-Jaką wersje polecacie? Tzn. Touring, coupe... itd.-Jakie silniki mogą wchodzić w grę?-Na co zwrócić uwagę przy zakupie?-Czy opłaca się na 1 autko kupować takiego klasyka?
tylko coupe
ziomek mial 318is i byl zadowolony fajna charakterystyka silnika i takie tam
ciezko o is w dobrym stanie wiec glownie na silnik
a czy sie oplaca to juz tylko zalezy od przyszlego wlasciciela
2.5 na pierwsze auto... brawo pomyslu. na pierwsze auto to nic mocniejszego jak 2.0 trzeba sie nauczyc jezdzic a nie rozwalic na pierwszym zakrecie bo "dodalem gazu, a potem nie wiedzialem co sie dzieje"
na pierwsze autko to raczej e36 1.6 lub 1.8 m43 bo jeżeli nie jeździłeś z tylnym napędem to powiem ci że kant w zakrętach potrafi być zdradliwy a e36 wa trochę lepiej rozbudowane zawieszenie i jest bezpieczniejsze i za niewielkie pieniądze można wyrwać zadbaną sztukę a z e30 jest już kłopot, co do nadwozia to kwestia gustu sedan/coupe turas niezbyt wygląda :/
jak bedziesz kupowal taka e30 przykladowo juz na glebie to sprawdz miske olejowa bo dosc nisko sie znajduje jesli chodzi o korozje to progi lewe przednie nadkole i prawe tylnie oraz drzwi kierowcy od spodu ;) ja posiadalem e30 z 1.6 i bylem bardzo zadowolony no ale zdecydowalem sie na m50b25 i teraz to juz niczego mi nie brakuje
Silniczek 2.0 m50b20 lub m52b20 (vanos) spokojnie Ci wystarczy żeby pośmigać w dobrym stylu , sam wybrałbym coś z sześcioma garami lepsze brzmienie niż poniżej 2.0 Pozdrawiam
a więc tak polecam ci coupe
silnik 324d (żadko spotykany 115km miałem takiego i szczerze kochałem go)
zwróć uwage szczególnie na głowice
tak szczerze się opłaca
- Ja polecam Touring. Jako że E30 to pierwsze BMW jakie powstało w wersji Touring, to jak dobrze będziesz o niego dbać, to może sprzedasz go nawet drożej niż kupiłeś.
- Silnik hmm Benzynka. Diesle są bardzo "uczuciowe" i dostają "depresji" jak ktoś źle je traktuje. Co potem kończy się skarbonką. Na pojemność, moc bla bla bla. Loteria, albo dobrze trafisz albo nie. Jak się dość znasz to na słuch usłyszysz czy chodzi jak traktor czy jest w miarę oke.
- Buda buda i jeszcze raz Buda. Jak trafisz na egzemplarz bez rdzy to trafiłeś w totka. Ogólnie patrz, żeby jej było jak najmniej. Ubierz się w brudnego dresa jak pojedziesz kupować i wejdź z latarką pod auto i dokładnie wszystko obejrzyj. Bawić się z blachą jest bardzo czasochłonne i trzeba mieć umiejętności.
- Ja osobiście celuje w E36 jako w sumie drugie autko. Pierwsze kupiłem Peugeot'a 405 1.8 zagazowałem i się uczyłem na nim, objeździłem już nim z 7k km. w parę miechów i teraz zbieram na E36 1.8iS'a albo 2.0i
kolego najpierw powiedz ile tysi masz na auto??? Licz się z tym ze dziś już nikt dobrych e30 nie sprzedaje, a jeśli już to ceny zaczynają się od 8 ty w gorę za coś w miarę zadbanego i zdrowego. Kupując dzis e30 zwróc uwagę w większości na bude, silnik wrzucisz jaki chcesz m50, m20, m52 do wyboru do koloru. Masz zdrową budę masz podstawę do dalszej zabawy w silnik . a jak kupisz zgniliznę to utopisz tylko trochę kasy i nic więcej... jeśłi mowa o bmw to tylko r6,
tylko coupe ziomek mial 318is i byl zadowolony fajna charakterystyka silnika i takie tam ciezko o is w dobrym stanie wiec glownie na silnik a czy sie oplaca to juz tylko zalezy od przyszlego wlasciciela
OdpowiedzNajlepsza M'ka ale to worek kasy dlatego 2.5 12v !!
