Może ma zajechaną? Mój koleś z klasy ma na gaźniku ze sportowym sprzęgłem, a drugi z innej klasy ma na wtrysku seryjkę i obie mają v-max ok. 90, i niesamowite przyspieszenie, i pod względem komfortu jazdy Apki są lepszę, bo miałem do czynienia również z Aeroxem z (chyba) 2010 roku (fiat "edyszyn") na sportowym tłumiku i wariatorze, i źle mi się tym jeździło, a pod względem mocy i prędkości były takie same, zaraz się odezwą fani yamahy że pewnie katowana, ale nie, miała przejechane tylko 5k km. i użytkowana przez dziewczynę.
Oba dobre i Yamaha i Aprilia :) do tuningu obie się nadają zostaje komfort i wygląd :) tu ciężko powiedzieć co kol wiek ponieważ każdemu jeździ się inaczej na innym moto.. Oba dobre według mnie ale apkę to bym wziął w tej nowszej budzie :)
Jeżeli masz wybierać akurat z tych przedstawionych tutaj na obrazku, to polecam Aeroxa, a jeśli z nowszych modeli (v3) to polecam sr'kę na wtrysku.
OdpowiedzAle chodzi to o Factory ??
OdpowiedzTak
OdpowiedzŚrednio mi się podoba Kolega ma to take sobie :P
OdpowiedzMoże ma zajechaną? Mój koleś z klasy ma na gaźniku ze sportowym sprzęgłem, a drugi z innej klasy ma na wtrysku seryjkę i obie mają v-max ok. 90, i niesamowite przyspieszenie, i pod względem komfortu jazdy Apki są lepszę, bo miałem do czynienia również z Aeroxem z (chyba) 2010 roku (fiat "edyszyn") na sportowym tłumiku i wariatorze, i źle mi się tym jeździło, a pod względem mocy i prędkości były takie same, zaraz się odezwą fani yamahy że pewnie katowana, ale nie, miała przejechane tylko 5k km. i użytkowana przez dziewczynę.
Odpowiedzaprilia a moze piaggio nrg mc2?
OdpowiedzOba dobre i Yamaha i Aprilia :) do tuningu obie się nadają zostaje komfort i wygląd :) tu ciężko powiedzieć co kol wiek ponieważ każdemu jeździ się inaczej na innym moto.. Oba dobre według mnie ale apkę to bym wziął w tej nowszej budzie :)
OdpowiedzNie lepiej Sima sr50 ?
Odpowiedz