Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Honda VI Coupe

Witam mam do was ważne dla mnie pytanie. Chciałbym poznać waszą opinię na temat tego autka, chcę zakupić je na 1 raz. Jaki silnik najlepiej polecacie (zagazowany, czy bierze ją tak samo ja hatchback, czy blacha jednak w tej wersji lepiej się trzyma. Jaki silnik jest najmniej awaryjny i czy łatwo dostępne są części i jest ich duży wybór. Zwłaszcza chodzi mi o zawieszenie bo wiem, że do Japońskich aut jest mały, niekiedy ciężko dostać i są mało wytrzymałe.Z góry dzięki za wasze opinie i pomoc
by BananowySong
Dodaj nowy komentarz
avatar dziamber
1 1

Uważam, że to doskonały wybór :) Mój brat właśnie ma takie auto, ja także wybrałem Hondę na pierwsze auto tylko model starszy. Jeżeli chodzi o gaz to nie polecam, silniki hondy są bezawaryjne, wyjątkiem są te z V-TEC'ami bo one często są po prostu zajechane przez zbyt dynamiczną jazdę, udział w wyścigach itp. Przerobiłem silnik 1.6 125 KM i 1.4 75 KM. Ten pierwszy miał spore problemy (ok. 300 tys przebiegu) natomiast ten drugi (ok. 280 tys) sprawuje się bardzo dobrze, jedyne naprawy tyczyły się zawieszenia no i trochę rdza już daje o sobie znać. Części jest dosyć dużo, zarówno zamienników i oryginałów. Jeżeli wybierzesz wersje z V-TEC to polecam założenie od razu oryginalnej uszczelki pod misę olejową bo podróbki często nie wytrzymują (ja zmieniałem 3 razy). W micie na temat blach jest trochę prawdy ale to przecież zależy w jakich warunkach się używa, jak się dba itp. dlatego raczej nie wierz w to, że "przysłowiowa" honda stoi i rdzewieje :) No a silnik to bajka, raz wsiądziesz a nie będziesz chciał innego samochodu, wkręca się na obroty aż miło. Przy zakupie polecam sprawdzić nadkola i czy nie kopci przy mocniejszym depnięciu.

Odpowiedz
avatar BananowySong
0 0

Aha, spoko rozumiem, wiem ze w wersji krótkiej woda dostawala się przez tylnie lampy i siedziala w nadkolach temu wszystko zżera. Wiec chyba w coupe odpada ten problem :) A powiedz mi jak często masz problem z zawieszeniem ? Jak często wymieniasz sworznie w wahaczach, łączniki, końcówki drążków i ile robisz km rocznie. Chcę widzieć jakie jest zużycie części zawiasu względem przebiegu ;) A i jeszcze 1 dlaczego nie polecasz zagazowanej :> ? Nie stać mnie na lanie do 1.6, a wydaje mi się za 1.4 to zdecydowanie za mało w takiej budzie. Wiem jak idzie ten silnik w krótkiej wersji i raczej nie bardzo da rade. Wiem też, że zwłaszcza 1.4 lubi brać olej ;) Oczywiście uszczelniacze zawsze można zrobić, ale to też są dodatkowe koszta.

Odpowiedz
Udostępnij