Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Bo trzeba znać umiar w tuningu

Aa wtedy mamy prawdziwy efekt, aa nie wiejski tuning
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar lewar1968
12 14

Stare czasy z początków szybkich i wściekłych

Odpowiedz
avatar oscar2000ex
0 8

Dokładnie , teraz to tylko naciąg i gleba ......

Odpowiedz
avatar YoseDestrukcja
-2 2

stary dobry tuning :D a nie gleba i szorowanie autem po asfalcie jeden wielki badziew

Odpowiedz
avatar Bananowy
3 5

Jeśli auto jest zrobione ze smakiem to i laminaty będą dobrze wyglądały. Wiejski tuning zaczą sie od tego ze ludzie zaczeli wkladać laminaty do aut typu uno czy cc.

Odpowiedz
avatar Alco
1 1

swiete slowa "stara dobra szkola tuningu"...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 4

Mało wiecie, stara dobra szkoła to właśnie naciąg i gleba, teraz tylko jest to popularniejsze. Po za tym to powyżej nie ma nic wspólnego z laminatem w E36 i innymi wiejskimi zastosowania (po za tym niektóre dobre body też są z laminatu tylko sęk w tym że laminat w polsce to synonim wieśniackich spoilerów i zderzaków). Ps. To na zdjęciu to import tuning.

Odpowiedz
avatar Lanser1996
2 4

To ty chyba mówisz o czasach pierwszych hot rodów robionych w latach 50.. Bo jakoś później to są lata 60 chromy, 70 dodatkowe owiewki na zderzaki najczęściej paski na karoserii itp, 80 to czas elektroniki i dodatkowych laminatów i w końcu 90 pełno laminatu, neonów, wzorów na autach które zaczęły wymierać od 2005 roku gdzie zaczęła się moda na glebę, naciąg oraz coraz skromniejsze oklejanie karoserii.. Więc sory ale to twoja wiedza jest trochę uboga.

Odpowiedz
avatar wojtepanik
2 2

ja na codzień robie laminaty z włókna węglowego, carbonu więc troche inna klasa... i zawsze wygląda to zajebi*cie

Odpowiedz
Udostępnij