Francuski ciągnik rolniczy Renault 133.14 mój i mojego taty (złożyliśmy się po połowie). Został wyprodukowany w 1988 roku i posiada sześciocylindrowy niemiecki silnikik MWM Fendt o mocy 123 KM.
Francuzi przynajmniej nie mają silników w których rozciąga się łańcuch rozrządu i klekocze, w których pęka głowica i w jednym silniku jest 100 innych wad, nie zbiera się nagar tak jak w niektórych 2.0 i 1.8 pewnego producenta.
I tak na przyszłość Niemieckie jednostki w tych czasach to szrot szczególnie u jednego producenta montowane w innych bliźniakach.
Nie szczyp się mów od razu że VW bo takie podteksty są głupie. No i francuzi nie robią dobrych silników, czasem zdarzyły się perełki ;) ale jeżdziłem tym ciągnikiem i dobry jest :) i tak wole swojego Zetorka :)
Francuzi robią bardzo dobre silniki wystarczy popatrzec na całą serie silników z kodem poczatkowym F jak i najnowsze TCe które sa bezawaryjne w porównaniu do VW tak samo 2.0 DCI jest wolny od wad, owszem 1.9 DCi miał dużo problemów ale nie przez to że był złym silnikiem lecz przez to że Renault le ustawiło interwał wymiany oleju zamiast na 10 tys to na 15/20 zależy od przebiegu, i to niszczyło panewki. W Nissanie Primera P12 był en sam motor i miał interwał co 10 tys i nie było problemów z panewkami. A na pękające głowice zasyfiałe wtryski, sypiące się wiązki elektroniki w Touranach i Golfach, łuszczące się plastiki, i naprawy drogie jak cholera nie ma rady...
jakby Francuzi do niego zbudowali silnik to by się pewnie przegrzewał dobrze że claas ich przejął
OdpowiedzFrancuzi przynajmniej nie mają silników w których rozciąga się łańcuch rozrządu i klekocze, w których pęka głowica i w jednym silniku jest 100 innych wad, nie zbiera się nagar tak jak w niektórych 2.0 i 1.8 pewnego producenta. I tak na przyszłość Niemieckie jednostki w tych czasach to szrot szczególnie u jednego producenta montowane w innych bliźniakach.
OdpowiedzNie szczyp się mów od razu że VW bo takie podteksty są głupie. No i francuzi nie robią dobrych silników, czasem zdarzyły się perełki ;) ale jeżdziłem tym ciągnikiem i dobry jest :) i tak wole swojego Zetorka :)
OdpowiedzFrancuzi robią bardzo dobre silniki wystarczy popatrzec na całą serie silników z kodem poczatkowym F jak i najnowsze TCe które sa bezawaryjne w porównaniu do VW tak samo 2.0 DCI jest wolny od wad, owszem 1.9 DCi miał dużo problemów ale nie przez to że był złym silnikiem lecz przez to że Renault le ustawiło interwał wymiany oleju zamiast na 10 tys to na 15/20 zależy od przebiegu, i to niszczyło panewki. W Nissanie Primera P12 był en sam motor i miał interwał co 10 tys i nie było problemów z panewkami. A na pękające głowice zasyfiałe wtryski, sypiące się wiązki elektroniki w Touranach i Golfach, łuszczące się plastiki, i naprawy drogie jak cholera nie ma rady...
Odpowiedzczyżby to niebyły okolice stargardu szczecińskiego??? a dokładniej między brudzewicami a słodkówkiem???
OdpowiedzNie. To jest na podkarpaciu, blisko granicy z ukrainą :D
Odpowiedz