Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Już niedługo

coraz bliżej
by Matheusz
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar groch666
0 6

nie sztuka pobawić się na śniegu zrób to na asfalcie ;p

Odpowiedz
avatar paVWel
0 4

to samo chciałem napisac ale kolega mnie ubiegł. na sniegu to mój dawny maluszek tak potrafił wiec nie ma w tym nic nadzwyczajnego

Odpowiedz
avatar sidwa69
6 8

Ale nie katując masz frajde, czego na asfalcie nie możesz powiedzieć....

Odpowiedz
avatar Czarek325
5 23

Właścicielom GOLF'ów przypominam : latanie na ręcznym po śniegu bokiem to nie drift :)

Odpowiedz
avatar Przemo199729
4 14

Już nie zaczynaj człowieku... Nie jeden GOLF by zawstydził twój pojazd, jeżeli go w ogóle masz :)

Odpowiedz
avatar blacke30
-3 5

przemo mowa tu o seryjnym silniku 2,5 m50 lub m52, jaki golf również z seryjnym silnikiem ją połknie ?? bo jeśli masz na myśli jakiś sportowy silnik vw to zmierz go z M-power lub jakąś Alpiną ale wiadomo każdy ma swoje racje ich broni

Odpowiedz
avatar Kaczogrod758
-1 3

Seryjne 2.8 w seryjnym golfie ^^ Pojemności ciut się różnią ale mocą wiele od siebie nie odbiegają i może być ciekawie :)

Odpowiedz
avatar DawidTS
-4 4

Tak jakby się zastanowić, to latanie na ręcznym jak nazwać, jeśli nie driftem? ;)

Odpowiedz
avatar przemardi
-4 6

"Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu" Nie wydaje mi się żeby latanie na ręcznym było kontrolowane..

Odpowiedz
avatar DawidTS
2 2

Na ręcznym bez kontroli? To też trzeba umieć, jak nie umiesz to rzeczywiście niekontrolowane...

Odpowiedz
avatar baranek1993
0 0

Ale za to poślizg kontrolowany :)

Odpowiedz
avatar blacke30
0 2

na śniegu jest taki plus że opony dłużej wytrzymują i dziur nie ma tak dużo jak na wiosnę :D chyba że ma się 1.4 pod maską i nie wie że jak jedzie się 180 w miejscu to opony na jakieś 2 min starczają to się hejtuje że maluchem też na śniegu da radę :D pozdro PAvwEL

Odpowiedz
avatar rafaell888
-1 3

Moto-kilerzy mam pytanie na zimę lepszą frajdę do zabawy daje tylny napęd czy quattro?? Chodzi mi trochę poszaleć zimą na śniegu a nie latem!! Pozdro i dzięki za odpowiedzi.

Odpowiedz
avatar Kaczogrod758
0 2

Wiesz jak masz napęd na tył to jedna oś cię tylko napędza, więc ma się więcej roboty za kółkiem i wolniejsze są prędkości poślizgów a mając 4x4 to (może mało trafne porównanie) ślizgasz się jak tylnym napędem latem po asfalcie :)

Odpowiedz
avatar kruku116
-2 6

Już nie długo zjadą się wszystkie zwieśniaczone fury i będą ostro palić gume na śniegu dążąc do odcięcia w dieslu :D po czym jak ktoś ich wyśmieje powiedzą że dzisiaj nie mają mocy do driftu bo nie mają iskry w dieslu na 2 baniakach :D XD

Odpowiedz
avatar bartek5
1 1

hahahah:DD iskra w disel'u :DD

Odpowiedz
avatar kruku116
0 2

to był oczywiście sarkazm :D

Odpowiedz
avatar thestig9465
0 0

ja myślałem że tył napęd się kupuje po to by latać cały rok

Odpowiedz
avatar motormaniak
3 5

Śnieg wymyślono, aby się bawić bez katowania sprzętu

Odpowiedz
avatar Cappy
-1 1

Ale fotencja zajebista/ *.*

Odpowiedz
avatar Kaczogrod758
0 0

Chyba na Motokillera wkradł się jakiś hejter :D Niemal niema komentarza który by nie dostał minusa :)

Odpowiedz
avatar orgowit
-2 2

Już niedługo 1.6 zamienią się w driftowozy ;)

Odpowiedz
avatar Matheusz
0 0

Polataj 1.6 albo FWD bokiem na suchym asfalcie . Po to stworzyli śnieg by każdy mógł się trochę pobawić ;)

Odpowiedz
avatar blacke30
1 1

jeżeli ktoś chcę zacząć przygodę z tylnym napędem to właśnie polecam 1.6 m43 (na łańcuchu) niskie spalanie (pod warunkiem że katalizatora nikt nie wywalił), mało awaryjny i jeżeli ktoś cały sezon przejeździ włącznie z zimą to może zwiększyć sobie pojemność, bo bawarek zawiniętych na słupach i drzewach nie brakuje a opinia jest jaka jest sam zaczynałem od tego silnika w e36

Odpowiedz
Udostępnij