Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Pomysł na Golfine

Witam. Odziedziczyłem po tacie oto ten samochód i w ogóle nie mam na niego pomysłu. Macie może jakiś fajny projekt na niego?
by ~andrzej222
Dodaj nowy komentarz
avatar Pele1998
1 1

Gleba to podstawa,vento front,bbs,stickerbomb, ciemne szybki. :D

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

Nie mam zbytnio dużo kasy ;/ co się wypowiesz kolego o sprężynach obniżających czy to w ogólne wchodzi w gre ?

Odpowiedz
avatar bart
0 0

Popieram, gwint i bbs to podstawa. Vento front lub projektory. A ze stickerbombem nie przesadzaj :) pozdrawiam.

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

gdybym chciał zmienić front na vento to musze boki zmieniać ?? tak jak mówię troszke skromnie z kasą ;/

Odpowiedz
avatar pazdzioch
1 1

Tak jak wszyscy piszą z tym projektem. Nikt nie karze ci robić wszystkiego na raz. Zbierać kace i robić pomału ciekawy projekt a efekt na pewno będzie zadowalający :)

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

Rozumiem. Dzięki pozdrawiam

Odpowiedz
avatar motomaniac
1 1

Moim zdaniem zrob tak by sie podobalo tobie, no fakt kolo i gwint nie sa tanie zeczy, ale ciemne szybki czy odswiezenie lakieru i stickerbomb sam zrobisz tamim kosztem. I zastanow sie czy to jest napewno to auto w ktore wsadzisz kupe czasu i kasy? Czy ma sluzyc tylko do zawiezienia cie do pracy, zebys zarobil na takie auto jakie ci sie podoba.

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

Nie koniecznie musi być to gwint w grę też wchodzą sprężyny obniżające dużo taniej a położyć też się da autko no ale wiadomo że nie ma co się równać do gwinta. Planuje polerkę właśnie, a stickery co myślisz o lusterkach i dokładce na przednim zderzaku ? To jest to auto zastanowiłem się nad sprzedażą lub robotą autka i podjąłem decyzje że będe je robił.

Odpowiedz
avatar Sirbartoo
0 0

Gleba, felga i polerka :)

Odpowiedz
avatar motomaniac
0 0

To kolo na zdjeciu nie jest zle, nizsze springi nizszy profil oponki na tym kole i juz inaczej wyglada.

Odpowiedz
avatar Yuber
0 0

Gdybym ja miał to przerabiać: -Front zmieniony na vento- tylko dlatego, że masz kombi i świetnie by to moim zdaniem pasowało. -Tylna klapa USA. -Gleba -Szeroka stal w czarnym kolorze (ale nie mat) Moja rada... nie robić nic tanio tylko pozbierać na spokojnie kasę i wtedy robić. Najszybciej wychodzi zaczynać od gleby i koła bo to daje szybki efekt. Pamiętaj tylko by nie robić buczącego wydechu! Amen.

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

Dobre koło i gleba to podstawa. Nie, nie, nie mam zamiaru robić buczącego wydechu ;)

Odpowiedz
avatar ManieK
0 0

Ziomek pisze że nie dysponuje zbyt dużą kasą, a dostaje pomysły tylu "gwint, bbs, vento front.." Dafuq? Gwint - 1000zł BBS - 6000zł Sam VentoFront może i jest drogi, ale część kosztów się zwraca. Bo musisz kupić: Pas przedni, oba błotniki, maskę, grill i reflektowy. Ale znów po sprzedaży części ze swojego auta coś tam odzyskasz :) . No ale później musisz całość polakierować, więc tutaj już są spore koszta... Więc jaki pomysł na Twoje auto? Sprężyny obniżające (najlepiej oryginalne, tylko krótsze, nie baw się w ucinanie zwojów), niższy profil opony (albo kup jakieś fajne używane felgi wraz z oponami a te obecne sprzedaj), przyciemnij jakoś reflektory (najlepiej oddaj je do jakiejś firmy zajmującej się oklejaniem pojazdów folią), stickerbomb na paru elementach... I już będzie lepiej wyglądało. A później jak zapracujesz i odłożysz trochę to powolutku coś tam będziesz sobie dłubał :P

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Nie musi być drogo i orginalnie może też być tanio, a efektownie i właśnie do tego dążę. Vento front jest w mojej okolicy nba sprzedaż 400 zł chce koleś za maskę, reflektory, grill i zderzak i napisane jest że kompletny więc juz sam nie wiem czy jest konieczność wymiany pasa przedniego i bocznych błotników a tak jak mówisz kolego sam vento front nie jest drogi bo i się zwróci za części seryjne ale samo lakierowanie jest drogie ;/ Myślałem właśnie nad sprężynami obniżającymi i wyczytałem że do seryjnych amortyzatorów mogą być max -40 i znalazłem takie do varianta w cenie 300 zł. Raczej zwojów nie będe ucinał bo chce jeszcze trochę pożyć ;) profil obecnej oponki mam 50 i wydaje mi się że nie wygląda najgorzej. Jeżeli chciałbym kupić 15 to mogę bez opon bo opony mam a jest parę pietnasteczek fajnych. Jeżeli 16 to już z oponami. Za obecne pewnie fortuny nie wezmę orientujesz się może ile ? O toż w okolicy chyba nie ma żadnej takiej firmy która by zrobiłą reflektory tak jak mówisz jedynie że jest opcja samemu to zrobić. Myślałem nad stickerami na lusterkach i dokładce może Ty masz jakieś inne lepsze miejsca na stickery ? A i jak byś dał radę to poodeślij jakieś linki z fajnymi felami co by do niego pasowało.

Odpowiedz
avatar ManieK
0 0

Jak cały VF za 400zł to ja bym brał, tylko oczywiście jeszcze dochodzi lakierowanie, które pochłonie 2x tyle :) . Za obecne felgi z oponami myślę że weźmiesz jakieś 300zł :) . Stickerem oklej raczej jakieś drobne elementy, tylko właśnie lusterka, jakieś listwy itd.. Dużych elementów nie oklejaj bo zepsujesz :) . Jeśli chodzi o felgi, to najlepiej jakieś płaskie (bez rantu), no i najlepiej 15" na profilu 35/40, albo jeszcze lepiej 16" na bardzo niskim typu 25 :) . Tylko tutaj już musisz liczyć się z kosztami w okolicach 1000zł za 4 sztuki (felgi wraz z oponami), na praykład: http://allegro.pl/okazja-alufelgi-z-oponami-16-4x100-gratis-i3594884453.html

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

No właśnie gdyby te skierowaniem tyle nie kosztowało to bym się nie zastanawiał. Dlaczego mówisz ze bez tamtą ? Mi obecnie się bardzo podoba szeroki i w dodatku polerowany rant z niewielkim naciagiem :)

Odpowiedz
avatar andrzej22
0 0

Naprawdę wielkie dzięki chłopaki, troszkę się zorientowałem. Pozdrawiam serdecznie ;)

Odpowiedz
Udostępnij