Renault Laguna I 2.0, moje oczko w głowie moje pierwsze "dziecko". Niektórzy złośliwi twierdzą że Laguna to królowa lawet ale prawda jest taka że jak dbasz tak masz. Niezależnie od marki.
"jak dbasz tak masz" nie sprawdza się w przypadku Renault. Dla wyjaśnienia. Nie hejtuję, tylko mówię jak jest u mnie, mój tata od lat dbał o Lagunę 2 jak tylko mógł a i tak elektronika nie działa.
Zdarzają się takie przypadki, mam na bieżąco wgląd na forum Laguny II. I na prawdę nie ma wielkiego natłoku awarii itd. Prawda jest też taka ze jak ktoś raz zacznie grzebać to bd grzebał do końca, a jak ktoś raz spierdzieli to będzie grzebał do końca, wystarczy sobie porównać forum Passata gdzie przy modelu B6/B7 forum z awariami pęka w szwach :D
I uwierz mi sprawdza się, ale nieraz trafisz na coś co jest już be, a jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Królowa lawet sprawdza się w przypadku Laguny i właśnie z tym silnikiem. Posiadałem tą Lagunę i dbałem o nią jak tylko mogłem, wkładałem w nią pieniądze a i tak zawsze mnie zawiodła. Nieważne czy to elektronika czy mechanika, zawsze coś było do zrobienia. Wkładałem w nią mnóstwo czasu i kasy, a ona chciała jeszcze więcej. Także głupie gadanie w stylu, dbasz i masz raczej się nie sprawdza. To są auta tylko do dojazdu do warsztatu i z powrotem. Gniot. Moje własne zdanie i nie zmienie go. Może ktoś mnie zminusuje i zhejtuje, ale to nie jest dobre auto.
Kupiłeś złoma i potem masz pretensje do producenta, wystarczyło kupić sprawdzone auto. Ja u siebie nic nie robię poza rzeczami eksploatacyjnymi, więc jednak się da.
kupiłeś trupa to teraz narzekasz mam lagune 2000r 2.0 140 km 240 tyś przebiegu do wymiany jest tylko koło zmiennych faz , kumpel ma 1999 1.6 16v 215 tys przebiegu nic nie robił po za łącznikami , trzecia laguna to 1.8 8v 96r 430 tyś usterka? łączniki stabilizatorów auto od nowości w rodzinie
KRÓLOWA LAWET TO LAGUNA 2 A NIE WSZYSTKIE LAGUNY WCALE NIE 1 i 3 . ONE SĄ ''PRAWIE'' bezawaryjne . a tak na marginesie . najgorsze co w renaulcie to zmiana przegubu wg mnie szukasz jak tylko możesz i po miesiącu stwierdzasz ze to nie ma sensu i kupujesz całą pół oś ... TRAGEDIA . ale po za tym jest spoko . tylko nie dci ... ELO :)
DCI 1.9 też jest w miarę ok jak się skróci interwał wymiany oleju z co 15/20 na co 10 tys km. Wtedy panewki wytrzymują dużo więcej. I tak mistrzem awaryjności i wpadek jeśli chodzi o silniki jest tu VW patrząc przez ostatnie 10 lat było ich parę. 2.0 TDI Głowice, pompy oleju itd, 1.8 TSI/TFSI nagar i rozciągający się łańcuch. 1.4/1.2 TSI problemy z łańcuchami i turbinami. A w renault jak była wpadka z 2.0 IDE to silnik został wycofany, a 1.9 DCI wcale nie jest taki zły jak go malują, a nowy 2.0 DCI jest bardzo zaawansowanym silnikiem, z turbiną w płaszczu wodnym, i praktycznie bezobsługowym DPF.
mówią ci co nic więcej nie mieli po za gulfem:)
OdpowiedzDokładnie :D Wracaj na forum :D Czyli do Domu ;)
Odpowiedz"jak dbasz tak masz" nie sprawdza się w przypadku Renault. Dla wyjaśnienia. Nie hejtuję, tylko mówię jak jest u mnie, mój tata od lat dbał o Lagunę 2 jak tylko mógł a i tak elektronika nie działa.
OdpowiedzZdarzają się takie przypadki, mam na bieżąco wgląd na forum Laguny II. I na prawdę nie ma wielkiego natłoku awarii itd. Prawda jest też taka ze jak ktoś raz zacznie grzebać to bd grzebał do końca, a jak ktoś raz spierdzieli to będzie grzebał do końca, wystarczy sobie porównać forum Passata gdzie przy modelu B6/B7 forum z awariami pęka w szwach :D I uwierz mi sprawdza się, ale nieraz trafisz na coś co jest już be, a jedna jaskółka wiosny nie czyni.
OdpowiedzKrólowa lawet sprawdza się w przypadku Laguny i właśnie z tym silnikiem. Posiadałem tą Lagunę i dbałem o nią jak tylko mogłem, wkładałem w nią pieniądze a i tak zawsze mnie zawiodła. Nieważne czy to elektronika czy mechanika, zawsze coś było do zrobienia. Wkładałem w nią mnóstwo czasu i kasy, a ona chciała jeszcze więcej. Także głupie gadanie w stylu, dbasz i masz raczej się nie sprawdza. To są auta tylko do dojazdu do warsztatu i z powrotem. Gniot. Moje własne zdanie i nie zmienie go. Może ktoś mnie zminusuje i zhejtuje, ale to nie jest dobre auto.
OdpowiedzKupiłeś złoma i potem masz pretensje do producenta, wystarczyło kupić sprawdzone auto. Ja u siebie nic nie robię poza rzeczami eksploatacyjnymi, więc jednak się da.
Odpowiedzkupiłeś trupa to teraz narzekasz mam lagune 2000r 2.0 140 km 240 tyś przebiegu do wymiany jest tylko koło zmiennych faz , kumpel ma 1999 1.6 16v 215 tys przebiegu nic nie robił po za łącznikami , trzecia laguna to 1.8 8v 96r 430 tyś usterka? łączniki stabilizatorów auto od nowości w rodzinie
OdpowiedzKUPIŁ ANGLIKA PO SZESNASTU WYPADKACH I NARZEKA JAKBY TO BYŁO TICO :)
OdpowiedzKRÓLOWA LAWET TO LAGUNA 2 A NIE WSZYSTKIE LAGUNY WCALE NIE 1 i 3 . ONE SĄ ''PRAWIE'' bezawaryjne . a tak na marginesie . najgorsze co w renaulcie to zmiana przegubu wg mnie szukasz jak tylko możesz i po miesiącu stwierdzasz ze to nie ma sensu i kupujesz całą pół oś ... TRAGEDIA . ale po za tym jest spoko . tylko nie dci ... ELO :)
OdpowiedzDCI 1.9 też jest w miarę ok jak się skróci interwał wymiany oleju z co 15/20 na co 10 tys km. Wtedy panewki wytrzymują dużo więcej. I tak mistrzem awaryjności i wpadek jeśli chodzi o silniki jest tu VW patrząc przez ostatnie 10 lat było ich parę. 2.0 TDI Głowice, pompy oleju itd, 1.8 TSI/TFSI nagar i rozciągający się łańcuch. 1.4/1.2 TSI problemy z łańcuchami i turbinami. A w renault jak była wpadka z 2.0 IDE to silnik został wycofany, a 1.9 DCI wcale nie jest taki zły jak go malują, a nowy 2.0 DCI jest bardzo zaawansowanym silnikiem, z turbiną w płaszczu wodnym, i praktycznie bezobsługowym DPF.
Odpowiedzfajne renault frajerze. na wage to gowno wziales? :)
Odpowiedz