Fiat to innego typu konstrukcja, głównym celem projektantów było stworzenie rodzinnego vana mieszczącego 6 osób w 2 rzędach siedzeń, podobnie jak w Hondzie FR-V, która jest jedyną konkurentką Multipli. Renault natomiast to była próba stworzenia nowej klasy samochodów, to miał być z założenia van-coupe, jakkolwiek karkołomnie brzmi to połączenie (właśnie z tego powodu ma tylko 3 drzwi). Kiedy Renault podało, że z powodu małego popytu kończy produkcję Avantime'a, w ciągu kilkunastu dni sprzedano wszystkie egzemplarze zalegające u dealerów i zamówiono ostatnie w fabryce. Powód jest prosty - to auto będzie kiedyś kolekcjonerskim smaczkiem i będzie osiągało wysokie ceny. Na koniec - mi się akurat Multipla bardzo podoba, jest całkowicie inna od innych aut w swojej klasie:)
Co w tym aucie jest takiego pięknego ??
OdpowiedzNa bank lepsze niż Multipla ;]
OdpowiedzFiat to innego typu konstrukcja, głównym celem projektantów było stworzenie rodzinnego vana mieszczącego 6 osób w 2 rzędach siedzeń, podobnie jak w Hondzie FR-V, która jest jedyną konkurentką Multipli. Renault natomiast to była próba stworzenia nowej klasy samochodów, to miał być z założenia van-coupe, jakkolwiek karkołomnie brzmi to połączenie (właśnie z tego powodu ma tylko 3 drzwi). Kiedy Renault podało, że z powodu małego popytu kończy produkcję Avantime'a, w ciągu kilkunastu dni sprzedano wszystkie egzemplarze zalegające u dealerów i zamówiono ostatnie w fabryce. Powód jest prosty - to auto będzie kiedyś kolekcjonerskim smaczkiem i będzie osiągało wysokie ceny. Na koniec - mi się akurat Multipla bardzo podoba, jest całkowicie inna od innych aut w swojej klasie:)
Odpowiedzmasz rację :D
OdpowiedzRacja, będzie to kolekcjonerski smaczek, ale ja osobiście nic pięknego nie widzę w tym samochodzie
OdpowiedzBrzydka jak każda renówka z tego okresu
OdpowiedzPaskudna jak Multipla :D
Odpowiedz