Witam!
Mam do czynienia ze Scaniami na co dzień od strony technicznej. Jeśli chodzi o R420 to moim zdaniem mało udany model tej marki. Jeśli chodzi o silniki to Euro 4 jest najbardziej awaryjny. To cale ad blue to chyba najmniejsze zło z tych unowocześnień. A najnowsze z ukladem paliwowym XPI czyli common rail to juz kompletna porazka szczegolnie w pierwszych modelach z tym ukladem. Jeśli chodzi o Scanie serii R to tylko 500 w górę czyli wspaniale V8. Dodam że mieliśmy przypadki pęknięcia śrub stóp walów korbowych przy dość niskich przebiegach, co w dwóch przypadkach zakończyło się wymianą bloku i wału po obróceniu panewki. Ale prawdą jest też stwierdzenie, że jak się dba tak się ma :)
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Skakanek !!
Mam dopiero 15 lat, ale strasznie marzy mi się zostać kierowcą właśnie takiej Scanii.
OdpowiedzOczywiście, że mamy tutaj fanów tych potworów. @ Mixer, życzymy powodzenia. Ja na C+E mam zamiar się zapisać w maju.
OdpowiedzWitam! Mam do czynienia ze Scaniami na co dzień od strony technicznej. Jeśli chodzi o R420 to moim zdaniem mało udany model tej marki. Jeśli chodzi o silniki to Euro 4 jest najbardziej awaryjny. To cale ad blue to chyba najmniejsze zło z tych unowocześnień. A najnowsze z ukladem paliwowym XPI czyli common rail to juz kompletna porazka szczegolnie w pierwszych modelach z tym ukladem. Jeśli chodzi o Scanie serii R to tylko 500 w górę czyli wspaniale V8. Dodam że mieliśmy przypadki pęknięcia śrub stóp walów korbowych przy dość niskich przebiegach, co w dwóch przypadkach zakończyło się wymianą bloku i wału po obróceniu panewki. Ale prawdą jest też stwierdzenie, że jak się dba tak się ma :) Pozdrawiam wszystkich użytkowników Skakanek !!
OdpowiedzMam tylko 12 lat ale z tatą jeżdżę dafe 95XF 430 w automacie , czasami po obwodnicy pozwala mi poprowadzić 40 tonową ciężarówkę
OdpowiedzŻyczę powodzenia dla zdających prawko jak i obecnych trakerów. Do zobaczenia na szlaku.
Odpowiedz