Uwielbiam ciężarówki, to wspaniałe maszyny:) Tak przy okazji, pytanie do truckerów - na rynku europejskim najbardziej rozpowszechnione są auta kilku marek, Daf, Iveco, Man, Mercedes, Renault, Scania, Volvo. Którym z tych aut jeździ się wam najlepiej i dlaczego? Czy są między nimi wielkie różnice? Mam na myśli klasę ciągników siodłowych w zestawach 44-tonowych.
Jeździłem z ojcem wieloma autami (to jest akurat jego ciężarówka), wielkiej różnicy nie widziałem, jak dla mnie to daf jest najbardziej wygodny, scania mi się podoba z wyglądu , a Iveco? jeździłem tylko tą starszą wersją, huczało bardzo. Tym Daf-em mógłbym na koniec świata zajechać. Naprawdę zacna ciężarówka ;)
szczerzę to ci powiem kiler tak tylko dwie marki są godne VOLVO I SCANIA VOLVO mam FM7 taki mały 21 paletowiec ma 290 koni 7300 pojemność zalety nie psuje się wcale jest bardzo wygodne jako komfort podczas jazdy cicho kierownica w kilku plaszczyznach sie reguluje fotel pierwsza klasa ale za mało schowków to jest ten minus Scania to najwygodniejsza ciężarówka w środku 212 cm od podłogi pełno schowków bardzo dobrze wyposażona i najmocniejsza z europejskich ciężarówek ja mam V8 480 koni foty na profilu a do Dafa to jest raczej 460 koni bo jeżdżę 5 lat i nigdy nie widziałem dafa 450 koni ;)
Mój ojciec nie lubuje sie w zadnych tam lampkach ani halogenach, woli normalne rzeczy, proste. z tymi konmi to przepraszam, mala pomylka;) schowkow ma takze duzo, wysokosci w kabinie ci nie podam bo nie znam dokladnie;/
Ja śmigam po Skandynawii zestawami 60 ton, długości 25m. Często zmieniam auta i wg mnie za ogół nr 1. to Volvo (dawno nie jeździłem) 2. MAN TGX 3. Scania 4. Actros 5. Daf 105 6.Iveco (zimą daje mu 2 miejsce). Renaultem nie jeździłem i nie spieszy mi się ;-)
Dzięki za wszystkie wypowiedzi. Mój sąsiad, który od ponad 20 lat jeździ ciągnikami siodłowymi w transporcie międzynarodowym najbardziej lubi Dafa XF, za wygodę i największą lodówkę;) Ceni też Volvo, choć wg niego to auto nie lubi podjazdów. No i Scania, klasa sama dla siebie. Za to o Actrosie wypowiadał się zdecydowanie niepochlebnie, twierdząc że te auta często się psują.
Vasyl - dlaczego Iveco dajesz 2 miejsce zimą i co takiego ma w sobie Renault, że nie chcesz mieć z nim do czynienia?
Póżno ale mimo wszystko odpowiem. Kolega teereex ma dużo racji chodzi o podjazdy. Iveeco jest lekki samo w sobie ale mimo to daje radę podczas ruszania i podjezdzania pod wzniesienia. Nie ześlizguje sie z drogi, przynajmniej nie tak łatwo. Jeśli chodzi o Renault; żeby wejś do Magnum trzeba wspiąc się po drabinie, która z racji tego, że jest na zewnątrz jest zawsze brudna. Chodzi taki powiedzenie, że jak kierowca prztchodzi do biura z brudnymi rękoma i papierami oślinionymi tzn, że przyjechał renówką ;) Jest jeszcze premium ale to juz nie mój kaliber ;)
Uwielbiam ciężarówki, to wspaniałe maszyny:) Tak przy okazji, pytanie do truckerów - na rynku europejskim najbardziej rozpowszechnione są auta kilku marek, Daf, Iveco, Man, Mercedes, Renault, Scania, Volvo. Którym z tych aut jeździ się wam najlepiej i dlaczego? Czy są między nimi wielkie różnice? Mam na myśli klasę ciągników siodłowych w zestawach 44-tonowych.
