A więc drodzy koledzy zdałem prawko jestem młodym kierowcą mam 10 tys. do przeznaczenia na auto cały czas myślę o Audi a4 b5 Quattro sedan tylko jaki silnik i co o niej sądzicie?
tak myślałem nad tym nie zawodnym 1.9TDi posiadam sentyment do diesel'ków cała rodzina je ma ale z drugiej strony chciałoby się czegoś nowego jak 1.8 Turbo i nie wiem co wybrać :(
Heh tez mialem ten sam problem co Ty , ale za 10k kupilem audi a6 c4 w 1.9 tdi :). Auto niezniszczalne, bardzo wygodna bo wkoncu limuzyna i spalanie 6l/100l :D
1.8t zasadniczo ma jedna wadę jak ma przebieg około 200 tys polecam rozebrać dol oczyścić smoka i w 70 % przypadków zmienić pompę olejowa :P przewody doprowadzające olej są zbyt blisko kolektora nagrzewają olej + masa nagaru mialem juz 2 takie przypadki w vw 1.8t tez to się robi bo silniki praktycznie te same Pozdro
Ja osobiście polecam 1.8T - nie mogę powiedzieć złego słowa na niezawodność tej jednostki i na pewno łatwiej znaleźć Audi w dobrym stanie z tą jednostką niż z 1.9 TDI.
1.8T jako świeży kierowca będziesz chciał pokręcić i poszaleć trochę przed kumplami a szkoda diesla na wyższe kręcić bo dźwięk nie za bardzo rasowy jest.
ze dobry wybur, jestes młodym kierowca pewnie chcesz cos miec z auta mocy wiec polecam 1.8T a jesli cos trwalszego niezawodniejszego to 1.9 tdi ;)
Odpowiedzja polecam 1.9 tdi na pierwsze auto bedzie ekonomicznie 1.8 t duzo pali jak na poczatek ;)
Odpowiedza jakby zagazowac? z 12,13 l gazu prawdopodobnie by palił, myśle ze opcja nie jest zła
Odpowiedztak myślałem nad tym nie zawodnym 1.9TDi posiadam sentyment do diesel'ków cała rodzina je ma ale z drugiej strony chciałoby się czegoś nowego jak 1.8 Turbo i nie wiem co wybrać :(
OdpowiedzHeh tez mialem ten sam problem co Ty , ale za 10k kupilem audi a6 c4 w 1.9 tdi :). Auto niezniszczalne, bardzo wygodna bo wkoncu limuzyna i spalanie 6l/100l :D
OdpowiedzTo jest właśnie diesel ile wlejesz tyle spali :)
Odpowiedz1.8t zasadniczo ma jedna wadę jak ma przebieg około 200 tys polecam rozebrać dol oczyścić smoka i w 70 % przypadków zmienić pompę olejowa :P przewody doprowadzające olej są zbyt blisko kolektora nagrzewają olej + masa nagaru mialem juz 2 takie przypadki w vw 1.8t tez to się robi bo silniki praktycznie te same Pozdro
OdpowiedzJa osobiście polecam 1.8T - nie mogę powiedzieć złego słowa na niezawodność tej jednostki i na pewno łatwiej znaleźć Audi w dobrym stanie z tą jednostką niż z 1.9 TDI.
OdpowiedzJa nie mówiłem ze nie polecam :D tlko mowie na co zwrocic uwage :D a polecał bym ci ten silnik ale w a3/s3 :D
OdpowiedzNigdy nie mialem stycznosci z tym modelem, ale tylko powiem, ze dobry wybor :)
Odpowiedz1.8T jako świeży kierowca będziesz chciał pokręcić i poszaleć trochę przed kumplami a szkoda diesla na wyższe kręcić bo dźwięk nie za bardzo rasowy jest.
Odpowiedz