GW 72 - z serii jak wszyscy to i ja.
Jest to kingway wersja GW która produkowana była w 2009. Zmiany jakie w nim wykonałem to m.in: tylne koło od suzuki marauder 125, zwiększona pojemność, dołożone lightbary, zmienione tylne amory, wydeszek przelot, oraz zmieniona przednia lampa na H4 i nowe mniejsze kierunki.Najlepsze jest to, że osiąga około 100km/h na prostej mierzone GPS′em
by
memek
ale to nie seryjny silnik? No chyba, że w tych nowszych dawają już inne...
OdpowiedzSilniczek seryjny tyle, że zwiększona pojemność na 72 i dołożony gaźnik do niego ;P
OdpowiedzA teraz ludziska, sprzedawać pierdzi-kible i szukać podobnych do tego;) brawo dla właściciela;)
Odpowiedzdokładnie bardzo ładny motorek
OdpowiedzSzczerze to ja już wole jeździć moim skuterem... Objeżdża takie bez problemu i można sie powygłupiać na kole ;D Moto widać że zadbane, oby tak dalej ;D
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2012 o 9:48
chyba jednak skuter to dużo lepsze rozwiązanie. moim zdaniem strasznie słabe moto.
OdpowiedzMoże i słabsze ale to przez swoją masę;P za to jakim się stylem można pochwalić;) za takim pewnie bym się oglądnął na ulicy, a na pierdzi-kółka tylko można zakląć pod nosem czasem;) ale spokojnie, nie mówię tu o zadbanych egzemplarzach, tylko o wieśniakach, wydzierających wszystko z tłumików i jadących w pozycji "bolącego brzucha";P
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2012 o 21:39
Powiedz w czym skóter jest lepszy od tego? Że nie ma biegów które trzeba zmieniać? Spalanie tu i w skóterku jest idętyczne, jedynie co to skuterem szybciej wystartujesz.
OdpowiedzSkuter jeszcze w 2T to potęga. Łatwości tuningu nie dorówna żaden 4T a tun sam w sobie przynosi widoczne efekty. I najważnijsze skutery 2T po tunie sa wysokoobrotowe i nie jęczą tak jak chińskie 4t przy 6tyś (spokojnie osiągają 8tyś) i nie sprawiają wrażenia jakby miały się zaraz rozsypać. Naprawdę dobrze zestrojony skuter objedzienie jeden samochód na światłach, a taki chopper to wątpię.
OdpowiedzAle ten 2t spali z 8-10 l na 100 a mój 3 to góra. Do tego też jest dużo markowych części tuningowych pochodzących od hondy dax, monkey, cr, jazz. a tak wogóle to jaka to frajda jazdy skuterem, taka sama jak samochodem ze skrzynią CVT. Jak bym wsadził w niego 1,7k pln to polece prawie tyle co skuterem 70cc full tuning
OdpowiedzW dobrym skutarze wystarczy wymienić wydech i wario i jest dużo mocniejszy. A jakby wydać te 1,7tyś na tuning to byłby naprawdę dobry sprzęt i na pewno nie poradziłbyś sobie z nim. A skuter nie pali 8\100 tylko 4 na cylu klasy sport i odpowiednim do niego setupie. Frajda jest, zwłaszcza jak się jeździ po mieście i wygrywa prawie każdy start spod świateł ;D
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2012 o 22:13
Kolega ma neoske 80cc i jak daje mocno to potrafi właśnie tyle wypić, nie mówie tu już o AM6 80cc bo to to już potrafi wypić, tyle że ma już super osiągi. W moim chopperku jest poczciwy 4T na licencji hondy, nie ma co się doszukiwać dużej mocy i osiągów bo to czterosów. Każdy wie że 2T wygrywa z 4T jeśli chodzi o moc i osiągi, przegrywa tylko w utzymaniu.
Odpowiedz