Odpowiedz2.5 na pierwsze auto... brawo pomyslu. na pierwsze auto to nic mocniejszego jak 2.0 trzeba sie nauczyc jezdzic a nie rozwalic na pierwszym zakrecie bo "dodalem gazu, a potem nie wiedzialem co sie dzieje"
Odpowiedzna pierwsze autko to raczej e36 1.6 lub 1.8 m43 bo jeżeli nie jeździłeś z tylnym napędem to powiem ci że kant w zakrętach potrafi być zdradliwy a e36 wa trochę lepiej rozbudowane zawieszenie i jest bezpieczniejsze i za niewielkie pieniądze można wyrwać zadbaną sztukę a z e30 jest już kłopot, co do nadwozia to kwestia gustu sedan/coupe turas niezbyt wygląda :/
OdpowiedzW tej budzie to i 2.0 daje rade więc jakiś silnik R6, IS to sredni wybór
Odpowiedzjak bedziesz kupowal taka e30 przykladowo juz na glebie to sprawdz miske olejowa bo dosc nisko sie znajduje jesli chodzi o korozje to progi lewe przednie nadkole i prawe tylnie oraz drzwi kierowcy od spodu ;) ja posiadalem e30 z 1.6 i bylem bardzo zadowolony no ale zdecydowalem sie na m50b25 i teraz to juz niczego mi nie brakuje
Odpowiedzteż mam w planach m50b25 albo m50b20:)
OdpowiedzSilniczek 2.0 m50b20 lub m52b20 (vanos) spokojnie Ci wystarczy żeby pośmigać w dobrym stylu , sam wybrałbym coś z sześcioma garami lepsze brzmienie niż poniżej 2.0 Pozdrawiam
OdpowiedzBMW E30 to skarbonka ile wsadzisz w nią kasy tyle pójdzie kup sobie na pierwszy samochód BMW E36 1.8is to jest coś nie drogie i fajne do zabawy :)
Odpowiedzkombik, zeby kobieta sie nie czepiała że niepraktyczny itp...
Odpowiedza więc tak polecam ci coupe silnik 324d (żadko spotykany 115km miałem takiego i szczerze kochałem go) zwróć uwage szczególnie na głowice tak szczerze się opłaca
Odpowiedz- Ja polecam Touring. Jako że E30 to pierwsze BMW jakie powstało w wersji Touring, to jak dobrze będziesz o niego dbać, to może sprzedasz go nawet drożej niż kupiłeś. - Silnik hmm Benzynka. Diesle są bardzo "uczuciowe" i dostają "depresji" jak ktoś źle je traktuje. Co potem kończy się skarbonką. Na pojemność, moc bla bla bla. Loteria, albo dobrze trafisz albo nie. Jak się dość znasz to na słuch usłyszysz czy chodzi jak traktor czy jest w miarę oke. - Buda buda i jeszcze raz Buda. Jak trafisz na egzemplarz bez rdzy to trafiłeś w totka. Ogólnie patrz, żeby jej było jak najmniej. Ubierz się w brudnego dresa jak pojedziesz kupować i wejdź z latarką pod auto i dokładnie wszystko obejrzyj. Bawić się z blachą jest bardzo czasochłonne i trzeba mieć umiejętności. - Ja osobiście celuje w E36 jako w sumie drugie autko. Pierwsze kupiłem Peugeot'a 405 1.8 zagazowałem i się uczyłem na nim, objeździłem już nim z 7k km. w parę miechów i teraz zbieram na E36 1.8iS'a albo 2.0i
OdpowiedzA to życzę powodzenia w poszukiwaniach ładnego egzemplarza e36. Pozdrówki.
Odpowiedzja mam sedana w 1.6 i jak na pierwsze auto, zaspokoiła moje potrzeby w 100%::) tak, że ja osobiście polecam!:P szukaj zadbanej!:P
Odpowiedzkolego najpierw powiedz ile tysi masz na auto??? Licz się z tym ze dziś już nikt dobrych e30 nie sprzedaje, a jeśli już to ceny zaczynają się od 8 ty w gorę za coś w miarę zadbanego i zdrowego. Kupując dzis e30 zwróc uwagę w większości na bude, silnik wrzucisz jaki chcesz m50, m20, m52 do wyboru do koloru. Masz zdrową budę masz podstawę do dalszej zabawy w silnik . a jak kupisz zgniliznę to utopisz tylko trochę kasy i nic więcej... jeśłi mowa o bmw to tylko r6,
Odpowiedz