Mój pierwszy samochód. Zdjęcie z lipca tego roku. Znalazłem je podczas przeglądania karty pamięci w telefonie. Zdaję sobie sprawę, że ta Honda jest mniej popularna, ale mam nadzieję, że komuś się jednak spodoba
miłego użytkowania i bezawaryjności, świetny model, możesz się też pochwalić jaki silnik, jaki przebieg, który rocznik :)
wkońcu ktoś kupił i wstawił coś innego jak bmw, vw lub audi, tak trzymaj i wielkie dzięki za minusy od "gimnazjalistów co to ich tata ma golfa/bmw/audi" i "psychofanów niemieckiej motoryzacji" bez was ten portal to już nie to samo ;]
Piękna *.* z doświadczenia radze zakonserwować wszystko co się da i nie żałować na to pieniędzy, a o resztę ( oprócz filtrów , olei i rozrządu ) się nie martw ;)
Slinik mam D14Z4 (1.4 90 KM) i uważam, że narazie wystarczy, a Honda jest z 2000 roku. Przebieg aktualnie 155700 km i jestem pewny, że jest orginalny (mogę ewentualnie podać dlaczego tak sądzę i jakie mam argumenty ku temu :]). A jeżeli chodzi o rdzę to PIERWSZE co zrobiłem to było sprawdzenie stanu całego samochodu. No i jestem bardzo zadowolony, bo było tylko jedno malutkie ognisko na prawym nadkolu i zostało ono natychmiast usunięte :) A tak to cały spód i wszystko inne czyściutkie :) Jeżeli chodzi o zmiany to narazie nic, bo studiuję i nie za bardzo mam fundusze, ale nie wykluczam inwestycji na przyszłość, gdyż zamierzam zostać z tym samochodem na dłużej :D
PS. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i wysokie oceny, będę się starał, żeby zawsze tak wyglądała ^^
PS 2. A jeżeli chodzi o niemiecką motoryzację, to ją też uwielbiam :]
Sam kiedyś zastanawiałem się nad zakupem identycznego modelu bo chciałem mieć coś co będzie trwałe i nie zwieśniaczone jak reszta podobnych samochód lecz gdy zobaczyłem jakie tam są montowane silniki to sobie darowałem. Bez min. 2.0 nie ma sensu wsiadać
Taka mała dygresja. Silnik 2.0 w tych hondach Dieselu 105KM,a fabrycznie montowane 1.8 169KM lub ekonomiczne 1.5 115KM, więc nie wiem czemu bez 2.0 nie ma co wsiadać.?
Trochę źle sformułowałem wypowiedź ale chodziło mi że powyżej 2.0 zaczynają się już silniki V6 które dają ładne brzmienie i osiągi też ładne niż japońskie 1.4. Co do samej mocy to tu akurat nie robi różnicy bo na polskich drogach i tak nie ma co szaleć więc czy samochód ma 90 KM czy 169 KM to różnicy tu nie zrobi. A jeśli chodzi o ścisłość to seryjnie w wielu VW i Audi były montowane silniki 1.8 T dające 150 KM a po małych przeróbkach lekko ponad 200 KM można było wycisnąć kwestia tylko stanu silnika o który trzeba bardzo dbać.
miłego użytkowania i bezawaryjności, świetny model, możesz się też pochwalić jaki silnik, jaki przebieg, który rocznik :) wkońcu ktoś kupił i wstawił coś innego jak bmw, vw lub audi, tak trzymaj i wielkie dzięki za minusy od "gimnazjalistów co to ich tata ma golfa/bmw/audi" i "psychofanów niemieckiej motoryzacji" bez was ten portal to już nie to samo ;]
OdpowiedzPiękna *.* z doświadczenia radze zakonserwować wszystko co się da i nie żałować na to pieniędzy, a o resztę ( oprócz filtrów , olei i rozrządu ) się nie martw ;)
OdpowiedzCoś w niej zmieniłeś od tego czasu?
OdpowiedzJa ostatecznie kupiłem BMW ale najpierw rozglądałem się za taką Hondą :D Jaki silnik ?
OdpowiedzSlinik mam D14Z4 (1.4 90 KM) i uważam, że narazie wystarczy, a Honda jest z 2000 roku. Przebieg aktualnie 155700 km i jestem pewny, że jest orginalny (mogę ewentualnie podać dlaczego tak sądzę i jakie mam argumenty ku temu :]). A jeżeli chodzi o rdzę to PIERWSZE co zrobiłem to było sprawdzenie stanu całego samochodu. No i jestem bardzo zadowolony, bo było tylko jedno malutkie ognisko na prawym nadkolu i zostało ono natychmiast usunięte :) A tak to cały spód i wszystko inne czyściutkie :) Jeżeli chodzi o zmiany to narazie nic, bo studiuję i nie za bardzo mam fundusze, ale nie wykluczam inwestycji na przyszłość, gdyż zamierzam zostać z tym samochodem na dłużej :D
OdpowiedzPS. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i wysokie oceny, będę się starał, żeby zawsze tak wyglądała ^^ PS 2. A jeżeli chodzi o niemiecką motoryzację, to ją też uwielbiam :]
OdpowiedzSam kiedyś zastanawiałem się nad zakupem identycznego modelu bo chciałem mieć coś co będzie trwałe i nie zwieśniaczone jak reszta podobnych samochód lecz gdy zobaczyłem jakie tam są montowane silniki to sobie darowałem. Bez min. 2.0 nie ma sensu wsiadać
OdpowiedzTaka mała dygresja. Silnik 2.0 w tych hondach Dieselu 105KM,a fabrycznie montowane 1.8 169KM lub ekonomiczne 1.5 115KM, więc nie wiem czemu bez 2.0 nie ma co wsiadać.?
Odpowiedzpatrzę na twój profil i widzę że chyba golf 1.8 jest lepszy po co mieć 1.8 90km(golf) jak można mieć 1.8 169km(honda)?
OdpowiedzTrochę źle sformułowałem wypowiedź ale chodziło mi że powyżej 2.0 zaczynają się już silniki V6 które dają ładne brzmienie i osiągi też ładne niż japońskie 1.4. Co do samej mocy to tu akurat nie robi różnicy bo na polskich drogach i tak nie ma co szaleć więc czy samochód ma 90 KM czy 169 KM to różnicy tu nie zrobi. A jeśli chodzi o ścisłość to seryjnie w wielu VW i Audi były montowane silniki 1.8 T dające 150 KM a po małych przeróbkach lekko ponad 200 KM można było wycisnąć kwestia tylko stanu silnika o który trzeba bardzo dbać.
OdpowiedzHonda w pierwszej wersji TypeR miała wsadzane 1,6 B-seria 185KM. Myśle że to nie jest mało. Ale w tej wersji było najwięcej jak ktoś wyżej napisał.
OdpowiedzTeraz moduj i dopieszczaj! :) można na prawdę agresywną Hondę z niej zrobić w JDM :P
OdpowiedzJak tylko będę miał jaki taki kapitał, to od razu się zabieram :)
OdpowiedzBardzo dobre autko , gratuluje zakupu i tak niskiego przebiegu :). Posiadam honde w tej samej budzie, ale silnik d15z8 114km :P
Odpowiedz