Większość replik tak ma, np chińskie "Advany". Ale zdarzają się takie sytuacje nawet w seryjnych felgach. Wystarczy, że w trakcie kolizji felga uderzyła o coś twardego, powstały mikropęknięcia i uszkodzenia, i po jakimś czasie mamy to, co powyżej.
Kolejnym źródłem może być źle przeprowadzona renowacja, np malowanie proszkowe i zbyt długie wygrzewanie w piecu, co osłabiło materiał.
Dobra kuta felga w trakcie utraty przyczepności potrafi odłupać betonowy krawężnik i będzie cała, może nie prosta ale w jednym kawałku.
Ja miałem.......w rowerze.
OdpowiedzTakie coś jest możliwe chyba tylko jak się jeździ regenerowanymi felgami, które miały nieciekawe przeżycie przed renowacją.
Odpowiedzwystarczy że masz chinska felge i chcesz pobawic sie autem , umnie felha pekła po okręgu myślałem że kapec a to felga nie wytrzymała
OdpowiedzTak, ja też zglebiłem moje auto.
OdpowiedzWiększość replik tak ma, np chińskie "Advany". Ale zdarzają się takie sytuacje nawet w seryjnych felgach. Wystarczy, że w trakcie kolizji felga uderzyła o coś twardego, powstały mikropęknięcia i uszkodzenia, i po jakimś czasie mamy to, co powyżej. Kolejnym źródłem może być źle przeprowadzona renowacja, np malowanie proszkowe i zbyt długie wygrzewanie w piecu, co osłabiło materiał. Dobra kuta felga w trakcie utraty przyczepności potrafi odłupać betonowy krawężnik i będzie cała, może nie prosta ale w jednym kawałku.
OdpowiedzTo przez jazdę Golfem na ręcznym pod Tesco ;D
OdpowiedzTa felga z VW ma wspólnego tylko tyle co ten dekielek :)
Odpowiedz