Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Podróż Motorowerem dookoła Polski 2014r

14 października (zdj 1) świętowałem mały jubileusz, natomiast 15 października (zdj 2) opłakiwałem moje biedne pierścienieWytrzymały ze mną ok. 3400 kmJutro chopperek idzie na warsztat.Zapraszam do śledzenia przygotowań do podróży, link w źródle.
by wielkierl96
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar DaN0
0 0

Jaki warsztat? Jaki warsztat?! Przecież pierścionki łatwo samemu wymienić. To masz max 4h przy spokojnej robocie, jeśli pierwszy raz robisz, to pół dnia :)

Odpowiedz
avatar wielkierl96
0 0

Wolę oddać w doświadczone ręce ;) a poza tym będę obserwował. A pozatym będzie zakładany zestaw 72ccm to jeszcze zapłon ustawić a jak raz zobacze to później mogę robić sam :D

Odpowiedz
avatar DaN0
0 0

Ja w Ogarze (900) nie miałem, żadnego doświadczenia, a musiałem wszystkie uszczelki wymieniać. Silnik oczywiście rozebrany, jedynie w necie patrzyłem jak rozrząd ustawić, by się nie pomylić i mieć pewność. Mówię Ci, to łatwizna! Spróbuj chociaż, w każdej chwili możesz oddać do warsztatu ;)

Odpowiedz
avatar wielkierl96
0 0

Chyba spróbuje, rozkręcić wszystko jest łatwo gorzej z montarzem ;D

Odpowiedz
avatar DaN0
0 0

Jak masz choć trochę oleju w głowie, to sobie poradzisz ;) Powodzenia :) PS: Dobra rada. Przypatrz się ustawieniu pierścienia do tłoka ;) http://www.skuterowo.com/content/XX-125479001.jpg

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2013 o 4:48

avatar DaN0
0 0

I jak poszła wymiana?

Odpowiedz
avatar wielkierl96
0 0

Po namyśle postanowiłem odstawić moto na warsztat i obserwować prace postępowe.

Odpowiedz
Udostępnij