Skoro według Ciebie 2.8litra i 176km z tego jest największym dokonaniem Niemieckiej motoryzacji, chyba nigdy nie słyszałeś o BMW... -,-
Stosunek mocy do pojemności nie jest powalający.
b18c4 n/a -> silnik Hondy 1.8 169km :)
sr20ve n/a -> silnik Nissana 2.0 187km :)
b16a2 n/a -> silnik Hondy 1.6 160km :)
Jaki jest sens pchać się w te padło passata?
Odnośnie silników BMW się zgodze choćby np silnik M52B25: 2,5l i 170 lub 190KM.
Nie jest to padło. Jak w hondach upodobało się B18C4 tak w VW VR6. I zważ że silniki hondy są wysokoobrotowe i silniki BMW i VW nie są. Druga sprawa owszem stosunek mocy do pojemności, ale silniki niemieckie mają lepszy moment obrotowy. Np: B18C6 z integry 1.8l 190KM ma tylko 180NM. A 2.9l VR6 ma 190KM i 245NM. To 65NM to dużo. I odczuwa się to na elastyczności.
Skoro według Ciebie 2.8litra i 176km z tego jest największym dokonaniem Niemieckiej motoryzacji, chyba nigdy nie słyszałeś o BMW... -,- Stosunek mocy do pojemności nie jest powalający. b18c4 n/a -> silnik Hondy 1.8 169km :) sr20ve n/a -> silnik Nissana 2.0 187km :) b16a2 n/a -> silnik Hondy 1.6 160km :) Jaki jest sens pchać się w te padło passata?
OdpowiedzOdnośnie silników BMW się zgodze choćby np silnik M52B25: 2,5l i 170 lub 190KM. Nie jest to padło. Jak w hondach upodobało się B18C4 tak w VW VR6. I zważ że silniki hondy są wysokoobrotowe i silniki BMW i VW nie są. Druga sprawa owszem stosunek mocy do pojemności, ale silniki niemieckie mają lepszy moment obrotowy. Np: B18C6 z integry 1.8l 190KM ma tylko 180NM. A 2.9l VR6 ma 190KM i 245NM. To 65NM to dużo. I odczuwa się to na elastyczności.
OdpowiedzTak, mają mniejszy moment za sprawą mniejszej pojemności, to jest chyba zrozumiałe?
Odpowiedz