Nissan Primera GT SportLine Edition
MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa KOŁA: 195/60/15 WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm CHARAKTERYSTYKA: Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu. SportLine Edition (100 egz.) 1997r. Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
by
MrMole
GT miał fajny lakier, który w zależności od kąta patrzenia był fioletowy albo zielony.
OdpowiedzMhm, jakiś on nigdy mi się nie podobał.
Odpowiedztakiego shitu bym nigdy nie kupil
OdpowiedzSpoko, ja golfa nigdy też.
OdpowiedzFajny nie rzucający się w oczy JDM. Świetni silnik SR20DE jak komuś mało to zawsze można przełożyć SR16VE z pulsara VZ-R albo SR20VE z Primery P11 (JAP) i na koniec SR20DET z Sunny;ego N14 GTi-R
OdpowiedzWielki szacunek dla właściciela! Piękna ta Twoja Primerka :)
OdpowiedzA miałem okazje taka kupić uszkodzona lekko z przodu za 1000 PLN KUR*A
OdpowiedzSorki, to nie moja :) Mam podobną, ale mniej dopieszczoną.
Odpowiedz