No tak a co ma leżeć na boku ? Tam jest wielkie nadkole dużo miejsca klika śrubek do odkręcenia i amortyzator siedzi na swoim miejscu nie widzę w tym nic zadziwiającego.
Koledze raczej chodziło o to, że jak coś się robi, to auto podnosisz na lewarku, a potem podstawiasz coś twardego i stabilnego np. kobyłę. Lewarki nie są zbyt stabilne więc podczas siłowania się z jakąś śrubą auto mogło spaść i połamać ci ręce.
A to Mercedes ma śruby i nakrętki wykonane z super materiału, który nie rdzewieje i nie zapieka się?
Oczywiście zgodzę się, że te auta są wytrzymałe, ale bez przesady, śruba jak każda inna.
Co za różnica, czy śruba się zapiecze, czy nie? Uszczelka w podnośniku (bo to w końcu podnośnik hydrauliczny) pójdzie i auto poleci w dół. Dlatego jak kupowałem podnośniki, to od razu i kobyłki nabyłem.
Spróbujcie podnieść na lewarku i się szarpać ze śrubą jak wam samochód spadnie to znaczy że był źle podstawiony. Co do uszczelek w lewarkach nawet jeżeli takowa "pójdzie" samochód odrazu nie spadnie, lecz będzie powolutku lewarek się obniżał (naprawde wolno) albo wgl nie da się nim nic podnieść.
Tylko na lewarku tak stoi ?;>
OdpowiedzNo tak a co ma leżeć na boku ? Tam jest wielkie nadkole dużo miejsca klika śrubek do odkręcenia i amortyzator siedzi na swoim miejscu nie widzę w tym nic zadziwiającego.
OdpowiedzKoledze raczej chodziło o to, że jak coś się robi, to auto podnosisz na lewarku, a potem podstawiasz coś twardego i stabilnego np. kobyłę. Lewarki nie są zbyt stabilne więc podczas siłowania się z jakąś śrubą auto mogło spaść i połamać ci ręce.
OdpowiedzTo Mercedes tu śruby się nie zapiekają po 26 latach łatwo dają się odkręcić :)
OdpowiedzA to Mercedes ma śruby i nakrętki wykonane z super materiału, który nie rdzewieje i nie zapieka się? Oczywiście zgodzę się, że te auta są wytrzymałe, ale bez przesady, śruba jak każda inna.
OdpowiedzTu macie nowy zestaw śrub i nakładek a pod spodem 26 letnią śrubę: http://imageshack.us/photo/my-images/28/w1gy.jpg/
OdpowiedzCo za różnica, czy śruba się zapiecze, czy nie? Uszczelka w podnośniku (bo to w końcu podnośnik hydrauliczny) pójdzie i auto poleci w dół. Dlatego jak kupowałem podnośniki, to od razu i kobyłki nabyłem.
OdpowiedzJa w swoim też nie zmieniałem śrub bo te fabryczne to jeszcze więcej mają przed sobą co nowe.
OdpowiedzJa wymieniałam te stare na nowe. Ale na starych były jeszcze te niebieskie zabezpieczenia.
OdpowiedzDajcie spokój. Robi tak jak uważa jak zrobi krzywdę to sobie i tyle. Poza tym widzę dobrze wyposażony warsztat :D
OdpowiedzMerolek dobrze koledzy radzą , powinnaś podłożyć choć koło pod próg zamiast oprzeć o ścianę.Bezpieczeństwa nigdy za wiele ;)
OdpowiedzSpróbujcie podnieść na lewarku i się szarpać ze śrubą jak wam samochód spadnie to znaczy że był źle podstawiony. Co do uszczelek w lewarkach nawet jeżeli takowa "pójdzie" samochód odrazu nie spadnie, lecz będzie powolutku lewarek się obniżał (naprawde wolno) albo wgl nie da się nim nic podnieść.
Odpowiedz