Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Impreza STI traci kontrolę

by freerider
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Suple
13 17

Ojciec nie był by dumny gdyby zobaczył co syn wyprawia z jego samochodem

Odpowiedz
avatar Fidel
1 1

fizyki nie oszukasz...

Odpowiedz
avatar grybljan18
1 1

mam wrażenie że złapał pobocze

Odpowiedz
avatar Przemorr
12 12

farta mieli że rów płytki i niezarośnięty

Odpowiedz
avatar bargaw3181
30 30

A ja oglądając to nagranie zauważyłem dwie rzeczy... Po pierwsze sposób w jaki ten jegomość kieruje w oromnym stopniu przyczynił się do tego, że tył ich wyprzedził... Po drugie... z takim tempem reagowania to niech dziękują komu mogą, że tak to się skończyło... Mistrzowie prostej... :/

Odpowiedz
avatar szopen
2 2

zbyt szarpał kierą - powód a wystarczyło trochę refleksu xd

Odpowiedz
avatar vtec69
4 4

Po mojemu to kierowca du** , przeciez z takiego poślizgu wyjdziesz bez problemu, a wrecz z przyjemnoscia, ale on chyba tego nie przewidzial bo faktycznie za pozno reagowal

Odpowiedz
avatar 93ziom
-2 4

nie wspominając o tym że źle podszedł do tego zakrętu trzymając się od początku prawej strony...

Odpowiedz
avatar kubiisz
6 10

Szefie , to jak miał podejść do tego zakrętu na drodze publicznej?

Odpowiedz
avatar 93ziom
1 3

normalnie trzymając się lewej strony pasa (jadaąc przy linii) a nie prawej w pierwszej fazie zakrętu a dopiero później go lekko przyciąć do prawej krawędzi :)

Odpowiedz
avatar kubiisz
-1 1

Sądzisz , że te 50cm zmieniłoby coś?

Odpowiedz
avatar Majozen
12 12

Widzę mamy tu sporo specjalistów, a połowa zrobiłaby dokładnie to samo, co gość na filmiku.

Odpowiedz
avatar Charakterek
0 0

Albo dodatkowo rowa i dach zaliczyła.

Odpowiedz
avatar Sarge
6 6

W Polsce z głębokimi rowami, słupami i drzewami przy samej drodze była by tragedia zapewne... Ale dla nich środowisko ważniejsze niż bezpieczeństwo kierowców. Przecież nawet jeśli jakiś debil z naprzeciwka(być może nachlany) zjeżdża na nasz pas to przeważnie jedyną opcją jest uciec w prawo, a tam mamy drzewo/słup/rów, a wystarczyło by zrobić kawałek płaskiego pobocza, słupy postawić dalej od drogi i załatwione. Oczywiście w grę wchodzą pieniądze, bo skoro by trzeba było zrobić szersze pobocze z oddalonymi od jezdni słupami to trzeba mieć więcej działki. Żeby nie było, że tylko hejcę - takie drogi jak na filmie u nas też są, ale jest ich zdecydowanie mniej. Często też nie są to równe pobocza po których auto podskakuje, a co za tym idzie koziołkuje...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2013 o 15:55

avatar Fenek
1 1

Jeździł jak jeździł,ale miał farta,nie ma co.Gdyby na poboczy był mur,pło lub głęboki rów to by się do blacharza nadawała...Albo nawet na złom.

Odpowiedz
avatar barto96
9 9

To nie STI straciło kontrolę tylko kierowca!

Odpowiedz
avatar Maniu
8 8

Maszyna aż gwizda, a kierowca pi**a...

Odpowiedz
avatar kudin89
0 0

Faktycznie mistrz prostej. Ale nie o to chodzi w filmie ;) Po przeczytaniu komentarzy musze powiedziec ze mnie bardziej rozbrajaja " drifterzy " kompilacja wypadkow driftu to komedia, wiekszosc z nich jak straci kontrole odrazu hamulec w podloge i czekaja az skasuja sie o mur.. tylko nieliczni wyprowadzaja auto albo przynajmniej probuja. ale koniec OT. fajna fura dobrze ze nic sie nie stalo i tez wydaje mi sie ze zaliczyl pobocze i przez to tez go znioslo.

Odpowiedz
avatar konrad200486
0 0

a mi sie wydaje ze dodatkowa noga poszła na hamulec.. a wystarczyło gazem umiejętnie operować ... ale to w tym przypadku trzeba umieć a tu raczej nie było umiejętności ...

Odpowiedz
avatar szczurek11
0 0

Nie liczy sie samochód tylko kierowca :)

Odpowiedz
avatar fazis
0 0

W okolicach jakoś 8s koleś delikatnie zmienia się linia przebiegu drogi i koleś zbyt gwałtowanie pogłębia zakręt - błąd 1, mam wrażenie że równocześnie z odjęciem gazu zmieniając balans samochodu na przód, odciążając tył - błąd 2, samochód momentalnie dostaje lekkiej nadsterowności do opanowania nawet nie tyle kontrą co dodaniem gazu, ale tu jak już wielu stwierdziło reakcja - błąd 3. Spoko że wyszli z uśmiechem na twarzy bo mogło być gorzej.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

Mógł mocniej skręcać, skończyłby na dachu ;)

Odpowiedz
avatar Seiji
0 0

ja mam tylko jedno pytanie, jak z symetrycznym AWD udało mu się wyprzedzić przód tyłem na czymś co ciężko jest nawet nazwać łukiem

Odpowiedz
avatar hytrus93
0 0

spec ze mnie żaden ale podejrzewam, że w trakcie zakrętu zaczął dohamowywać i przy tych 160 (po włączeniu HD widać wskazówkę na zegarku gdzieś w tym rejonie) oraz wyłączonej kontroli trakcji tyłek mu uciekł na bok. Nie jestem tylko pewien czy ewentualne wyłączenie kontroli trakcji spowodowałoby aż taką utratę przyczepności dla prędkości tego rzędu

Odpowiedz
avatar bluetooth22
0 0

je baniec !!! więcej szczescia niż rozumu jak to mówi mój tata :D

Odpowiedz
Udostępnij