Auta bez duszy?
Moim zdaniem kontynuacja większości modelów samochodów takich marek jak BMW. Volkswagen, Honda, Mitsubishi nie mają już w sobie tego czegoś. Mają dużo mocy, są oszczędniejsze, i tańsze w utrzymaniu... Ale są pozbawione tego czegoś, to coś czyni auto wyjątkowe i nie powtarzalne. Coraz miej jest takich aut..
by
Przemo199729
Z tym utrzymaniem, to bym się zastanawiał :D
OdpowiedzMoże bez duszy bo cie nie stać na nie ?
OdpowiedzMyśle podobnie-jeździłem różnymi samochodami ale najlepiej,najprzyjemniej jeździło mi sie moim Golfem MK1 z 78 roku :3 jazda tym samochodem w wakacje,słońce świeci,ładna dziewczyna obok a z głośników chery chery lady....x.x magia
Odpowiedzstać czy nie stać to jest nie ważne, starsze auta maja to COŚ poprostu
OdpowiedzCzyli tak wrzucany przez was GTR R34 też jest bez duszy ??
OdpowiedzTo dopiero EVOlucja :D
OdpowiedzMoim zdaniem golfy nigdy nie miały i nie będą miały duszy i tego "wypełnienia" wewnątrz, w środku panuje pustka i cisza;/ Nie wypowiem się na temat hond bo nic nie wiem, ale co do Mitsubishi mogę się nie zgodzić ;) Od zawsze mi sie podobały i maja to coś co przyciąga je do siebie ;) (mowa o EVO;) )
OdpowiedzWspólczesne samochody w większości to sam plastik w dodatku kiepskiej jakości a elementy metalowe są wykonywane z gównianej jakości stali by jak najbardziej zaoszczędzić na produkcji i zredukować wagę, drugą ważną sprawą są emisje spalin, podówjne katalizatory, systemy ECO itp. a już największy jest ubaw kiedy w dużym nowym samochodzie wpakowany jest silnik 1.4 turbo i sztuczne wyciągane konie mechaniczne. Chwalą się później w telewizji i na pokazach ze z małej pojemności dużą moc wyciągnęli ale nikt się nie pochwali ze taką moc udało im się osiągnąć w warunkach laboratoryjnych bez samochodu przez co silnik ma lżej i komputer wskazuje większą moc. Wyobraźcie sobie teraz VW Tiguana o masie ponad 1500 kg z silnikiem 1,4 TSI ;) Drugą sprawą jest to że samo ich utrzymanie jest wysokie. Większość podzespołów sterowana jest zaawansowaną elektroniką która z czasem zacznie wysiadać, wszędzie pełno czujników, przełączników a jeśli się zepsuje to cena takiej części jest kosmiczna. Wiem co mówię bo miałem podobne przejścia w przeszłości z Fiatem Punto II 1.9 JTD w wersji FL.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2013 o 0:05
Niesprawiedliwe. Porównałeś VI Type-Ra do VIII seryjnego. Zamień zdjęcie na jakiegoś żółtego VIII Type-Ra i wtedy pogadamy.
Odpowiedz