to kolega jeszcze pyta :P oczywiście że tak lecz mają jedną w właściwie dwie wady. Po około 120 tyś trzeba silnik wymienić na nowy no i bardzo duże spalanie (na 1 obrót wału sinik wykonuje aż 3 prace)
120 tys. km nie jest regułą, starsze konstrukcje i 200 tys. km potrafiły przejechać, a silnik można wyremontować, wcale nie trzeba go wymieniać ;) Spalanie... Tu masz rację ;)
@kartonito
renesis(silnik z mazdy rx-8) jak jedt dbany to działa nawet do 150k km :)
lecz jak ktoś jeździ "eko"(czyt. do około 4k obrotów) to silnik po 40k km nadaje się na szrot :)
@snikers
uszczelniacze to naprawdę słaba rzecz, ponieważ wykonana jest ze słabych materiałów :)
to kolega jeszcze pyta :P oczywiście że tak lecz mają jedną w właściwie dwie wady. Po około 120 tyś trzeba silnik wymienić na nowy no i bardzo duże spalanie (na 1 obrót wału sinik wykonuje aż 3 prace)
Odpowiedz120 tys. km nie jest regułą, starsze konstrukcje i 200 tys. km potrafiły przejechać, a silnik można wyremontować, wcale nie trzeba go wymieniać ;) Spalanie... Tu masz rację ;)
OdpowiedzWłaśnie wystarczy remont bo najsłabszym punktem tego silnika są uszczelnienia :)
Odpowiedz@kartonito renesis(silnik z mazdy rx-8) jak jedt dbany to działa nawet do 150k km :) lecz jak ktoś jeździ "eko"(czyt. do około 4k obrotów) to silnik po 40k km nadaje się na szrot :) @snikers uszczelniacze to naprawdę słaba rzecz, ponieważ wykonana jest ze słabych materiałów :)
Odpowiedzwie ktoś gdzie można nadobyć taką skromny modelik
OdpowiedzBo go zatrzesz tak na sucho :D
Odpowiedzhttp://motokiller.pl/55505#comments Opisane wszystko fajnie :)
Odpowiedz