Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Alfa Romeo Montreal '70-'77

Inaczej mówiąc "Italian Muscle Car"Silnik: 2.6 V8 DOHC 16VMoc: 200 KM przy 6500 obr./min.Moment obr.: 235 Nm przy 4750 obr./min.Napęd: RWDMasa własna: 1270 kgPrzyspieszenie: 0-100 km/h - 7.1sNa "ćwiartkę": 15.1s
by Ronin
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar VWolvomaniak
1 1

cylindrow jest osiem napisales DOHC (double overhead camshaft) czyli po 4 zawory na cylinder 8*4=32

Odpowiedz
avatar Ronin
1 1

Kolego ten silnik miał po 2 zawory na cylinder :) Dokształć się w temacie włoskiej motoryzacji i później mędrkuj ;) Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

Ronin Ty też powinieneś się dokształcić w temacie albo nie brać pod uwagę wikipedii. VWolvomania dobrze mówi, po za tym nie wiem jaki jest sens stosowania DOHC (dwa wałki jeden ssący drugi wydechowy) przy którym stosuje się 4 a nawet 5 zaworów, jak można zastosować układ rozrządu OHC gdzie stosuje się od 2 do 3 zaworów na cylinder. DOHC to w tym przypadku zbędne kilogramy. Także na przyszłość mniej wikipedii więcej książek. Pozdrawiam :)

Odpowiedz
avatar Ronin
0 0

Thedk dowiedz się więcej na temat silnika AR 10832 i później zarzucaj mi korzystanie z wiki :P O stosowność tego rozwiązania musiałbyś zapytać inżynierów Alfa Romeo :) Myślę że ten obrazek rozwieje Twoje wątpliwości http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/alfa-romeo-montreal/214374d1308593134-montreal-engine-build-p1000714.jpg Jak widzisz tu po 4V/cyl. to proponuję wizytę u okulisty.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2013 o 20:18

avatar konto usunięte
0 0

Zwracam honor. Nie interesuje sie alfami, ale znam sie na praktyce i teorii wiec bylem pewny, ze jest inaczej.

Odpowiedz
Udostępnij