Podróż Motorowerem dookoła Polski 2014r
14 października (zdj 1) świętowałem mały jubileusz, natomiast 15 października (zdj 2) opłakiwałem moje biedne pierścienieWytrzymały ze mną ok. 3400 kmJutro chopperek idzie na warsztat.Zapraszam do śledzenia przygotowań do podróży, link w źródle.
by
wielkierl96
Jaki warsztat? Jaki warsztat?! Przecież pierścionki łatwo samemu wymienić. To masz max 4h przy spokojnej robocie, jeśli pierwszy raz robisz, to pół dnia :)
OdpowiedzWolę oddać w doświadczone ręce ;) a poza tym będę obserwował. A pozatym będzie zakładany zestaw 72ccm to jeszcze zapłon ustawić a jak raz zobacze to później mogę robić sam :D
OdpowiedzJa w Ogarze (900) nie miałem, żadnego doświadczenia, a musiałem wszystkie uszczelki wymieniać. Silnik oczywiście rozebrany, jedynie w necie patrzyłem jak rozrząd ustawić, by się nie pomylić i mieć pewność. Mówię Ci, to łatwizna! Spróbuj chociaż, w każdej chwili możesz oddać do warsztatu ;)
OdpowiedzChyba spróbuje, rozkręcić wszystko jest łatwo gorzej z montarzem ;D
OdpowiedzJak masz choć trochę oleju w głowie, to sobie poradzisz ;) Powodzenia :) PS: Dobra rada. Przypatrz się ustawieniu pierścienia do tłoka ;) http://www.skuterowo.com/content/XX-125479001.jpg
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2013 o 4:48
I jak poszła wymiana?
OdpowiedzPo namyśle postanowiłem odstawić moto na warsztat i obserwować prace postępowe.
Odpowiedz