Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Autostrady w Polsce

kto jest za?
by poldek312
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar zirael0
38 38

W Polsce autostrady mają 2 pasy...

Odpowiedz
avatar GanjaDrive
67 69

Razem z awaryjnym.

Odpowiedz
avatar Ronin
6 6

Wolałbym żeby ogarnęli DW, DK i DP :) Jazda po autostradzie jest nudna. I tak jak już chłopaki wspomnieli mamy 2 pasmowe autostrady - tzn. fragmenty autostrad.

Odpowiedz
avatar kajamicekla
16 16

@Bradomfast Ad. 1 Kolego ty się mylisz. Czas się dokształcić. Prawo o ruchu drogowym Art 2.3 autostrada - drogę dwujezdniową, oznaczoną odpowiednimi znakami drogowymi, na której nie dopuszcza się ruchu poprzecznego, przeznaczoną tylko do ruchu pojazdów samochodowych, które na równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie ciągnięcia przyczep; Ad. 2 Nie widzę żadnego powodu aby ograniczać prędkość na prawym i środkowym pasie. Przykładowo, jedzie ktoś lewym pasem 260, a tu przed nim ktoś się wlecze 200. I teraz ten jadący 200 na godzinę nie zjedzie na środkowy pas bo przekroczy prędkość. Ad 3. Prędkość minimalna na lewym pasie 120 jest nie do zaakceptowania. Przykładem jest autobus, którego prędkość maksymalna jest ograniczona do 100 km/h, który chce wyprzedzać TIRy jadące 85 - 90 km/h. Innym przykładem może być osoba, która legalnie jedzie sobie prawym pasem 40 km/h. I nikt kto jedzie wolniej niż 120 nie może jej wyprzedzić? Podsumowanie: Obrazek wymyśliła osoba, która chciałaby usprawnić ruch, a tak na prawdę jeśli ludzie stosowali się do takich przepisów w 100 % ruch by się znacznie spowolnił, bo osoba chcąca jechać szybko musiałaby jechać lewym pasem 160 km/h. Dodatkowo w Polsce nie mamy prawie w ogóle autostrad z trzema pasami.

Odpowiedz
avatar Malisz16
4 4

Bradmofast , nie chodzi o autobusy miejskie tylko międzynarodowe np.

Odpowiedz
avatar Gandzialff
2 2

Bradomfast, autokary od zawsze jeżdżą po autostradzie, tiry tak samo, często jest sytuacja że tir wyprzedza tira pomijając już ile to trwa, ciągle pas ruchu nie jest zajmowany jednak z obrazka wynika że i tak nie mógł by wjechać na ten pas ponieważ tyle nie wyciągnie, znając życie na 3 pasie bedzie zapierd..ać policja i przy okazji wlepi mandacik za wolną jazdę, i zaskoczę cię, przystanków tam rzeczywiście nie ma :D

Odpowiedz
avatar szyna
2 4

Płytkie myślenie świeżego kierowcy... Tyle mam Ci do powiedzenia, nie wspominając o tym jak szufladkujesz samochody, więc może i właścicieli? Co? Jakbym miał jakiegoś starego poloneza, który słabo jedzie i jest przedpotopową konstrukcją to Twoim zdaniem nie mogę wjechać na "autostradę"? Nie bądź śmieszny...

Odpowiedz
avatar szyna
2 2

Oczywiście słowa tyczą się Bradomfast.

Odpowiedz
avatar Bradomfast
-1 1

Szczerze macie rację ten pomysł jest poroniony . Weź rozwiń tę myśl bo nie rozumiem "szufladkujesz samochody, więc może i właścicieli? Co?" Jak ja szufladkuję co chodzi ?

Odpowiedz
avatar szyna
0 0

Po pierwsze, określasz jaki samochód ma jechać jakim pasem, po drugie "Ad 3 . No przepraszam kto się takim wolnym samochodem pcha na autostradę ? Z resztą samochody z 2 wojny światowej taki v-max osiągały takich samochodów do ogólnego użytku raczej już nie ma a jeśli są to nikt o zdrowych zmysłach takim samochodem nie wjedzie na autostradę. Z resztą nawet kaszlaki i ciężarówki szybciej jadą a motorynką raczej na autostradę się nikt nie pcha O.o " Pamiętaj, że nie każdy samochód z "2 wojny światowej" czy z okresu po musi być starym gratem

Odpowiedz
avatar Bradomfast
-1 1

Mi bardziej chodził o ich osiągi a nie stań utrzymania . Są to piękne samochody ale nie nadają się do szybszej jazdy na dłuższym dystansie .

