondzie Civic 5D VI generacji, dlatego nie powinien stwarzać większych problemów.
Przy zakupie zwróć uwagę na stan uszczelki pod głowicą w silnikach benzynowych. Lubią też rdzewieć tylne nadkola tak jak w Hondach.
Co do silników: unikaj Diesla 86 KM (nie ma sensu skoro można mieć mocniejszego 105). Diesle są bardzo trwałe, ale z kulturą pracy kiepsko (jak to w dieslach na pompie).
Z benzyniaków wszystkie wersje są ok:
1.4 - jest do niego masa części (ten sam silnik co w Polonezie, najtańszy w eksploatacji)
1.6 - lepsze osiągi, ale pali jak smok (ok 12 l/100 w mieście, a potrafi więcej)
2.0 - chyba bardziej opłaca się niż 1.6, bo nie ma dużej różnicy spalania, jest znacznie mocniejszy.
Jeśli chodzi o wnętrze, polecam szukać wersji z welurem lub skórą (podstawowe obicia foteli są mało trwałe i moim zdaniem niezbyt estetyczne).
Trudne będzie znalezienie wersji z zagłówkami na tylnej kanapie, ale nie wiem czy to dla Ciebie ważne.
Generalnie polecam i zapraszam na roverki.pl
Miałem takiego w sedanie, nigdy mnie nie zawiodl, mialem w nim 1.6L 112KM szedł ladnie a i dzwiek piekny, czesci dostepne, ceny przyzwoite. Smiali sie ze to Honda dla ubogich ale mnie to nie ruszalo. Niestety moja przygoda z tym autem zakonczona zostala przez jelenia
OdpowiedzDzięki za wypowiedź :)
OdpowiedzMyślę że to dobry wybór z doświadczenia wiem że Hondy to niezawodne pojazdy, lecz sam z siebie jestem za Volkswagenami.
Odpowiedzdobre samochody więcej na pewno dowiesz się na roverki.pl niż tu:)
OdpowiedzRover 400 zbudowany jest na Hondzie Civic 5D VI generacji, dlatego nie powinien stwarzać większych problemów. Przy zakupie zwróć uwagę na stan uszczelki pod głowicą w silnikach benzynowych. Lubią też rdzewieć tylne nadkola tak jak w Hondach.
OdpowiedzCo do silników: unikaj Diesla 86 KM (nie ma sensu skoro można mieć mocniejszego 105). Diesle są bardzo trwałe, ale z kulturą pracy kiepsko (jak to w dieslach na pompie). Z benzyniaków wszystkie wersje są ok: 1.4 - jest do niego masa części (ten sam silnik co w Polonezie, najtańszy w eksploatacji) 1.6 - lepsze osiągi, ale pali jak smok (ok 12 l/100 w mieście, a potrafi więcej) 2.0 - chyba bardziej opłaca się niż 1.6, bo nie ma dużej różnicy spalania, jest znacznie mocniejszy. Jeśli chodzi o wnętrze, polecam szukać wersji z welurem lub skórą (podstawowe obicia foteli są mało trwałe i moim zdaniem niezbyt estetyczne). Trudne będzie znalezienie wersji z zagłówkami na tylnej kanapie, ale nie wiem czy to dla Ciebie ważne. Generalnie polecam i zapraszam na roverki.pl
Odpowiedz