Przecież pisze, że to IS... swoją drogą ja bym tylko fele zrobił ori bo takie malowanie mi nie leży. Autko ładne! Piękne lusterka bez kiczowych eMlooków :P.
dzięki, silniczek 1.8is i wydaje mi się, że to dobry wybór na początek tym bardziej że 2.0 wyprzedzam bez problemu a mam tylko stożek i przelotówke zamiast kata, fele w takim malowaniu ale za te pieniądze co kupiłem były warte ;)
mialem zdrowe e36 1.9 i e36 2.0, 1.9 dostawal baty od 2.0 ale bardzo male, nawet katalogowo jest wolniejsze a sam stozek nic ci nie da
to musisz z zajechanymi 2.0 sie scigac jak wygrywasz albo piszesz bzdury
Powiem tak ten 2.0 co sie scigalem ma gaz od paru to zapewne dostał trochę po dupie, wtedy jechał na benzynie ale naprawdę miałem dużą przewagę, a w swoim mam nie tylko stożek ale i brak kąta a to też trochę daje
Pozwolicie ze sie nie zgodze miałem 1,8is faktycznie ladnie latal , aktualnie mam 2.0 i musze przyznać ze chodzi jeszcze lepiej i mysle że nie miał bym większego problemu z łyknięciem 1.8is
BMW na zdjęciu prezentuje sie bardzo ladnie , proponuje zmiane felg badz zdarcie farby
Dzieki, z tymi osiągam to wiadomo ze one w większości nie są równe katalogom, moce są przybliżone, z tymi felgami to jest tak że dopiero niedawno kupiłem bmw a felgi kupiłem za śmieszne pieniądze od kolegi tak że one narazie muszą zostać ;)
IS ma calkiem inne przelozenia mostu niz 2.0 i dlatego w miare rowo ida na poczatku. Wg mnie Beja musi mnie 6 garow i tyle ;p ja tam z 2.8 jestem zadowolony. Aluminiowy blok nie dosc ze lepiej odprowadza cieplo to jeszcze nie obiaza tak przodu i auto lepiej sie prowadzi :)
Ładna, rozważam kupna e36 z silnikiem 2.0 bez potlenku gazotu. A Ty jaki tam masz piecyk?
OdpowiedzPrzecież pisze, że to IS... swoją drogą ja bym tylko fele zrobił ori bo takie malowanie mi nie leży. Autko ładne! Piękne lusterka bez kiczowych eMlooków :P.
Odpowiedzdzięki, silniczek 1.8is i wydaje mi się, że to dobry wybór na początek tym bardziej że 2.0 wyprzedzam bez problemu a mam tylko stożek i przelotówke zamiast kata, fele w takim malowaniu ale za te pieniądze co kupiłem były warte ;)
Odpowiedzmialem zdrowe e36 1.9 i e36 2.0, 1.9 dostawal baty od 2.0 ale bardzo male, nawet katalogowo jest wolniejsze a sam stozek nic ci nie da to musisz z zajechanymi 2.0 sie scigac jak wygrywasz albo piszesz bzdury
OdpowiedzMylisz się kolego IS łyka 2.0 i to wiadomo nie od wczoraj. 2.0 r6 to moim zdaniem daje tylko fajniejszy dźwięk w porównaniu do IS'a.
OdpowiedzPowiem tak ten 2.0 co sie scigalem ma gaz od paru to zapewne dostał trochę po dupie, wtedy jechał na benzynie ale naprawdę miałem dużą przewagę, a w swoim mam nie tylko stożek ale i brak kąta a to też trochę daje
OdpowiedzMy by pasowala taka z szrebna fela i ori black hella, oczywiscie niemoglo by mpakiemu zabraknac ;D
Odpowiedzmoim celem jest dokładnie ten sam wygląd co napisałeś tylko z większą mocą :D
OdpowiedzPozwolicie ze sie nie zgodze miałem 1,8is faktycznie ladnie latal , aktualnie mam 2.0 i musze przyznać ze chodzi jeszcze lepiej i mysle że nie miał bym większego problemu z łyknięciem 1.8is BMW na zdjęciu prezentuje sie bardzo ladnie , proponuje zmiane felg badz zdarcie farby
OdpowiedzDzieki, z tymi osiągam to wiadomo ze one w większości nie są równe katalogom, moce są przybliżone, z tymi felgami to jest tak że dopiero niedawno kupiłem bmw a felgi kupiłem za śmieszne pieniądze od kolegi tak że one narazie muszą zostać ;)
OdpowiedzIS ma calkiem inne przelozenia mostu niz 2.0 i dlatego w miare rowo ida na poczatku. Wg mnie Beja musi mnie 6 garow i tyle ;p ja tam z 2.8 jestem zadowolony. Aluminiowy blok nie dosc ze lepiej odprowadza cieplo to jeszcze nie obiaza tak przodu i auto lepiej sie prowadzi :)
Odpowiedza no 2.8 to już coś ale jak narazie nie miałem tyle funduszy... :)
Odpowiedz