Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Drodzy Motokillerzy

Witam.Mam do Was prośbę o wypowiedzenie się na temat Audi a4 b5 Kombi wersji po liftingowej z silnikiem 1.9TDI Czy lepszy jest 110-konny silnik czy 116-konny Jakie uzyskujecie spalanie w trasie, po mieście oraz czy części nie są zbyt drogie to takiego autka. Z góry wielkie dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
by ~Surax
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar miazgula
-2 12

TDI JEST DLA EMERYTÓW !! A co do spalania to nie wierz w bajeczki typu " mój pali 5 litrów" albo jeszcze i mniej, 7 litrów to jest standard w cyklu mieszanym, 5 może uzyskasz jadąć na piatce 80 km/h po dwupasie. Dlatego polecam kalulację czy opłaca się płacić za 7 litrów ropy i klekotać czy 7 litrów wachy, ale jak już koniecznie musi być kopciuch to nie bierz modelu z pompowtryskiwaczami

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2013 o 21:39

avatar PsychoTata
-2 4

Wydaje mi sie, że 110 konny jest lepszy :) Na twoim miejscu wolalbym bym kupic a6 jakies 97 rok ;p duzo wygodniejsza opcja :)

Odpowiedz
avatar matiqq
0 4

jak już się uparłeś by się szpecić to 115 lub 130 KM (to tn sam silnik różniący się mapą) części... do samochodu są tanie do Silnika zależy co, jak pierdzielnie 2masa do będziesz głęboko w ... . to samo wtryski i inne sprawy. spalanie standardowo, 7.5 miasto i 5.5 trasa przy 115km/h i twój wybór, czy spalać 7.5/5.5 ropy czy 12/10 LPG czy 11/9 PB i mieć mega dynamiczny samochód bez kle kle klania. Widzę, że szukasz Kombi więc mogę polecić tobie BMW e39 z silnikiem 2.2 lub 2.5 litra (ekonomiczny, 12 miasto i 10 trasa przy 120) lub 2.8 litra 13/11 LPG. Polecę jeszcze najlepszy samochód świata czyli Chryslera Voyagera (opcjonalnie secend edytion) 2.4 litra ze spalaniem 12 i 9 trasa, a w dodatku jest mega zayebiście pakowno wygodne. Pozdrawiam.

Odpowiedz
avatar damianas
-1 3

Jeżeli już kupować to tylko z silnikiem 110KM mniej awaryjny. Mam Passata B5 z tym silnikiem i przejechane ponad 320 tyś. km i z jedynych awarii przy tym silniku była turbina. (koszt regenerowanej około 1000 zł).

Odpowiedz
avatar ManieK
1 3

Wersje 110km są ostatnimi mega bezawaryjnymi silnikami diesla od VW. 116km i wyżej są na pompowtryskach, więc bardziej się psują :) , no i są droższe w naprawie :) . Takie 110km w mieście spali Ci maksymalnie 7/8 litrów przy dynamicznej jeździe, w trasie 6. Ostatnio jechałem Octavią z takim właśnie silnikiem i przy mega agresywnej jeździe (ciągłe przyśpieszanie, zwalnianie, prędkości w okolicach 170km/h) i wzięła nie więcej niż 8 litrów :) . A co do części.. Tanie, łatwo dostępne i proste w wymianie :) .

Odpowiedz
avatar morinio18
1 1

Jeśli chcesz diesla to możesz śmiało wziąć wersje 110 km, ma opinie silnika trwałego i niezawodnego, jedyne co to może mieć problem z turbiną o zmiennej geometrii ale często naprawa kończy się na czyszczeniu kierownicy i już jest ok. Także możesz śmiało brać, bardziej zastanowiłbym się nad zawieszeniem, chyba że w twojej okolicy są raczej dobre drogi. Wybór należy do ciebie

Odpowiedz
avatar lupusrex
1 1

Daj spokój z dizlem, te które są oferowane są już zajeżdżone jak dzikie świnie - z dwojga złego wybierz 110 z pompa wtryskową i przyszykuj się na nowe sprzęgło, turbinę o zmiennej geometrii nie każdą umieją i da się zregenerować. Benzyniaki będą mniej wylatane np. 1.6 ub 1,8 bez turbo + LPG ( sam załóż nie kupuj z już założoną) i łatwiej o quattro. Przed zakupem sprawdź dokładnie przekładnie kierowniczą lubi pociec przy dużych przelotach Mam kaszlaka B6 1,9 i jest to mój pierwszy i ostatni mało pali i na baku robi 1000km ale to jedyna zaleta

Odpowiedz
avatar afee
3 5

No to moze i ja sie wypowiem na temet tego autka. Sam posiadam 1998 A4 b5 przed liftem 110kucy, przelatane ma jakies 240k mil. Wady: zawieszenie droga naprawa ale naprawia sie raz na cale zycie budy ( przednie aluminiowe wachacze) wiadomo amorki to podstawa... szczegolnie w PL. Zalety: 6,2L diesla w miescie na trasie przy sredniej okolo 120/130Km/h wyprzedzanie czyli standardowe przyspieszanie schodzi do 4,2-4,7L/100Km. Super wygoda tanie czesci prostota naprawy. Silnik jest nie do zabicia nie kopci jak sie o niego dba. Podstawa po zakupie plyny zyciowe ( wszystkie olej, hamulce, chlodnica), latwy do zmodowania na 145kucy poprzez zmiane mapy( silnik wtedy nie jest jeszcze przesilony, max mozna i ze 180 wyciagnac ale to juz skarbonka bo wkazdej chwili cos sie moze spieniczyc). Kolejna zaleta jaka mam audi wszystko jest przygotowane pod lepsza opcja tak samo jak w BMW, Chcesz elektryke z tylu zakladasz czesci przelaczniki i ogien wszystko dziala, Chcesz ksenon a nie HID'a oczywiscie ze sie da auto jest przystosowane do zalozenia spryskow i samopoziomu. Jesli mialbym komukolwiek poleci to z czystym sumieniem polecam to Autko. Jedna bardzo wazna rzecz zanim kupisz wez kogos kto ma VAG'a i sprawdz silnik jaka korekcja jest na wtryskach zeby sie nie wpakowac na dzien dobry w remont silnika. Generalnie to tyle jesli masz pytania pytaj smialo.

Odpowiedz
Udostępnij