przemo mowa tu o seryjnym silniku 2,5 m50 lub m52, jaki golf również z seryjnym silnikiem ją połknie ?? bo jeśli masz na myśli jakiś sportowy silnik vw to zmierz go z M-power lub jakąś Alpiną ale wiadomo każdy ma swoje racje ich broni
na śniegu jest taki plus że opony dłużej wytrzymują i dziur nie ma tak dużo jak na wiosnę :D chyba że ma się 1.4 pod maską i nie wie że jak jedzie się 180 w miejscu to opony na jakieś 2 min starczają to się hejtuje że maluchem też na śniegu da radę :D pozdro PAvwEL
Moto-kilerzy mam pytanie na zimę lepszą frajdę do zabawy daje tylny napęd czy quattro?? Chodzi mi trochę poszaleć zimą na śniegu a nie latem!! Pozdro i dzięki za odpowiedzi.
Wiesz jak masz napęd na tył to jedna oś cię tylko napędza, więc ma się więcej roboty za kółkiem i wolniejsze są prędkości poślizgów a mając 4x4 to (może mało trafne porównanie) ślizgasz się jak tylnym napędem latem po asfalcie :)
Już nie długo zjadą się wszystkie zwieśniaczone fury i będą ostro palić gume na śniegu dążąc do odcięcia w dieslu :D po czym jak ktoś ich wyśmieje powiedzą że dzisiaj nie mają mocy do driftu bo nie mają iskry w dieslu na 2 baniakach :D XD
jeżeli ktoś chcę zacząć przygodę z tylnym napędem to właśnie polecam 1.6 m43 (na łańcuchu) niskie spalanie (pod warunkiem że katalizatora nikt nie wywalił), mało awaryjny i jeżeli ktoś cały sezon przejeździ włącznie z zimą to może zwiększyć sobie pojemność, bo bawarek zawiniętych na słupach i drzewach nie brakuje a opinia jest jaka jest sam zaczynałem od tego silnika w e36
nie sztuka pobawić się na śniegu zrób to na asfalcie ;p
Odpowiedzto samo chciałem napisac ale kolega mnie ubiegł. na sniegu to mój dawny maluszek tak potrafił wiec nie ma w tym nic nadzwyczajnego
OdpowiedzAle nie katując masz frajde, czego na asfalcie nie możesz powiedzieć....
OdpowiedzWłaścicielom GOLF'ów przypominam : latanie na ręcznym po śniegu bokiem to nie drift :)
OdpowiedzJuż nie zaczynaj człowieku... Nie jeden GOLF by zawstydził twój pojazd, jeżeli go w ogóle masz :)
Odpowiedzprzemo mowa tu o seryjnym silniku 2,5 m50 lub m52, jaki golf również z seryjnym silnikiem ją połknie ?? bo jeśli masz na myśli jakiś sportowy silnik vw to zmierz go z M-power lub jakąś Alpiną ale wiadomo każdy ma swoje racje ich broni
OdpowiedzSeryjne 2.8 w seryjnym golfie ^^ Pojemności ciut się różnią ale mocą wiele od siebie nie odbiegają i może być ciekawie :)
OdpowiedzTak jakby się zastanowić, to latanie na ręcznym jak nazwać, jeśli nie driftem? ;)
Odpowiedz"Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu" Nie wydaje mi się żeby latanie na ręcznym było kontrolowane..
OdpowiedzNa ręcznym bez kontroli? To też trzeba umieć, jak nie umiesz to rzeczywiście niekontrolowane...
OdpowiedzAle za to poślizg kontrolowany :)
Odpowiedzna śniegu jest taki plus że opony dłużej wytrzymują i dziur nie ma tak dużo jak na wiosnę :D chyba że ma się 1.4 pod maską i nie wie że jak jedzie się 180 w miejscu to opony na jakieś 2 min starczają to się hejtuje że maluchem też na śniegu da radę :D pozdro PAvwEL
OdpowiedzMoto-kilerzy mam pytanie na zimę lepszą frajdę do zabawy daje tylny napęd czy quattro?? Chodzi mi trochę poszaleć zimą na śniegu a nie latem!! Pozdro i dzięki za odpowiedzi.
OdpowiedzMyślę ze najlepsza będzie opcja X-DRIVE np. http://www.youtube.com/watch?v=YZqFWcfHnCc
OdpowiedzWiesz jak masz napęd na tył to jedna oś cię tylko napędza, więc ma się więcej roboty za kółkiem i wolniejsze są prędkości poślizgów a mając 4x4 to (może mało trafne porównanie) ślizgasz się jak tylnym napędem latem po asfalcie :)
OdpowiedzJuż nie długo zjadą się wszystkie zwieśniaczone fury i będą ostro palić gume na śniegu dążąc do odcięcia w dieslu :D po czym jak ktoś ich wyśmieje powiedzą że dzisiaj nie mają mocy do driftu bo nie mają iskry w dieslu na 2 baniakach :D XD
Odpowiedzhahahah:DD iskra w disel'u :DD
Odpowiedzto był oczywiście sarkazm :D
Odpowiedzja myślałem że tył napęd się kupuje po to by latać cały rok
OdpowiedzŚnieg wymyślono, aby się bawić bez katowania sprzętu
OdpowiedzAle fotencja zajebista/ *.*
OdpowiedzChyba na Motokillera wkradł się jakiś hejter :D Niemal niema komentarza który by nie dostał minusa :)
OdpowiedzJuż niedługo 1.6 zamienią się w driftowozy ;)
OdpowiedzPolataj 1.6 albo FWD bokiem na suchym asfalcie . Po to stworzyli śnieg by każdy mógł się trochę pobawić ;)
Odpowiedzjeżeli ktoś chcę zacząć przygodę z tylnym napędem to właśnie polecam 1.6 m43 (na łańcuchu) niskie spalanie (pod warunkiem że katalizatora nikt nie wywalił), mało awaryjny i jeżeli ktoś cały sezon przejeździ włącznie z zimą to może zwiększyć sobie pojemność, bo bawarek zawiniętych na słupach i drzewach nie brakuje a opinia jest jaka jest sam zaczynałem od tego silnika w e36
Odpowiedz