Odpowiedz
avatar szyna
0 0

Jeszcze byś się zdziwił ;P

Odpowiedz
avatar Pumboq666
-1 5

Jak w polsce nie ma ani jednej autostrady o.O

Odpowiedz
avatar Cappy
2 2

no właśnie bo dwupasmowa A4 na autostradę nie wygląda...

Odpowiedz
avatar Italianiec
1 3

Nie podoba mi się ten pomysł bo jest za duża różnica prędkośći. By było dużo ostrych hamowań bo osoba która zmieniła pas nie zdążyła wystarczająco przyspieszyć, szczególnie na 3° pasie, na którym by się jechało ponad 200km/h. By było więcej wypadków i karamboli. Może gdyby różnica prędkośći by była mniejsza (nie wiem...np. na 3°pasie na max 180km/h) to by był dobry pomysł.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

Moim zdaniem, wystarczy edukować kierowców i użytkowników pojazdów, żeby jeździć prawym pasem i patrzeć w lusterka. Nie można narzucić ludziom stosu przepisów regulujących zachowanie na drodze w każdej możliwej sytuacji. Jeśli na prawym jedzie kilka tirów w dużych odległościach od siebie, to jedź lewym pasem i nie wracaj na prawy. Ale jak zobaczysz w lusterku kogoś kto gna za tobą, to zjedź mu na chwilę na prawy pas. Jeśli wszystko pójdzie sprawnie, a on nie będzie musiał hamować, to od razu możesz wrócić na lewy i wyprzedzić kolejnego TIRa

Odpowiedz
avatar Talar
1 3

Ja bym proponował znieść ograniczenie prędkości na autostradzie i każdy zadowolony, z tym że trzeba by wpoić niektórym uczestnikom ruchu drogowego, aby nie przyp*erdalali 200km/h jeśli nie umieją jechać bezpiecznie z tą prędkością.

Odpowiedz
avatar Subaromaniak
-2 2

gdzie tu mozna dac do tego turbo mega czarną dziurę

Odpowiedz
avatar SKON1992
2 2

Ejjjjjjjjjjjjjjjj zapomniałeś, że pas 3 powinien być remontowany, a 2 zamknięty w celu przemieszczania się pojazdów budowy, zaś na 1 musi być ograniczenie do 70 km/h. Welcome to the Poland. Niestety tak to często w Polsce bywa, a o tym, że u nas 3 pasowe autostrady to u nas legendy to już nie wspomnę (widzę inni mnie uprzedzili).

Odpowiedz
avatar serekczek55
1 1

Może najpierw zróbmy sieć 3 pasmowych autostrad z pasem awaryjnym, potem o prędkościach porozmawiajmy...

Odpowiedz
avatar Marcinek3210
1 1

odcinek od wrocławia do bolesławca nie ma pasa awaryjnego czyli jest brane jako droga szybkiego ruchu i obowiązuje tam tylko 110 a pola tam mają od zaje***a i nie ma problem uzeby zrobić jeszcze nawet 2 pasy !!

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

Dokładnie jak mówisz bo akurat jestem z Bolesławca.

Odpowiedz
avatar qdlatek84
1 1

A ja jestem za tym żeby nauczyć kultury i myślenia na polskich drogach! I umiejętne korzystanie z lusterek szczegolnie na drogach szybkiego ruchu. I wtedy nawet bez ograniczeń bedzie bezpiecznie ale moje niedoczekanie :) W Polsce zawsze będą kierowcy lepsi i lepsiejsi! Pozdrawiam i apeluje o kulture i wyrozumialość na drogach!

Odpowiedz
avatar thestig9465
0 2

ten najwolniejszy pas powinien się nazywać Low&Slow

Odpowiedz
avatar Matty
0 0

Oj po co tak kombinować. Niech po prostu nie będzie ograniczeń jak na niemieckich autostradach i już ;d nie prostsze rozwiązanie? ;D

Odpowiedz
avatar wrccompany
1 1

Często na środkowym są ''liderzy'' 50-70 i za to powinien być mandat. Tak jak w UE, gdzie nawet w TV o tym mówią: ''Zawsze skrajnym prawym pasem, jeżeli tylko jest wolny'' Jedziesz szybciej, jedziesz środkiem, nie odpowiada ci to tempo, jedziesz lewym, wolny lewy, zjeżdżasz. Prosty przekaz i każdy się stosuje.

Odpowiedz
Udostępnij