OdpowiedzJeździłem z ojcem wieloma autami (to jest akurat jego ciężarówka), wielkiej różnicy nie widziałem, jak dla mnie to daf jest najbardziej wygodny, scania mi się podoba z wyglądu , a Iveco? jeździłem tylko tą starszą wersją, huczało bardzo. Tym Daf-em mógłbym na koniec świata zajechać. Naprawdę zacna ciężarówka ;)
Odpowiedzszczerzę to ci powiem kiler tak tylko dwie marki są godne VOLVO I SCANIA VOLVO mam FM7 taki mały 21 paletowiec ma 290 koni 7300 pojemność zalety nie psuje się wcale jest bardzo wygodne jako komfort podczas jazdy cicho kierownica w kilku plaszczyznach sie reguluje fotel pierwsza klasa ale za mało schowków to jest ten minus Scania to najwygodniejsza ciężarówka w środku 212 cm od podłogi pełno schowków bardzo dobrze wyposażona i najmocniejsza z europejskich ciężarówek ja mam V8 480 koni foty na profilu a do Dafa to jest raczej 460 koni bo jeżdżę 5 lat i nigdy nie widziałem dafa 450 koni ;)
OdpowiedzAkurat ten daf jest nie zbyt wygodny space cab wygodny jest super space cab :) a co on taki goły żadnej lampki halogenu nawet ekologi nie ma
OdpowiedzMój ojciec nie lubuje sie w zadnych tam lampkach ani halogenach, woli normalne rzeczy, proste. z tymi konmi to przepraszam, mala pomylka;) schowkow ma takze duzo, wysokosci w kabinie ci nie podam bo nie znam dokladnie;/
OdpowiedzJa śmigam po Skandynawii zestawami 60 ton, długości 25m. Często zmieniam auta i wg mnie za ogół nr 1. to Volvo (dawno nie jeździłem) 2. MAN TGX 3. Scania 4. Actros 5. Daf 105 6.Iveco (zimą daje mu 2 miejsce). Renaultem nie jeździłem i nie spieszy mi się ;-)
OdpowiedzFH16 ile ma kucy? myślałem że to volvo jest najmocniejsze
OdpowiedzDzięki za wszystkie wypowiedzi. Mój sąsiad, który od ponad 20 lat jeździ ciągnikami siodłowymi w transporcie międzynarodowym najbardziej lubi Dafa XF, za wygodę i największą lodówkę;) Ceni też Volvo, choć wg niego to auto nie lubi podjazdów. No i Scania, klasa sama dla siebie. Za to o Actrosie wypowiadał się zdecydowanie niepochlebnie, twierdząc że te auta często się psują. Vasyl - dlaczego Iveco dajesz 2 miejsce zimą i co takiego ma w sobie Renault, że nie chcesz mieć z nim do czynienia?
OdpowiedzIveco 2 miejsce zima... Niech zgadne;) idealne obroty jak i wymierzona moc na podjazdach?
OdpowiedzPóżno ale mimo wszystko odpowiem. Kolega teereex ma dużo racji chodzi o podjazdy. Iveeco jest lekki samo w sobie ale mimo to daje radę podczas ruszania i podjezdzania pod wzniesienia. Nie ześlizguje sie z drogi, przynajmniej nie tak łatwo. Jeśli chodzi o Renault; żeby wejś do Magnum trzeba wspiąc się po drabinie, która z racji tego, że jest na zewnątrz jest zawsze brudna. Chodzi taki powiedzenie, że jak kierowca prztchodzi do biura z brudnymi rękoma i papierami oślinionymi tzn, że przyjechał renówką ;) Jest jeszcze premium ale to juz nie mój kaliber ;)
Odpowiedz