ja*ierdole....
porównywanie i komentarz do takiego pojedynku to kur*a porażka.
Beema waży jakieś 1600kg i ma 600km
Hanna waży 900kg, nie oferuje żadnego luksusu i ma około 900km. silnik w BMW wytrzyma 200tyś km+
a w Hannie po 40tyś max do remontu bo turbo...
BMW mruczy że <3 a hanna? piszczy jak kur*a turbina z F16.
tyle na temat.
Tylko że wszyscy Hondziaże oraz fani japońców, cenią sobie za japońską motoryzacje za silniki które aż kochają wysokie obroty,więc właśnie chodzi o "ryk" silnika powyżej 4-5K obrotów takich jak Subaru,Honda w V-Tec- która szlaje powyżej 5,500 obrotów.w Japońcach nawet Diesel lubi jak się go wysoko kręci.Tu chodzi o to żeby pokazać że na świecie nie tylko BMW jest, bo jak widzę coraz częściej na tej stronie dodają same bety, a to już denerwuje, bo nie tylko beta jest na świece, wrzuciłem film bo ma pokazać że dobre turbo , i silnik z V-Tec-iem potrafi dać dobrego kopa autu.Nie ma to na celu urażenia fanów BMW ,anie Cb.tyle na ten temat
widać, że nie zrozumiałeś przekazu, a ''wycie'' to raczej piszczenie lub nie wiem, kiedyś były takie gwizdki, też tak "piszczały".
szlaje powyżej 5,500 obrotów: a czy np. takie BMW nie szaleje? o to chodzi, że Beemowskie silniki też chodzą i dają ostrego kopa. a tak wog, to jaki jest sens, jak się widzi np. Hankę 700-800km, jeśli napęd na przed. oś? jak takim autem poszaleć? gdzie jest jakakolwiek wygoda w jeździe takim pojazdem? nie mówię tu o wygodnej pozycji, bezproblemowym pokonaniu więcej niż ? 200km?.
Hanna to raczej szpan, i ? autostrada, ale jazda takim samochodem nie jest bezpieczna, chodź by sztywne zawieszenie itp.
są to 2 rodzaje aut, i nie ma tu o czym dyskutować, a jeśli już to dyskusja nie ma sensu. myślę, że mój komentarz jest jak najbardziej uczciwy.
No nie sądzę, bo film ma na celu pokazać co odpowiedni tuning potrafi zadziałać. To mógłby nawet to być Mercedes E-class AMG , czy Audi RS4,ale akurat jest BMW.Trudno.
ja*ierdole.... porównywanie i komentarz do takiego pojedynku to kur*a porażka. Beema waży jakieś 1600kg i ma 600km Hanna waży 900kg, nie oferuje żadnego luksusu i ma około 900km. silnik w BMW wytrzyma 200tyś km+ a w Hannie po 40tyś max do remontu bo turbo... BMW mruczy że <3 a hanna? piszczy jak kur*a turbina z F16. tyle na temat.
OdpowiedzTylko że wszyscy Hondziaże oraz fani japońców, cenią sobie za japońską motoryzacje za silniki które aż kochają wysokie obroty,więc właśnie chodzi o "ryk" silnika powyżej 4-5K obrotów takich jak Subaru,Honda w V-Tec- która szlaje powyżej 5,500 obrotów.w Japońcach nawet Diesel lubi jak się go wysoko kręci.Tu chodzi o to żeby pokazać że na świecie nie tylko BMW jest, bo jak widzę coraz częściej na tej stronie dodają same bety, a to już denerwuje, bo nie tylko beta jest na świece, wrzuciłem film bo ma pokazać że dobre turbo , i silnik z V-Tec-iem potrafi dać dobrego kopa autu.Nie ma to na celu urażenia fanów BMW ,anie Cb.tyle na ten temat
Odpowiedzwidać, że nie zrozumiałeś przekazu, a ''wycie'' to raczej piszczenie lub nie wiem, kiedyś były takie gwizdki, też tak "piszczały". szlaje powyżej 5,500 obrotów: a czy np. takie BMW nie szaleje? o to chodzi, że Beemowskie silniki też chodzą i dają ostrego kopa. a tak wog, to jaki jest sens, jak się widzi np. Hankę 700-800km, jeśli napęd na przed. oś? jak takim autem poszaleć? gdzie jest jakakolwiek wygoda w jeździe takim pojazdem? nie mówię tu o wygodnej pozycji, bezproblemowym pokonaniu więcej niż ? 200km?. Hanna to raczej szpan, i ? autostrada, ale jazda takim samochodem nie jest bezpieczna, chodź by sztywne zawieszenie itp. są to 2 rodzaje aut, i nie ma tu o czym dyskutować, a jeśli już to dyskusja nie ma sensu. myślę, że mój komentarz jest jak najbardziej uczciwy.
OdpowiedzNo nie sądzę, bo film ma na celu pokazać co odpowiedni tuning potrafi zadziałać. To mógłby nawet to być Mercedes E-class AMG , czy Audi RS4,ale akurat jest BMW.Trudno.
OdpowiedzTo jest zwykłe m3 a nie G-Power jeśli wogule m3 może być zwykłe
Odpowiedz